Isäni tuli töiden jälkeen kotiinsa ja se oli hyvällä tuulella. Poika on saanut palkan korotuksen veikkasi äitini heti. Enkä ole ei mun pomollani sellaista tule mieleen se sanoi meille. Ja sitten asijaan minkä minä kuulin tänään kun olin syömässä. Sora kuski levitti soraa ja sen perästä tuli lakaisu kone. Ne olivat parkissa ja hyvä kun eivät turpiin toisiaan vetäneet. Paikalle tuli heidän pomokin mistäs täällä riidellään se kyseli heiltä. Minä levitän tän soran kuten olet käskenyt minua, Ja toi helvetin idiootti lakasee sen heti pois kun ei sillä ole järkeä tuolla ja taputti sitä lakaisu koneen kuljettajaa päähän.
Sinä olet antanut mulle tehtäväksi lakasta katuja mutta toi helvetin.... Ei kerinnyt selittää pitemmälle.
Heidän pomo käski tuomaan sen listan minkä hän oli heille aamulla antanut. Ja ne tietysti totteli heidän pomoaan heti. Helvetti minä olen laittanut rekisteri kilvet väärin tähän. Ja se veti viirun yli ja uudet kilven tunnukset se kirjoitti. Lakaisu kone menee edellä ja sinä levität sitten sen soran että porukka ei lennä perseelle komensi pomo heitä. Ja turvat kiinni sitten pojat ja se haki kossu pullon autostaan kummallekin. Ja heti kun ne tuli johonkin missä oli ihmisiä niin niille kertomaan. Kyllä isokin
herra tekee virheitä eikä vain me. Ja isälläni oli tosi hauskaa sitä nauratti tosi paljon se juttu.
Kuulin hyvän jutun.
vierailia
1
281
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kuulin että toimittaja kuoli. Olen onnellinen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot16917429Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4610017Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?475885Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463200Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.172885Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252812"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562682Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862608- 1381870
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen401860