Isäni tuli töiden jälkeen kotiinsa ja se oli hyvällä tuulella. Poika on saanut palkan korotuksen veikkasi äitini heti. Enkä ole ei mun pomollani sellaista tule mieleen se sanoi meille. Ja sitten asijaan minkä minä kuulin tänään kun olin syömässä. Sora kuski levitti soraa ja sen perästä tuli lakaisu kone. Ne olivat parkissa ja hyvä kun eivät turpiin toisiaan vetäneet. Paikalle tuli heidän pomokin mistäs täällä riidellään se kyseli heiltä. Minä levitän tän soran kuten olet käskenyt minua, Ja toi helvetin idiootti lakasee sen heti pois kun ei sillä ole järkeä tuolla ja taputti sitä lakaisu koneen kuljettajaa päähän.
Sinä olet antanut mulle tehtäväksi lakasta katuja mutta toi helvetin.... Ei kerinnyt selittää pitemmälle.
Heidän pomo käski tuomaan sen listan minkä hän oli heille aamulla antanut. Ja ne tietysti totteli heidän pomoaan heti. Helvetti minä olen laittanut rekisteri kilvet väärin tähän. Ja se veti viirun yli ja uudet kilven tunnukset se kirjoitti. Lakaisu kone menee edellä ja sinä levität sitten sen soran että porukka ei lennä perseelle komensi pomo heitä. Ja turvat kiinni sitten pojat ja se haki kossu pullon autostaan kummallekin. Ja heti kun ne tuli johonkin missä oli ihmisiä niin niille kertomaan. Kyllä isokin
herra tekee virheitä eikä vain me. Ja isälläni oli tosi hauskaa sitä nauratti tosi paljon se juttu.
Kuulin hyvän jutun.
vierailia
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kuulin että toimittaja kuoli. Olen onnellinen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992