Pari persulaista aivopiereskelijää

Persut väittää olevansa koti-uskonto-isänmaa -linjalla ja heidän "pääajattelijansa" ovat tri Jussi Halla-aho ja tri J. Sakari Hankamäki.

Tässä pari poimintaa noiden "pääajattelijoiden" tuotoksista parilta viimeiseltä päivältä.

Hankamäki väitti viimeisimmässä US:n blogissaan, että seuraava demarivetoinen hallitus polkisi Suomen velkasuohon.

Kuitenkin "Viimeisten 26 vuoden aikana... vasemmistovetoiset hallitukset... [ovat] ottaneet velkaa noin 3 miljardia kun taas oikeiston vetämät hallitukset ovat ottaneet noin 92 miljardia." (Ralf Karlsson, blogin kommentti)

Eli Hankamäen väite oli tyypillinen "persulainen väärinkäsitys" eli vale tai tietämättömyydestä syntynyt aivopieru.

Persujen toinen "pääajattelija" eli Jussi Halla-aho puolestaan epäili, että poliisit olisivat antaneet maahanmuuttajataustaiselle rikosepäillylle "sopivasti etumatkaa".
Huom. persu Jussi Halla-aho ei siis selvästikään luota Suomen poliisiin.

"Nyt ilmeisesti katsottiin, että Abduljabbar on saanut sopivasti etumatkaa." (Jussi Halla-aho)

Syynä vuorokauden viiveeseen tuon epäillyn valokuvan julkistamisessa eli kuitenkin Suomen laki, joka sanoo että: "Henkilötietojen julkaisu loukkaa henkilön yksityisyyden suojaa, mikä voi asettaa poliisin rikosvastuuseen, jos rikosepäily paljastuukin ensitietoa lievemmäksi."

Eli jos syylliseksi olisikin osoittautunut joku muu kuin epäilty, niin joku olisi voinut menettää virkansa ja väärä henkilö leimattu loppuelämäkseen.
Toiseksi, ko. tapauksessa oli oletettavaa, että kyseinen henkilö ei olisi erityisen vaarallinen muille. (Kyseessä kun oli ns. kunniarikos)

Jos sen sijaan kyseessä olisi ollut joku vankilasta karannut psykopaatti, joka olisi ollut vaarallinen jokaiselle vastaantulijalle, niin nimi ja kuva olisi julkaistu heti.
Mutta tätä Halla-aho ei joko ymmärrä tai todennäköisesti hän ymmärtää, mutta on silti valmis halveksumaan Suomen poliisia, koska halusi käyttää tuota omassa vaalikampanjassaan.

Tuota se populismi teettää eli ei mitään häpyä.

ps vieläkö joku ihmettelee, ettei muut halua noiden persulaisten aivopiereskelijöiden kanssa hallitusyhteistyöhön

ttp://hankamaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/270797-muistin-tueksi-mita-jos-sdpsta-tulee-paaministeripuolue

ttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fd750f9-d1ac-4018-9d6a-fc4eccfb07d1

pps pistä h-kirjain linkin eteen, niin se aukeaa

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lietsotaanvihaa

      Valehtelu on perussuomalaisten politiikan kivijalka. Vihan lietsominen on toinen kivijalka. Siitä se lähtee. Äänestäjät kiittää!

      • Ei ne ainakaan punastele kun valehtelevat, mitä nyt pj hikoilee kun sitä haastatellaan.


      • Vähän kuin Antti Rinne taannoin sanoi, me demarit oltiin nostamassa suomea 90-luvun alun lamasta. Tosin sen teki Nokian puhelinteollisuus.Osa totuus on usein vielä suurempi valhe, kun sillä tietoisesti kusetetaan esim. tietämättömiä nuoremmanpolven kasvatteja.


      • ciccero kirjoitti:

        Vähän kuin Antti Rinne taannoin sanoi, me demarit oltiin nostamassa suomea 90-luvun alun lamasta. Tosin sen teki Nokian puhelinteollisuus.Osa totuus on usein vielä suurempi valhe, kun sillä tietoisesti kusetetaan esim. tietämättömiä nuoremmanpolven kasvatteja.

        Itse olen syntynyt 50-luvulla eli onhan tuota politiikkaa tullut seurattua jo puoli vuosisataa.

        Mutta persujen kannattajissa yksinkertaiset vastaukset monimutkaisiin kysymyksiin uppoaa kuin kusi hankeen eli hyvin.


      • >> Valehtelu on perussuomalaisten politiikan kivijalka. Vihan lietsominen on toinen kivijalka. <<

        Se persuissa mättää, että niiden pääasiallinen toimintatapa on paskanpuhuminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

        Tavoitteet eli sopivasti itsekäs Suomi, kuten tähänkin asti, olisi ihan hyvä, mutta se persujen keinovalikoima on kuin vähä-älyisten satukirjasta.

        Ne siis kusee omiin muroihinsa ja syö ne.

        Sitten ne ihmettelee, kun niiden pissaiset murot ei kelpaa muille. WTF?


    • Oulunkin tapaukset ovat persupoliisien salaliitto vihervasemmistoa vastaan, sopivasti näin vaalia ennen julki tuotuna ?

      • Ei ne ole, mutta esim. noita tapon yrityksiä tehtaillaan tässä maassa keksimäärin yksi per päivä. Eli jos jokaisesta tapon/murhan-epäillystä pistettäisiin heti kuva lehteen, niin niitä kuvia olisi jokaisessa päivän lehdessä.

        Mutta julkaistaanhan siellä kaiken maailman kioskiryöstäjienkin kuvia, jos ei tekijää saada nopeasti kiinni.
        Ja hyvä niin.

        ps ne salaliitot on enemmänkin halla-aholaisten heiniä


    • Itse kannatan myös tiukkaa pakolaispolitiikkaa, koska ei sillä mitään ratkaista.
      Samoin kaiken maailman kehitysavut voisi ajaa hissukseen alas, koska ne vain ylläpitää paikallista kehitysmaan korruptiota.

      Mutta en missään nimessä antaisi valtaa joillekin persulaisille populisteille, jotka eivät osaa edes sanoa millaista yhteiskuntaa he kannattavat, vaan ainoastaan, mitä he vastustavat.

    • mielisairaanhoitaja

      mielisairas aloittaja qwertyilija


      ei kannata
      vastata sen sairaus vain pahenee

      • Minähän olen persujen kanssa likimain samaa mieltä sekä maahanmuuttopolitiikasta, kehitysavun hallitusta alasajosta, ilmastonmuutoksen torjunnan toivottomuudesta ja oikeuksien islamyliherkkyydestä.

        Eli lähes kaikesta persusuomalaisille tärkeistä asioista.

        Se erimielisyys vain syntyy keinoista noihin päämääriin pyrkimisessä.


      • tosimiesjussi

        ...ja tästä titenkin...

        ''Minä ainakaan en mene väliin, jos näen jossakin pahoinpitelyn tai raiskauksen. Poliisille toki soitan, mutta on aivan varmaa, etten ryhdy omatoimisesti tapahtumiin puuttumaan. Yksi syy on se, että raiskaajat ja pahoinpitelijät, jotka yleisillä paikoilla suoritettavissa akteissa pääsääntöisesti ovat kolmannen maailman tulokkaita, ovat yleensä aseistettuja ja erittäin halukkaita vahingoittamaan ja tappamaan. En halua kuolla.''


      • tosimiesjussi kirjoitti:

        ...ja tästä titenkin...

        ''Minä ainakaan en mene väliin, jos näen jossakin pahoinpitelyn tai raiskauksen. Poliisille toki soitan, mutta on aivan varmaa, etten ryhdy omatoimisesti tapahtumiin puuttumaan. Yksi syy on se, että raiskaajat ja pahoinpitelijät, jotka yleisillä paikoilla suoritettavissa akteissa pääsääntöisesti ovat kolmannen maailman tulokkaita, ovat yleensä aseistettuja ja erittäin halukkaita vahingoittamaan ja tappamaan. En halua kuolla.''

        Minä potkaisisin raiskaajaa päähän, ihan ihonväristä ja etnisestä taustastaan huolimatta. Ja lujaa.
        Mutta muistuttaisin, että valtaosan väkivaltarikoksista, olkoot ne mitä tahansa, tekee ihan kantasuomalaiset.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Minä potkaisisin raiskaajaa päähän, ihan ihonväristä ja etnisestä taustastaan huolimatta. Ja lujaa.
        Mutta muistuttaisin, että valtaosan väkivaltarikoksista, olkoot ne mitä tahansa, tekee ihan kantasuomalaiset.

        ps ai niin, jussi onkin sivari, minä en ole


      • qwertyuidfgh
        qwertyilija kirjoitti:

        ps ai niin, jussi onkin sivari, minä en ole

        Korviesi välissä kyllä on sivari.....


    • Täyttäasiaa

      Avaaja puhuu täyttä asiaa.

      • TäyttäVasuriPaskaa

        Hehe, valehtelee kuten sinäkin......


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe