Koulunkäynti

Huonokoulussa

Mikä siinä on että mulle ei jää koulussa mikään päähän ja saan huonoja numeroita. Alaasteella päätin päässäni että koulu on ihan peestä. Mutta kun tulin yläasteelle noin 2v sitten niin päätin että mun pitää ryhistäytyä mutta en vaan yksinkertasesti onnistu siinä vaikka yrittäisinkin mulle eijää mikään päähän vaikka lukisin kokeisiinkin niin ei kovin jää mikään päähän. Tartten jtn apua että pääsen jonnekkin kouluun peruskoulun jälkeen

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatteleva

      Kokeile mielikuva muistamista. Liitä asia johonki kuvaan päässä.
      Toinen on lukee ääneen niinkuin kertoisit tarinaa itsellesi. Mä opin englannin kielen ku luin ääneen ja esitin englantilaista. Jankkasin monta kertaa kappaleet. Opin niin hyvin et musta tuli 10 oppilas ja kielioppiki tuli automaattisesti kun kuulomuisti sano et menee väärin tai oikein.
      Yks mikä aiheuttaa huonoo muistii on B1 ,-2, -12 vitamiinien puute ja raudan puute.
      Siihen taas voi olla syynä esim keliakia
      Tsemppii!

      • Huonokoulussa

        Tästä voi olla jopa apua. Kiitos!


    • vierailia

      Kun minä olin vielä koulu ikäinen mullakin oli sama propleema. Ja mun vanhempia neuvottiin piiskaa se kersa niin rupee sillekin koulu maistumaan. Ei auttanut mun kohallani alkuunkaan, Mutta sitten meillä kävi kylässä nainen ja sille esiteltiin mun hyvin piiskattu takapuoleni. Se kyseli mitä poika saa palkinnoksi siintä että se saa hyvän numeron seuraavassa kokeessa. PALKINNON mitä palkintoa toi hunsvotin alku muka tarvitsee tuli heti äidiltäni sille naiselle. Se otti minua kädestä ja vei mut pihalle ja puolen tunnin päästä tultiin takas meille sisälle. Nyt minä tiedän mikä teidän poikaa vaivaa. Te voitte sen piiskata näytellä sen munia kelle tahdotte ja poikanne on ööö luokassa. Mutta kun palkitsette sen esimerkiksi kun on poikanne seuraavan kerran tuonut hyväksytyn koe paperin teille nähtäväksi. Soittakaa mulle minä lainaan teidän poikanne mun luokseni viikon lopuksi ja poikanne on kuin uusi poika. Mun luona EI ole kakaroilla tylsää vaan heillä on mielen kiintoista tekemistä. Laittaa vanhan auton tai mopon kuntoon ja pääsevät niillä ajelemaan. Tai tyttöjen kanssa leikkivät jotain sellaista mitä ei varmasti se ole täällä tehnyt. Ja tapahtui mun kohallani ihme rupesi koulu maistumaan mullekin kun vain tahdoin koko ajan sen naisen luokse.

    • Kokemustaon

      Osta apteekista monivitamiini tabletteja. B vitamiini on tärkeää mm.muistin tueksi. Sulla voi olla vitamiinien puutos. Noissa vitamiini jutuissa riittää kun yhden ottaa aamuisin, ja niissä on kaikki tarpeelliset vitamiinit. Tsemppiä sulle :)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe