Hobby Hall lopettaa myymälämyynnin

Kipikapin_myymälään

"Tämä tarkoittaa Tammiston myymälän lakkauttamista ja koko keskusvaraston tyhjentämistä uuden verkkokaupan tieltä.

Tammiston myymälän loppuunmyynti alkaa perjantaina kello 10.

– Tarjolla on huikeita prosenttitarjouksia kaikilta tuotealueilta, sillä koko keskusvarasto on tarkoitus tyhjentää. Kaikki tavara myydään pois, joten ostettavaa riittää, Hobby Hall tiedottaa ja lupailee sadalle ensimmäiselle yllätyslahjan".

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/751908-legendaarisen-postimyyntifirman-loppuunmyynti-varmistui-taalla-se-alkaa.

Sadalle ensimmäiselle ASUS
Zen AiO Z272SDK-BA069T 27" pöytäkone
arvo 1 299,00 €

https://www.hobbyhall.fi/asiakaspalvelu/hobby-hallin-myymala

9

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idgdvz

Ostin tuosta myymälästä noin 15 sitten kuntopyörän. Hobby Hallin postimyyntiluettelo oli aikoinaan kova sana maaseudulla eli sieltä tilattiin kodintavaroita koska paikallisissa kaupoissa ei ollut kuin ruokaa.

• Odottelin_uutta_kuvastoa

Minä tilasin Anttilasta, koska oli halvempi.Kuvastossa oli myös vähäpukeisia naisia.

• mrieq
        Odottelin_uutta_kuvastoa kirjoitti:

Minä tilasin Anttilasta, koska oli halvempi.Kuvastossa oli myös vähäpukeisia naisia.

Anttila oli eka postimyyntikuvasto joka levisi maaseudullekin ja sieltä tilattiin vaatteita ja kodintavaroita. Kylällä oli aina tapaus kun joku sai paketin Anttilasta ja varsinkin naisihmiset kerääntyivät ihailemaan Anttilasta tilattuja vaatteita.

• rerfqw
        Odottelin_uutta_kuvastoa kirjoitti:

Maaseudun peräkammarinpojat runkkasivat Anttilan postimyyntikuvaston naisten alusvaatesivu näpeissään.

• Ämpärifriikki

Pitäkööt ASUKSENSA, työntäkööt ne vaikka anukseensa.

Jos olisi sadalle ensimmäiselle luvattu punainen muoviämpäri
      niin raahautuisin paikalle vaikka viimeisillä voimillani.

• persusussu

"Tammiston myymälän lakkauttamista ja koko keskusvaraston tyhjentämistä uuden verkkokaupan tieltä."

Missähän kaukana HH:n verkkokaupan varasto mahtaa tulevaisuudessa sijaita, jos tuotteet on myytävä "huikeilla - alkaen - 10 % tarjouksilla" kaikki pois eikä niitä siirretä verkkokaupan varastoon?

• Näin_arvelen

Kait ne menee jonnekin Postin logistiikkakeskukseen ?

• idhyd

Oli ne aikoja kun postimyynti oli voimissaan maaseudulla.

• KaikenkoTakanaPosti

En sano enkä väitä, mutta totean, että tässä on mielenkiintoinen, vähintään tilastollinen yhtymäkohta valtionyritys Postiin ja sen mainioihin varastotoimintoihin.

Posti otti hoitaakseen Anttilan varastotoiminnot. Pian sen jälkeen Anttila meni konkurssiin:
      https://www.ts.fi/uutiset/talous/2760311/Posti perustelee ytneuvotteluita Anttilan konkurssilla

Posti ulkoisti Hobby Hallin logistiikan ja sen jälkeen Hobby Hallilla on mennyt helvetin huonosti:
      https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2016/20160428_stockmann-ja-posti-merkittavaan-sopimukseen.html

Nyt sitten viimeisenä keinona välttää konkurssi ja saada rahaa kassaan Hobbari lopetettaa myymälän ja myy huimilla alennuksilla varastoa pois.

Lopun alkua. Tai ehkä ennemminkin loppuhuipennuksen alkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe