Tietääkös kukaan mitään hai elokuvia tappajahaiden lisäks? Oon kattonu myös Shark attackin.
Valaiskaa mua vähän mitä kaikkee löytyy :)
Hai elokuvia!
16
7138
Vastaukset
- afi
Open Water (kaksi sukeltajaa jää keskelle merta)
Deep Blue Sea (haille tehdään kokeita joiden tuloksena niistä tulee fiksumpia. suljetun tilan kauhua)
ei todellakaan mitään mestariteoksia, mutta minua ainakin jännitti. se kai näiden elokuvien tarkoituskin on?Unohdimpas tosiaankin laittaa nuo siihen mun listaan...oon kattonu molemmat nuistaki :) Open water oli vähän pettymys mutta tosipohjasena tapahtumana ihan karmee...
- peke90
Ainaki tappaja hait (1-4)
- kurbba97
the reef on hyvä. matkustajat lähtee keskelle merta jolloin vene kääntyy ja 4 tai 3 matkustajaa lähtee uimaan rantaan. matkalla kaikki kuolee hain suihin paitsi yksi nainen pelastetaan ja muista ihmisista ei ole tietoakaan, ps.yksi ei lähtenyt mukaan uimaan ´. suosittelen
- acef
The Reef alkoi jossain vaiheessa muuttua aika tylsäksi ja ennalta-arvattavaksi
juurikin yllämainituista syistä. Muutenkin vähän tusinatavaran makua, mutta jos tykkää jännityksestä avomeriolosuhteissa, niin kyllähän tämä elokuva sitä juuri tarjoilee, paikoitellen oikein hyvinkin.
- dfyghjuytfc3
Malibu shark attack, shark swarm, shark night.
- Meitsivaan
Asdrift(OpenWater2). Tod hyvä!
Bite. Iha surkee mun mielestä. mut onhan tästä keskustelun aloituksestakin jo semmoset 8v aikaa että ei tuota tainnu olla vielä edes tehty :D
- ampelandia
Onhan näitä. The reef,the last jaws,sand sharks,jurassick shark,snow sharks,tappajahait,deeb blue sea,sharkneido,sharks night,the bait
- EllesJaniel
Haiplaneetta, Sharknado
- Manikai
Uusin lienee The Shallows, viime vuodelta.
http://www.imdb.com/title/tt4052882/?ref_=nm_flmg_act_2 - Kasarikotka
Orca - Tappajavalas
- aeiouyåäö
Vanha klassikko High Noon.
- 68868
Sharknado
Sharknado 2
Sharknado 3
Sharknado 4
Sharknado 5
Kaksipäinen hai
Kolmipäinen hai
Viisipäinen hai
Mega Shark Versus Giant Octopus
Mega Shark vs. Kolossus
Jaws in Japan
Sharktopus vs. Pteracuda
Sharktopus vs. Whalewolf
Zombie Shark
Sharktopus
Planet of the Sharks
Raiders of the Lost Shark- Lisää_listaan
Megalodon
mega shark vs mecha shark
mega shark vs crocodile
Deep blue sea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962200Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431752
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121320- 2231025
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832