Mielenrauha.

Rauhhaa

Joskus 1970 luvulla reportteri kysyi Tapio Rautavaaralta jotta mikä on tärkein ja paras asia elämässä?
Mielenrauha.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaannii

Rautavaara oli kunnon mies, ei kunnan mies. Eemeliä siteeratakseni. Kai muistatte Eemeli Toivosen.
      Silloin oli oikeat viihdyttäjät asialla. Eemeli, Tapsa, Esa Pakarinen, Pertti Pasanen, Leo Jokela y.m.s. Niin, Helismaa. Kyllää muute lähti.
      Ei sen puolleen, kyllä Lieksassa oli myös hienoja jutunkertojjii ja vitsinikkareita silloin auvoisalla 1960 luvulla Kulumalla ja Serpparilla. Myös torilla. Hienoja muistoja.

• Olet aivan oikeassa.
        Rautavaaran tapasin usein ja Esa Pakarisen tunsin, ja rupateltiin joskus kaikenlaista.
        Hän oli kahden kesken aika tavalla erilainen, kuin yleisön edessä.

• eenokki
        kamuttaja kirjoitti:

Olet aivan oikeassa.
        Rautavaaran tapasin usein ja Esa Pakarisen tunsin, ja rupateltiin joskus kaikenlaista.
        Hän oli kahden kesken aika tavalla erilainen, kuin yleisön edessä.

Millä tavoin erilainen voiks avata himpun. Jotain olen lukenut mutta jos tunsit niin kerro miten.

• Jongunjätkä

Esahan kävi Lieksassa tukkilaiskisoissakkii laalelemassa ja hiukka tarinoimassa. Tais olla just ja just 1970 luvun alakua. Toyota Celicalla liikuskeli ja ovessa teksti: Severi ja Celica. Esa oli parraemmillaan sillon ja niin minäkkii. Minä lähin hetimoeten ulukomaille työhön, kun ei siellä Lieksassa ollu muuta kun ropsintekkoo ja olin sitä jo pikkupennusta lähttiintehny. Arvelin jotta pittääkö sitä nappoo myöten lumihangessa heilluu koko elämä. Ei tarvinna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      79
      2732
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      177
      2377
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2135
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10