Kuulin hyvän jutun.

vierailia

Isäni tuli töiden jälkeen kotiinsa ja se oli hyvällä tuulella. Poika on saanut palkan korotuksen veikkasi äitini heti. Enkä ole ei mun pomollani sellaista tule mieleen se sanoi meille. Ja sitten asijaan minkä minä kuulin tänään kun olin syömässä. Sora kuski levitti soraa ja sen perästä tuli lakaisu kone. Ne olivat parkissa ja hyvä kun eivät turpiin toisiaan vetäneet. Paikalle tuli heidän pomokin mistäs täällä riidellään se kyseli heiltä. Minä levitän tän soran kuten olet käskenyt minua, Ja toi helvetin idiootti lakasee sen heti pois kun ei sillä ole järkeä tuolla ja taputti sitä lakaisu koneen kuljettajaa päähän.
Sinä olet antanut mulle tehtäväksi lakasta katuja mutta toi helvetin.... Ei kerinnyt selittää pitemmälle.
Heidän pomo käski tuomaan sen listan minkä hän oli heille aamulla antanut. Ja ne tietysti totteli heidän pomoaan heti. Helvetti minä olen laittanut rekisteri kilvet väärin tähän. Ja se veti viirun yli ja uudet kilven tunnukset se kirjoitti. Lakaisu kone menee edellä ja sinä levität sitten sen soran että porukka ei lennä perseelle komensi pomo heitä. Ja turvat kiinni sitten pojat ja se haki kossu pullon autostaan kummallekin. Ja heti kun ne tuli johonkin missä oli ihmisiä niin niille kertomaan. Kyllä isokin
herra tekee virheitä eikä vain me. Ja isälläni oli tosi hauskaa sitä nauratti tosi paljon se juttu.

1

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä kuulin että toimittaja kuoli. Olen onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe