Minä olen luvannut erota jo monta kertaa ja syitäkin on ollut useita jo aiemminkin.
Nimittäin tämä eroaminen eli presidentin luona käyminen.
Mutta tein sen nyt, että näyttäisi upealta, että tässä vaalien alla pidin lupaukseni.
En tiedä huomaavatko äänestäjät tämän viimeisen puijaukseni, mutta eikös ne ole vain vaalikarjaa jotka eivät ajattele mitään?
Nyt minä tein sen, mikä minun olisi pitänyt tehdä jo kaksi vuotta sitten.
7
<50
Vastaukset
- ehkäsittenonhyvä
Voi,voi, näitten kaikkien yksityisten lääkäriasemien puolesta. En ymmärrä, mitä uutta valinnanvapaus olisi tuonut, onhan meillä nykyäänkin valinnan vapaus mennä yksityiselle., josta käynnistä nytkin yhteiskunta maksaa osan. Ja oman kokemukseni mukaan Sote-lääkärillä käynti yksityisellä on ihan samantasoinen kokemus kuin terveyskeskuksessakin, näitä kokeiluja kun on ollut. Ja kunnathan jatkaa näitä ulkoistuksiaan kumminkin, joten samaan päädytään ilman Soteakin.
- ehkäsittenonhyvä
Luulen, että vallitsee todella suuri helpotus valtakunnassa tällä hetkellä, kun lakataan yrittämästä mahdotonta, väkisin....
- Aiettäonhienoo
Vihdoinkin. Rauha maassa ihmisillä hyvä tahto Soten suhteen.
Pysyy eurot kotimaassa eikä haihdu pörssiterveysjättien tileille veroparatiiseihin.
5, 7 miljardia olisi ollut pienelle Suomelle liian iso vaje budjettiin vuosittain.
Eikä maakunnissakaan Kepun valta kasva suhteettomaksi.
Kepu ja Kokoomus törmäsivät ahneuksissaan perustulakiin ja se on helevetin hyvä!
Näitä kahta ei Suomen päättävissä elimissä tarvita. Kepukieroilijoiden peliä tämä viimeisin käänne. Kepu pettää aina.
- riittävän.kauaksi
kuka suree jos tuo jappastelija lähetetään kuuta kiertävälle radalle? tuskin kukaan. jos ikävä tulee, voihan sitä kaukoputkella tiirailla...
- nytsenähtiin
Eihän sitä lähettää kun se on miljonääri niin voi lähteä ihan ominavuin,pääsihän katainenkin brysseliin asti tienaamaan,suomi ei tosin tienannut vaan menetti koko ajan.
Aina kun keskusta tai kokkarit on päättämässä se tietää kansalle pahaa.
- Teeskentelijä
Mutta nyt minun oli pakko kaataa hallitus, että voin aloittaa nopeasti "muunnellun totuuden kiertueeni" ja yrittää saada maalaiset uskomaan, että heidän asioitaanhan minä tässä kaikessa ajan, vaikka olenkin ohjannut verorahamme rikkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1192157Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1791747Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561412Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661195- 551188
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751006Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62902Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821