Haaveiden jäljillä

Onko.täällä.joku

Aaveiden jäljillä Turun linnassa. Aaveidenjäljittäjien olisi kannattanut tutustua hiukan paremmin keskiaikaisen linnan historiaan. Näin olisivat tajunneet senkin, että noihin aikoihin ei linnassa ole
puhuttu suomea. Eikä ainakaan sellaistasuomea, kuin aavedatan pojat. Jos siellä jotain henkiä liikkuukin, ei ne ymmärtäisi nykykieltä. "Hei voisiksä sanoo meille jotain" Onks täällä joku meidän kanssa, ym.
Ei nämä keskiajalla kuolleet ja tapetut taatusti vastailisi edes suomeksi.
Mikäli sieltä kerrankin edes jotain selvää mölähtelyä kuuluisikin.
Huvittavalta humpuukilta tuntuu ohjelma muutenkin. Silmät pyöreänä kuljetaan pimeässä kohteissa. Jotta saataisiin enemmän kummitustunnelmaa ohjelmaan. Hiivitään taskulampun valo leuan alla ja todetaan välillä, miten ihokarvat pörhistyy ja kuinka sydän hakkaa, mitataan sykettäkin.
Laitteet lähinnä vain suhisee ja sihisee ja rahisee. Ettei vain itse mahdolliset aaveetkin nauraisi tälläiselle . Sitä ei vaan ehkä mitkään tämän maailman laitteet rekisteröi.

8

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkemättä
    • Kotipihallakuultua

Kannattaisi kokeilla ruotsin kielellä. Hih hii.. ns. parempi väki ei puhunut suomea! Jagellonica Tukholmasta tänne..itämaahan!

• Tulkit.hommiin

Jos aavedatamiehet ei osaa ruotsia, tai muitakaan kieliä. Eikä aaveet ymmärrä, eikä puhu suomea. Ei siinä kommunikaatio pelaa. Kyllä se vähäsen nauratti, se suomeksi juttelu aaveille.
      "Ooksä täällä Jaakko Ikka?"
      "Jaakko Ilkka, pakenitko sinä tätä kautta, huhuilee täysin tosissaan joukko salskeita miehiä Turun linnan vessakuilussa"
      :D Ah-hah-haa!

• Ei.ymmärrä

Jos mitään aaveita yleensä on edes olemassa.
      Ei taitaisi yksikään, ainakaan menneen maailman aave ymmärtää aavedataveljesten puhetta ja kysymyksiä.
      "Ooksää täällä?" "Tuu juttelee meijän kanssa" "Voiksää sanoa jotain, tähän laitteeseen?"
      Huomaakohan veljekset edes, miten lapselliselta tämä näyttää ja kuulostaa?
      Menneiden aikojen arvohenkilöitäkin sinutellaan. Menneiden aikojen aaveita tavoitellaan epämääräisellä suomen kielellä. Vaikka ko.henkilöt ovat eläneet aikana, jolloin ei suomessakaan kaikki edes puhuneet suomea.

• Mr.Hanki

Onko noille tehty huumetestejä?

• Aavehia

WoW! Ne osasi Svenska Teaternissa vähän ruotsia. Siltikin aaveet pakenivat.
      Suhinavehkeestä kuuluu samoja Jareja ja Matteja ym.sanoja mitä ennenkin.

• Anonyymi

Vanajanlinnassakin kuului, samoja "Apuja ja isejä" Kovasti poikia hymyilyttää ohjelman aikana. Se vanajanlinnan hotellihuoneen...muka itsekseen avautuminenkin. Voin sanoa, että se kyllä nauratti katsojaakin.

• Anonyymi

Siellä vanajanlinnan kellarissa kun huutelivat: Onko täällä joku? Alkoi hillittömästi naurattamaan sellainen ajatus. Jos jostain päin kellaria olisikin kuulunut luonnollinen vastaus:
      On huoltomies, täällä mä olen! Mutta, mitäs te täällä teette?
      Olisko datan poppoo säikähtänyt ja lähtenyt karkuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1888
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      996
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe