Olen muutaman kerran törmännyt juttuun, jossa mies kuvailee itseään feministiksi. En oikein ymmärrä, mitä se tarkoittaa ja mitä tuo mies halua esitttää?
Minä kannatan naisten oikeuksia ja tasa-arvoa. Kuten myös miesten, lasten ja vanhustenkin kohdalla. Mutta tekeekö se minut feministiksi? Tuskin.
Kannattavatko nuo feministimiehet sitten naisten ylivaltaa kiihkofemakkojen tapaan? Sehän ei ole vain itsehalveksuntaa ja masokismia vaan myös epäoikeudenmukaisuuden kannattamista!
Muuten! En ole kuullut yhdenkään naisen kannattavan "maskulinismia"? Tai olevansa miesasianainen? Kuvaa hyvin tilannetta, että feminismillä ei ole edes vastapuolta tai ainakaan sille ei ole vakiintunutta nimitystä.
Mikä ihmeen miesfeministi?!
28
1443
Vastaukset
- HulluMaailma
Kanadan pääministeri Justin Trudeau ilmoitti kasvattavansa kaksi pientä poikaansa feministeiksi!?
Mikä tarkoittaa, että heidän aikuseksi tultuaan tulee halveksia itseään??? Tosin vain jos heistä tulee heteroita ja se onkin SUURI jos... - jouMan
Onhan toisaalta jotkut venäläiset alkaneet fasisteiksi, vaikka fasistitioppien mukaan slaavit oli ali-ihmisiä. Eikö tässä ole kyse vähän samasta? Väärinkäsitys ja feministipropagandan (eli että feministi on kaikkien puolella eikä vihaa miehiä) uskominen, oma herkkäuskoisuus, taivuteltavuus. Miksi ihmiset menevät ääriliikkeisiin?
- samaa_järjettömyyttä
Israelissa muutamat nuoret juutalaismiehet perustivat natisi-puolueen!?
Ps. Tarkoitat varman natseja? Varsinaislla fasisteilla ei ollut rotu-oppia. He olivat ainoastaan hyvin kansallismielisiä.
- yökhyi
Feministi mies on munaton mies. Itse inhoan feministejä yhtä paljon kuin sovinisteja.
- se.pieni.ero
Erona on se, ettei sovinisti vaadi sinulta mitään. Etenkään sukupuolineutraaliutta.
- KunnesVaihtaaAnukseen
Feministimies odottaa "kyykyssä" lupaa koskea torttuun.
- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Trump ei sitten liene feministi :-)
Eikä ainakaan Biden, joka ihan sormiraiskasi naisavustajansa! 😉
- halu.ja.järki
En usko, että on yhtäkään (kirjaimellisesti) rehellistä miesfeministiä tai profeministiä. Joko he ovat umpiheteroita, jotka opportunistisesti ovat sen tietyn asian perässä, tai ovat seksuaali-identeetiltään (here gender) häiriintyneitä ihmisiä.
Eivätköhän useimmat putoa tuohon ensimmäiseen, eli noudattavat nuorten oikeistomiesten maximia: sinkkuna kannattaa liittyä vasemmistotoimintaan, sillä siellä on hyvän näköisiä vapaita naisia ja heiltä irtoaa. Vanhempana voit sitten avioitua ja palata avoimesti oikeistoliikkeisiin.- edistysharha
Niinpä. Minukin milestä kyse on ns. polittisesta poseerauksesta. Nykyinen feminismi liittyy vasemmistolaisuuteen, jota taas pidetään "edistyksellisenä" aatteena. Henkisesti ja älyllisesti laiskat miehet hakevat niin helppoa tapaa näyttää fiksuilta.
- Lrkahdkgl
Ja se missä sitä fiksuutta esitetään on yllätys yllätys: Aikuisten hiekkalaatikolla, loputtoman tyhmyyden tonavassa eli twitterissä.
- Anonyymi
Sopii jossain määrin tähän ketjuun...
Mitä ihmiset ajattelevat kun kuulevat tai lukevat sanan miesfeministi?
Ilmeisesti osalle ihmisistä miesfeministi on ilmiselvästi vain pelimies, mutta itselle ei auennut että miksi häntä sitten kutsutaan miesfeministiksi? Itse käsitän sanan kyllä ihan kirjaimellisesti miehenä joka ajattelee kuten feministi.- Anonyymi
"Mitä ihmiset ajattelevat kun kuulevat tai lukevat sanan miesfeministi?"
Onkohan se sama asia kuin juutalainen natsi?
- Anonyymi
Miksi sitä mieheyttä pitäisi erikseen alleviivata?
Jos on feministi on feministi, riippumatta sukupuolesta.- Anonyymi
Hehheh!? Todella ironinen kysymys TÄLLÄ palstalla. ;-)
Koska femakot eivät muuta teekään kun alleviivaavat NAISEUTTA!
Mutta mieheyttä ei saakaan alleviivata???
- Anonyymi
Tossukka joka ajattelee saavansa jos on feministi. Luulee, että naiset oikeasti haluavat koiran joka antaa tassua.
- Anonyymi
On nää kaikki ville rannat, iikka kivet ja oula silvennoiset Niiin noloja mekkoeinareita. Sitten on tää aisuriyhdistys nimeltään "Miehet Ry" :D
- Anonyymi
Ennenhän tuollainen roolipeli kuului sänkykamaritoimiin , nykyään siitä on tullut julkinen aatesuunta .
Minustakin oli mukava "alistua" joskus , mutta täysin yksityisesti .
- Anonyymi
Miesfeministi= Olemassaoloaan anteeksipyytelevä demarimies joka vastustaa miesten tasa-arvon ajamista ja hyväksyy kaikki äärifeministien miesvastaiset uudistukset. Ei ihme että demareista käy joukkopako Persuihin.
- Anonyymi
ooo nyt otti kylkeen.... itsehän olen käytännössä demari.. mutten perkele hyväksy kaikkea vassaripolitiikkaa. Minä myös olen mies. Ja tiedän Feminismin ja Neo-Feminismin eron....
(jälkimmäinen on silkkaa misandriaa)
Niin pitkään kun meillä on keskustelu... joku saa jeesustella toinen machoilla ja joku olla pahoillaan.
kaikki ihan jees.
70 luvulla porukka katto perkele Punkkareita...
nyt niistä iso osa on professoreita.-
siitä irokeesistä kasvoi kansakunnan aivot?
ei. mutta siinäpä se on....älkää antako kaiken antaa vaan testakaa itse.
saatte selville sen kuka kusee silmään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ooo nyt otti kylkeen.... itsehän olen käytännössä demari.. mutten perkele hyväksy kaikkea vassaripolitiikkaa. Minä myös olen mies. Ja tiedän Feminismin ja Neo-Feminismin eron....
(jälkimmäinen on silkkaa misandriaa)
Niin pitkään kun meillä on keskustelu... joku saa jeesustella toinen machoilla ja joku olla pahoillaan.
kaikki ihan jees.
70 luvulla porukka katto perkele Punkkareita...
nyt niistä iso osa on professoreita.-
siitä irokeesistä kasvoi kansakunnan aivot?
ei. mutta siinäpä se on....älkää antako kaiken antaa vaan testakaa itse.
saatte selville sen kuka kusee silmään.voisin vielä soittaa pientä viuluani sen verran että drumpf olisi ollut parempi narniassa ihmiskunnan kannalta jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Miesfeministi= Vihreä soijaa puputtava soija"mies"
- Anonyymi
Feminismi on hyvä asia.
miehenä äänestän Feministinen puoluetta ja Vasemmistoliiton Feministi Naisia. - Anonyymi
Onhan niitä naissovinistejakin,ainakin moni vanhempi nainen vihaa nuorempia naisia ja käyttäytyy heitä kohtaan vihamielisesti,eivät tunne mitään sympatioita esimerksi mniöitään kohtaan. kaikki mitä poikansa tekee on muiden syytä.
- Anonyymi
Mä kannantan Maskulismii ja selaan Laasast
- Anonyymi
Mies feminismi on, joka ei selaa red pill vaan blue pill.
- Anonyymi
mies-oletettuna kannatan naisten ylivaltaa
ja äänestän Vasemmistoliiton feministi naisia. - Anonyymi
Tässä Ketonen ja Myllyrinne käsittelevät aihetta kotimaisessa keskusteluohjelmassa
https://m.youtube.com/watch?v=vMyYswtk53U
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366