Kuulin hyvän jutun.

vierailia

Isäni tuli töiden jälkeen kotiinsa ja se oli hyvällä tuulella. Poika on saanut palkan korotuksen veikkasi äitini heti. Enkä ole ei mun pomollani sellaista tule mieleen se sanoi meille. Ja sitten asijaan minkä minä kuulin tänään kun olin syömässä. Sora kuski levitti soraa ja sen perästä tuli lakaisu kone. Ne olivat parkissa ja hyvä kun eivät turpiin toisiaan vetäneet. Paikalle tuli heidän pomokin mistäs täällä riidellään se kyseli heiltä. Minä levitän tän soran kuten olet käskenyt minua, Ja toi helvetin idiootti lakasee sen heti pois kun ei sillä ole järkeä tuolla ja taputti sitä lakaisu koneen kuljettajaa päähän.
Sinä olet antanut mulle tehtäväksi lakasta katuja mutta toi helvetin.... Ei kerinnyt selittää pitemmälle.
Heidän pomo käski tuomaan sen listan minkä hän oli heille aamulla antanut. Ja ne tietysti totteli heidän pomoaan heti. Helvetti minä olen laittanut rekisteri kilvet väärin tähän. Ja se veti viirun yli ja uudet kilven tunnukset se kirjoitti. Lakaisu kone menee edellä ja sinä levität sitten sen soran että porukka ei lennä perseelle komensi pomo heitä. Ja turvat kiinni sitten pojat ja se haki kossu pullon autostaan kummallekin. Ja heti kun ne tuli johonkin missä oli ihmisiä niin niille kertomaan. Kyllä isokin
herra tekee virheitä eikä vain me. Ja isälläni oli tosi hauskaa sitä nauratti tosi paljon se juttu.

1

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä kuulin että toimittaja kuoli. Olen onnellinen.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4081
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3549
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3435
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3417
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3270
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2514
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2254
    Aihe