Sieltä sängyistä ja sohvien pohjilta. Jo on hyviä ulkoiluilmoja. Aurinko paistaa, eikä päiväsaikaan ole paljoakaan pakkasta. Ulkoiluvälineeksi voi hyvin jo ottaa polkupyörän tai potkukelkan. Auton voi jättää kotiin. Auto kun on kallis kulkuväline, niin vakuutusmaksuineen, pensoineen, veroineen ja korjauskuluineen.
Kevät on ulkoilunaikaa, ylös, ulos ja lenkille...
5
<50
Vastaukset
- aika.usein.lumilenkillä
Tänä vuonna olen tehnyt lumitöitä yhteensä 48 tuntia. Teen lumityöt omassa pihassa ja kahdessa naapurin pihassa (ilmaiseksi). Kyllä lumen kolaaminen melkoisesta hikilenkistä käy. Parhaimpina päivinä kolaamiseen kuluu yli kolme tuntia.
- hyvälle.neuvojalle
Minäkin arvelin jättää auton kotiin ja lähteä aamulla suksilla Joensuuhun, kun autoilu on kallista! Polkupyörällä on liian liukasta ja potkukelkalla menee liian kovaa!
- kokemustaon
Juu ja sitten nastakengät jalkaan lenkkeillessä,niin ei mene kainalosauvoilla harjoitteluksi kevätkelit.
Minun lenkkipolkuni on aika jäisiä paikka paikoin, joten en uskalla mennä.
Lääkäriltä olen saanut ankaran "kaatumiskiellon" lopuksi elämää.- justusjooo
Aika erikoisia kommentteja. Varmaan osassa on totuutta, tai huumoria. Huumoria kuin totuutta ei pidä unohtaa.
Erikoista ensimmäisessä kommentissa, että joku on tehnyt tuntitolkulla lumitöitä kahdessa naapurissa ihan ilmaiseksi. On siinä superihminen. Rennosti tekee omat lumityöt ja naapurin lumityöt. On siinä vaatimaton lumityöntekijä, todellinen sankari. Kyllä sille pitäisi ilmaiset pullakahvit tarjota, tai sitten euroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271