Hallitus kaatui.

kaatui

Tiedoksi palstan lukijoille, niin että hallitus kaatui.

28

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäusko

      Linkki? muuten valetta.

    • Kake_kansanedustaja

      Hieno homma, pääsee lomille

    • gdsfgdsfgdfg

      Hyödyllisintä, mitä tuo hallitus on koskaan saanut aikaan!

      • pitkäsekoilu

        Tuo hallitus olisi joutanut mennä nurin jo kesäkuussa 2015.


      • Se.jostakin

        Ei riemuita.. kuuluu teatteri esitykseen.
        Mitä metkuja taas ketkuillaan?


      • poliitiikan.metkuketku
        pitkäsekoilu kirjoitti:

        Tuo hallitus olisi joutanut mennä nurin jo kesäkuussa 2015.

        myöhä sytytteinen kepuli , olisi tosiaan voinut erota jo n 4vuotta sitten, valta ja hillotolppa , jota hallita ja jakaa lähipiirin kanssa.. (korruptio).. pisti pölhön istumaan pm jakkaralla loppusuoralle asti , kuin paska junttilan seinässä. :P


    • JunckerAlkoholisti

      Onko Putin jo saatu syylliseksi asiaan?

      • toimituksesta

        Asiaa selvitellään iltalehtien toimituksissa. Pyrimme iltaan mennessä keksimään syyn että voimme julkaista uutisen missä kerrotaan hallituksen kaatumisen olevan putinin ta trumpin syytä.


    • Ggii

      Onhan tuota odotettukin

    • ent.demari

      Ei olis kaatunut jos vaalit olisivat vasta vuoden kuluttua?

    • Kuningas on kuollut. Viimeinkin.

    • Viherttää

      Rinne joutuu tekemään lehmänkauppoja seuraavassa hallituksessa se ei tiedä hyvää taatelintallaajille.

    • Se.jostakin

      Voiko parempaa naistenpäivää Enää olla😂😂😂

    • niinväsynyt

      Kyllä on vaalit lähellä. Ei Sipuli kestä tulevaa tappiota ....

    • pikaisesti

      Joko Rinne on aloittanut hallitustunnustelut, ja aikooko neuvotella myös persujen kanssa?

    • Jynkky

      Suomen Erdogan näkemiin!!!!!

    • ei-haittaa

      tosiasia on, ongelmat soten suhteen vain siirtyy, ei katoa, aikaa on ollut yli 10v, mutta typerykset vain kinanneet tyhjää paskaa, mitä kellekin annetaan. on myös raukkamaista toimintaa ja eu-oerseen nuolentaa ym..
      kansa noiden ku-sipäitten sotet ja muut typeryydet maksaa.

      rinne jo nyt väsyneen näköinen, hullu on jos päästessään alkaa pääministeriksi, henki menee. laaki ja vainaa.

    • k_kehveli

      Pitää päästä kentälle kehumaan itseään vaalikarjalle. Liian vähän liian myöhään.

    • eikä.tässä.vielä.kaikki

      Marstio, Kallio, Nykänen, Lindholm, Flint, Perry, Suomen hallitus.

      Suuret viihdyttäjät ne vaan poistuvat yksi toisensa jälkeen tänä vuonna.

    • Keskusta-JYTKY-tuleee

      Nyt tulee Keskusta-Jytky.
      Keskusta saa eniten ääniä vaaleissa.
      Sililä jatkaa sitten taas pääministerinä.

      • Kalle_H

        Minäpä annan nyt lupauksen.
        Lupaa että en äänestä Keskustaa seuraavissa vaaleissa.
        Tämä lupaus on niin helppo pitää.


    • circus

      Keskusta ja kokoomus saavat tuskin enää vaalien jälkeen säätää tähän malliin.
      Vallan vaihdon aika.
      Katsotaan sitten taas neljän vuoden kuluttua tilannetta :-).

    • sinineneitulevaisuus

      Ainoa järkevä päätös mitä tämä hallitus on koko aikana tehnyt, tätä roskakori hallitusta ei koskaan olisi tarvinnut edes rakentaa/perustaa.

    • nuijamieset

      hallitus on altavastaaja vaaleissa .
      liika on paljon.

    • Anonyymi

      Rinne ei osannut hommaansa.

      • Anonyymi

        Sipilä ei osannut hommaansa. Rinne tekee sen mitä Sipilä lupasi eli laittaa suomen kuntoon... niin siis kaikille, ei vain rikkaimmille. Tiedän että ahneita rikkaita itkettää.


    • Anonyymi

      Windows kaatui ja puhellin myös
      Youtube kaatui elilen
      mummot huomenna jos on liukasta
      sou vat? tai kie rit.

    • Anonyymi

      no niin se kävi she he

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe