Miksi Johanthan Cahn käyttää Raamatullisessa Aaronin siunauksessa...

Kabbalan käsimerkkejä? Siis kädet ovat kolmen ryhmässä (peukalo erillään, etu- ja keskisormi ovat yhdessä ja nimetön ja pikkurilli ovat yhdessä). Aaronin siunaus on Raamatullinen, mutta nämä käsimerkit eivät ole. Ne ovat Kabbalasta.

(lähde: https://www.youtube.com/watch?v=3-gX2804__49

12

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kappas, alatkohan vihdoinkin heräämään siihen mistä kaikki se noiden "viisaus" oikein juontaa ???

      • Ei voi yleistää. Sitä paitsi Johathan Cahnilla on todella hyvä videoita. Mutta miksi hän tekee käsillään Kabbala-merkkejä? Näin ei oli toisten Messiaanisten juutalaisten rabbien kohdalla. Sitä paitsi Baruch Korman on arvostellut Jonathan Cahnia siitä, että Jumala ei ole ennustettavissa. Toisin kuin Jonathan opettaa. Mutta kuka antaa Jonathanille tätä "privaatti" tietoa? Jumalako?


      • Jonathan Cahnilla on hyvin paljon "mysteeristä". Tätä olen jonkin verran ihmetellyt, eikä se ole itseeni kolahtanut. Hänellä on todella hyviäkin videoita, siitä ei pääse mihinkään, mutta sitten on tämä aina mysterinen puoli, jotka tulevat selvästi hänen tämän tyyppisissä videoissaan, esim: Mitä tapahtuu maaliskuussa, huhtikuussa.... Tämä on minusta ollut hieman huvittavaakin, ja joskus olen itsekin laittanut niistä aloituksia (puoliksi leikilläni, kevennykseksi). Mutta en ollut ajatellutkaan, että hän olisi tekemisissä Kabbalan kanssa, koska hän itse sanoi eräässä videossa, että Kabbala on väärin, pahaa, ei kuulu olla sen kanssa missään tekemisissä....


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Jonathan Cahnilla on hyvin paljon "mysteeristä". Tätä olen jonkin verran ihmetellyt, eikä se ole itseeni kolahtanut. Hänellä on todella hyviäkin videoita, siitä ei pääse mihinkään, mutta sitten on tämä aina mysterinen puoli, jotka tulevat selvästi hänen tämän tyyppisissä videoissaan, esim: Mitä tapahtuu maaliskuussa, huhtikuussa.... Tämä on minusta ollut hieman huvittavaakin, ja joskus olen itsekin laittanut niistä aloituksia (puoliksi leikilläni, kevennykseksi). Mutta en ollut ajatellutkaan, että hän olisi tekemisissä Kabbalan kanssa, koska hän itse sanoi eräässä videossa, että Kabbala on väärin, pahaa, ei kuulu olla sen kanssa missään tekemisissä....

        Ihmettelin tässä joku aika sitten, kun Baruch Korman otti hyvin voimakkaasti kantaa juuri näihin Johathan Cahnin videoihin, joissa hän paljastaa tulevaa. Korman piti tätä todella vääränä, ja sanoi, ettei Jumala ole ennustettavissa.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Ihmettelin tässä joku aika sitten, kun Baruch Korman otti hyvin voimakkaasti kantaa juuri näihin Johathan Cahnin videoihin, joissa hän paljastaa tulevaa. Korman piti tätä todella vääränä, ja sanoi, ettei Jumala ole ennustettavissa.

        Kas, kun nyt vaan on niin, että hedelmistään puu tunnetaan. ja on myös niinkin, että houkuttelevista hedelmistä eräs aiempikin puu kuulemma tunnettiin, Mihin se johtikaan paratiisissa... jätän arvailun varaan.

        Jos ennustajan ennustukset osuvat oikeaan, niin sitten on jotakin toivoa. Muta jos eivät, niin sellainen ennustelija pitää hyljätä kokonaan. Näin sanoo Raamattu.

        Mutta jos ei sinulle vielä ole selvinnyt, niin kerronpa, että Cahnia pitää varoa kuin ruttoa, kuten kaikkia häntä suositelleita. Oops: siis myös sinua.


      • Exap kirjoitti:

        Kas, kun nyt vaan on niin, että hedelmistään puu tunnetaan. ja on myös niinkin, että houkuttelevista hedelmistä eräs aiempikin puu kuulemma tunnettiin, Mihin se johtikaan paratiisissa... jätän arvailun varaan.

        Jos ennustajan ennustukset osuvat oikeaan, niin sitten on jotakin toivoa. Muta jos eivät, niin sellainen ennustelija pitää hyljätä kokonaan. Näin sanoo Raamattu.

        Mutta jos ei sinulle vielä ole selvinnyt, niin kerronpa, että Cahnia pitää varoa kuin ruttoa, kuten kaikkia häntä suositelleita. Oops: siis myös sinua.

        Joo, minua on syytäkin varoa. Kyllä esim. Baruch Korman tai Joseph Shulam ovat parempia opettajia.:)


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Joo, minua on syytäkin varoa. Kyllä esim. Baruch Korman tai Joseph Shulam ovat parempia opettajia.:)

        Niin, toki siis ihan miten haluat asian nähdä. Jos yksi messiaaninen juutalainen osoittautuu harhaopettajaksi, niin riennät seuraavaa kehumaan.

        Voi voi.


    • TonttuToljanteri

      Voit olla ihan huoleton. Saduista kun on kysymys niin sepä nyt on ihan yksi hailee että miten niitä sormiaan heiluttelee.

      Raamattu on satua. Hevonpaskaa sisällöltään suurimmaksi osaksi. Keksittyä legendaa ja nuotiotarinaa. Tuonkin ajan kun pohdit jonkun tollon sormien asentoa, voisit käyttää niin paljon hyödyllisemminkin.

    • >>Ei voi yleistää. Sitä paitsi Johathan Cahnilla on todella hyvä videoita. Mutta miksi hän tekee käsillään Kabbala-merkkejä?>>

      Tekihän George W. Bush pirunsarvimerkkejä.

    • Pastori-Keski-Sormesta

      Uskonharhaisille ja uskonnoille tulee näyttää käsimerkkiä, jossa keskisormi on terhakkaasti pystyssä ja muut sormet samalla vasten kämmentä. Se on oikea ja ainut käsimerkki, joka uskonharhaisille tulee näyttää.

    • >>En nyt tiedä Bushista tuollasita. Taitaa olla herjaasi, mikä ei ole hauskaa.>>

      Sitten olet tyhmä. Googleta Bush Satanic Hand Sign.

      Myös Sarah Palin tekee pirunsarvi-merkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe