Mikä ihmeen miesfeministi?!

JustinTrudeau

Olen muutaman kerran törmännyt juttuun, jossa mies kuvailee itseään feministiksi. En oikein ymmärrä, mitä se tarkoittaa ja mitä tuo mies halua esitttää?

Minä kannatan naisten oikeuksia ja tasa-arvoa. Kuten myös miesten, lasten ja vanhustenkin kohdalla. Mutta tekeekö se minut feministiksi? Tuskin.

Kannattavatko nuo feministimiehet sitten naisten ylivaltaa kiihkofemakkojen tapaan? Sehän ei ole vain itsehalveksuntaa ja masokismia vaan myös epäoikeudenmukaisuuden kannattamista!

Muuten! En ole kuullut yhdenkään naisen kannattavan "maskulinismia"? Tai olevansa miesasianainen? Kuvaa hyvin tilannetta, että feminismillä ei ole edes vastapuolta tai ainakaan sille ei ole vakiintunutta nimitystä.

28

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HulluMaailma

      Kanadan pääministeri Justin Trudeau ilmoitti kasvattavansa kaksi pientä poikaansa feministeiksi!?

      Mikä tarkoittaa, että heidän aikuseksi tultuaan tulee halveksia itseään??? Tosin vain jos heistä tulee heteroita ja se onkin SUURI jos...

    • jouMan

      Onhan toisaalta jotkut venäläiset alkaneet fasisteiksi, vaikka fasistitioppien mukaan slaavit oli ali-ihmisiä. Eikö tässä ole kyse vähän samasta? Väärinkäsitys ja feministipropagandan (eli että feministi on kaikkien puolella eikä vihaa miehiä) uskominen, oma herkkäuskoisuus, taivuteltavuus. Miksi ihmiset menevät ääriliikkeisiin?

      • samaa_järjettömyyttä

        Israelissa muutamat nuoret juutalaismiehet perustivat natisi-puolueen!?

        Ps. Tarkoitat varman natseja? Varsinaislla fasisteilla ei ollut rotu-oppia. He olivat ainoastaan hyvin kansallismielisiä.


    • yökhyi

      Feministi mies on munaton mies. Itse inhoan feministejä yhtä paljon kuin sovinisteja.

      • se.pieni.ero

        Erona on se, ettei sovinisti vaadi sinulta mitään. Etenkään sukupuolineutraaliutta.


    • KunnesVaihtaaAnukseen

      Feministimies odottaa "kyykyssä" lupaa koskea torttuun.

      • Trump ei sitten liene feministi :-)


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Trump ei sitten liene feministi :-)

        Eikä ainakaan Biden, joka ihan sormiraiskasi naisavustajansa! 😉


    • halu.ja.järki

      En usko, että on yhtäkään (kirjaimellisesti) rehellistä miesfeministiä tai profeministiä. Joko he ovat umpiheteroita, jotka opportunistisesti ovat sen tietyn asian perässä, tai ovat seksuaali-identeetiltään (here gender) häiriintyneitä ihmisiä.

      Eivätköhän useimmat putoa tuohon ensimmäiseen, eli noudattavat nuorten oikeistomiesten maximia: sinkkuna kannattaa liittyä vasemmistotoimintaan, sillä siellä on hyvän näköisiä vapaita naisia ja heiltä irtoaa. Vanhempana voit sitten avioitua ja palata avoimesti oikeistoliikkeisiin.

      • edistysharha

        Niinpä. Minukin milestä kyse on ns. polittisesta poseerauksesta. Nykyinen feminismi liittyy vasemmistolaisuuteen, jota taas pidetään "edistyksellisenä" aatteena. Henkisesti ja älyllisesti laiskat miehet hakevat niin helppoa tapaa näyttää fiksuilta.


      • Lrkahdkgl

        Ja se missä sitä fiksuutta esitetään on yllätys yllätys: Aikuisten hiekkalaatikolla, loputtoman tyhmyyden tonavassa eli twitterissä.


    • Anonyymi

      Sopii jossain määrin tähän ketjuun...

      Mitä ihmiset ajattelevat kun kuulevat tai lukevat sanan miesfeministi?
      Ilmeisesti osalle ihmisistä miesfeministi on ilmiselvästi vain pelimies, mutta itselle ei auennut että miksi häntä sitten kutsutaan miesfeministiksi? Itse käsitän sanan kyllä ihan kirjaimellisesti miehenä joka ajattelee kuten feministi.

      • Anonyymi

        "Mitä ihmiset ajattelevat kun kuulevat tai lukevat sanan miesfeministi?"

        Onkohan se sama asia kuin juutalainen natsi?


    • Anonyymi

      Miksi sitä mieheyttä pitäisi erikseen alleviivata?

      Jos on feministi on feministi, riippumatta sukupuolesta.

      • Anonyymi

        Hehheh!? Todella ironinen kysymys TÄLLÄ palstalla. ;-)

        Koska femakot eivät muuta teekään kun alleviivaavat NAISEUTTA!

        Mutta mieheyttä ei saakaan alleviivata???


    • Anonyymi

      Tossukka joka ajattelee saavansa jos on feministi. Luulee, että naiset oikeasti haluavat koiran joka antaa tassua.

    • Anonyymi

      On nää kaikki ville rannat, iikka kivet ja oula silvennoiset Niiin noloja mekkoeinareita. Sitten on tää aisuriyhdistys nimeltään "Miehet Ry" :D

      • Anonyymi

        Ennenhän tuollainen roolipeli kuului sänkykamaritoimiin , nykyään siitä on tullut julkinen aatesuunta .
        Minustakin oli mukava "alistua" joskus , mutta täysin yksityisesti .


    • Anonyymi

      Miesfeministi= Olemassaoloaan anteeksipyytelevä demarimies joka vastustaa miesten tasa-arvon ajamista ja hyväksyy kaikki äärifeministien miesvastaiset uudistukset. Ei ihme että demareista käy joukkopako Persuihin.

      • Anonyymi

        ooo nyt otti kylkeen.... itsehän olen käytännössä demari.. mutten perkele hyväksy kaikkea vassaripolitiikkaa. Minä myös olen mies. Ja tiedän Feminismin ja Neo-Feminismin eron....
        (jälkimmäinen on silkkaa misandriaa)

        Niin pitkään kun meillä on keskustelu... joku saa jeesustella toinen machoilla ja joku olla pahoillaan.

        kaikki ihan jees.

        70 luvulla porukka katto perkele Punkkareita...
        nyt niistä iso osa on professoreita.-

        siitä irokeesistä kasvoi kansakunnan aivot?

        ei. mutta siinäpä se on....älkää antako kaiken antaa vaan testakaa itse.
        saatte selville sen kuka kusee silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ooo nyt otti kylkeen.... itsehän olen käytännössä demari.. mutten perkele hyväksy kaikkea vassaripolitiikkaa. Minä myös olen mies. Ja tiedän Feminismin ja Neo-Feminismin eron....
        (jälkimmäinen on silkkaa misandriaa)

        Niin pitkään kun meillä on keskustelu... joku saa jeesustella toinen machoilla ja joku olla pahoillaan.

        kaikki ihan jees.

        70 luvulla porukka katto perkele Punkkareita...
        nyt niistä iso osa on professoreita.-

        siitä irokeesistä kasvoi kansakunnan aivot?

        ei. mutta siinäpä se on....älkää antako kaiken antaa vaan testakaa itse.
        saatte selville sen kuka kusee silmään.

        voisin vielä soittaa pientä viuluani sen verran että drumpf olisi ollut parempi narniassa ihmiskunnan kannalta jo aikoja sitten.


    • Anonyymi

      Miesfeministi= Vihreä soijaa puputtava soija"mies"

    • Anonyymi

      Feminismi on hyvä asia.
      miehenä äänestän Feministinen puoluetta ja Vasemmistoliiton Feministi Naisia.

    • Anonyymi

      Onhan niitä naissovinistejakin,ainakin moni vanhempi nainen vihaa nuorempia naisia ja käyttäytyy heitä kohtaan vihamielisesti,eivät tunne mitään sympatioita esimerksi mniöitään kohtaan. kaikki mitä poikansa tekee on muiden syytä.

    • Anonyymi

      Mä kannantan Maskulismii ja selaan Laasast

    • Anonyymi

      Mies feminismi on, joka ei selaa red pill vaan blue pill.

    • Anonyymi

      mies-oletettuna kannatan naisten ylivaltaa
      ja äänestän Vasemmistoliiton feministi naisia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe