Kirkkojen alhainen käyttöaste

enemmänrahastusta

-Onko Adventtikirkot pääasiassa vain sapattia (2h) varten?
-Mikä on Adventtikirkkojen käyttöaste?
-Ovatko kirkot pappien imagoa ja kulisseja varten?

Raamattu ==>

1. Jeesus vihasi pappeja
2. Profetia: Palkkapaimen jättää laumansa
3. Jumala ei asu käsintehdyissä temppeleissä
4. Tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta

Kiinassa tapahtuvat herätykset metsäkokouksissa.
Jeesus puhui ja opetti ulkona.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönkkäovelle

      Adventismin pönkitys tarvitsee kalliita kulisseja.

    • käännytyksestä

      Tuliko Adventtikirkossa viime sapattina ketään uskoon?
      Oletko sinä tullut uskoon Adventtikirkossa?
      Minkä takia Adventtikirkko on ylipäätään olemassa?

      • Steyr

        Kun jokaiselle uskontokunnalle on Isä Jumalan armosta suotu jokin tehtävä Jumalan elopelloilla, niin adventistit on asetettu lukemaan lakia keskuuteemme. Mutta adventismi sinälllään ei ole ns. lain tekoihin toimintansa perustava uskontokunta, vaan uskontokunta, joka lukee lakia keskuudessamme Isä Jumalan asetuksen mukaan.

        Ja koska adventismiopin ulkopuolella olevat uskovaiset eivät edes halua ymmärtää mitään muuta, kuin omaan oppiinsa sisältyviä asioita, niin uskontokuntien toiminnoista on syntynyt varsinainen sekametelisoppa, jossa kaikki etsivät omaansa, eivätkä sitä, mikä on Kristuksen.

        Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.


    • papinsunnuntaikiireet

      Miten adventistipastorit saavat aikansa kulumaan keskellä viikkoa ja sunnuntaina?

      Papin tulosvastuusta/vastuuttomuudesta kertoo Adventtikirkon käyttöaste.

    • Jeesus ei ole pappeja vihannut.
      Pappisjärjestelmä oli koko VT: n ajan ja Jeesuksen ajan.
      Ajoittain kansa oli luopunut Jumalasta.
      Fariseukset olivat ajan kirjanoppineita joita Jeesus nuhteli. Tottakai langennut kansa sai puhuttelunsa kaikessa ajassa.
      Pappeusjärjestelmä päättyi Golgatalle..
      Leeviläisten koko heimo hoiti pyhäkön tehtävät ja kansa elätti leeviläiset kymmenyksillään .
      1 Kor 9 löytyy valtuus saada elanto evankeliumista.. Palkkahenkilöstöjä on tänäänkin Herralle pyhittyneenä kokoaikaisessa evankeliumin palveluksessa..
      Palkkahenkilöstöissä on maailmalla isoissa kirkoissa muutakin kuin Herralle pyhitystä.
      Pappi ja pastori ovat annatti nimikkeitä nk. varastomies ja nosturinkuljettajakin.
      Erona yliopiston vaatimuksen tuedollisuus ja asiantuntemus, kun moniin ammatteihin riittää ammatillinen oppilaitos.

      Jatkan .

    • Mistä löytyy profetia että " pslkkapaimen jättää laumansa," unohdit antaa Raamatun jakeet. ??

    • Ihmiset ovat tavallisesti tehneet hengellistä toimintaa varten tilansa.
      Tiloja saa vuokraamalla, ostamalla ja rakentamalla.. Ei taivasalla Suomen talvessa .
      Missä löytyy Raamatun varoitus ettei ns. uskovaisilla saa olla ko. tiloja, siksi ettei Jumala niissä asu?

      Tuomio Jumalan huoneesta alkavana koskee asiaa että kaikki ne jotka itseään ns. uskovaiseksi ovat ryhtyneet ovat valokiilassa ensimmäisiä.

    • Pykäläkirjoittaja ja viitekehyksissä kirjoittaja heittelevät teesejä joissa eivät ole rasittaneet aivosolujaan.

      Tyhmiä kysymyksiä sen sijaan ei ole olemassakaan koskaan vastauksia hakevalle.

    • Hengellinen organisaatio- on ollut missio ns. reformaation suorittamisessa; Matt 28:18-20, Ilm 14:6-13.
      Tähän ovat osallistuneet useat protestanttiset organisaatot on KV- makrotason organisaatioiksi paisuneet ja pullistuneet.

      Jäsenet itse ovat palkanneet kokoaikaiseen palveluun henkilöitä.
      Toiminta pyörii vapaaehtoisvaroilla ja voimilla jäsenien uhratessa henkisiä, hengellisiä, taloudellisia ja teknisiä voimavarojaan organisaatiossa .
      - Kaikki toimii jäsenien voimavaroilla, ts. vapaaehtoisilla voimilla.

    • Pykälä- ja viitekehys kirjoittajat ovat usein tavallisesti Adventtikirkon ihmisiä huvittelemassa nimimerkin takana.

      En pidä vertikaalisen muodon järjestelmästä, ja olenkin esittänyt korjausehdotukseni malliin joka on lähempänä jäseniä ja oikeuden mukaisempi ilman että ihmiset keräisivät omaa kunniaansa...

      Evankeliumista ei omaa kunniaa voi koskaan saada.

      Kun itse aikoinaan etsin Raamatun kysymyksiin vastauksia saatoin haukkua jotakin pappiparkaa rumin sanoin lypsääkseni tietoa. - Haukkuminen ja parjaaminen oli minun metodiikka hankkia tietoa.

    • huo-lestunut

      Miten saataisiin Adventtikirkkojen käyttöastetta nostettua?
      Ovatko pastorit niin laiskoja etteivät viitsi raahautua Adventtikirkkoon viikolla?

    • <<1. Jeesus vihasi pappeja>>

      Vihasiko Jeesus myös itseään? Jeesus oli myös rabbi. Jeesuksella oli sanallisia yhteenottoja joidenkin fariseusten kanssa sen vuoksi, koska nämä olivat tehneet Talmudista ihmisille orjuuden ikeen.

    • pyhpyh2347928347

      Aloittajan paskanjauhaminen ei ansaitsisi edes vastausta, mutta ...


      -Onko Adventtikirkot pääasiassa vain sapattia (2h) varten? EIVÄT OLE
      -Mikä on Adventtikirkkojen käyttöaste? VAIHTELEVA
      -Ovatko kirkot pappien imagoa ja kulisseja varten? EIVÄT OLE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe