Nyt ei koskaan saada tietää että oliko hallituksen kupsahdus hyvä vai huono. Tai no se selvinnee kyllä lähitulevaisuudessa.
Mutta että olisiko SOTE ollut kansalaisen kannalta hyvä vai huono vai katastrooffi.
Voi olla että ne kansalaiset jotka ovat olleet ja ovat edelleenkin tyytymättömiä esim. omien terveyskeskustensa toimivuuteen/palveluun, olisivat ehkä mielellään katsoneet että mitä se SOTE antaa jotain sellaista mitä jo ei ole.
Itse olen tyytyväinen omaan terveyskeskukseeni. Akuuttiaika tulee samalle päivälle. Siitä asiasta että jos tilaan ajan "omalääkärille" ja sen kestosta en tiedä nykytilaa koska on ainakin pari vuotta kun olen tehnyt niin. Silloin sain sen viikon päähän soitosta.
Meidän omalääkärimme on pysynyt hommissa monia vuosia, ei ole karannut muualle. On hyvin aikaansaava ja osaava nainen. Hän on myös yleislääketieteen erikoislääkäri. Eli kyllä oikeassa osoitteessa on töissä. Terveyskeskuslääkärinhän pitää tietää kaikesta ja osata ja huomata lähettää potilas oikeaan osoitteeseen. Ei pihistele kokeissa jos jotain pyytää. Kaikin puolin mukava muutenkin.
Niin jäi SOTE
1
<50
Vastaukset
- korjattavissa
Käsitys terveydenhuollon toimimattomuudesta saattaa hyvinkin olla, suurelta osin, yksityistämistä kannattavien tahojen trollausta?
Akuteissa tapauksissa pääsee nytkin lääkärille samana päivänä. Ei kiireellisissä tapauksissa pääsee muutamassa päivässä, riippuen lääkärin valinnasta.
Hallituksen farssi sai kyllä osan lääkäreistä ennakoimaan yksityistämistä ja siirtymään yksityiselle sektorille. Ja siitä syystä lääkäripula julkisella sektorilla saattaa nyt aiheuttaa vajetta hoitoon pääsyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116