Nyt ei koskaan saada tietää että oliko hallituksen kupsahdus hyvä vai huono. Tai no se selvinnee kyllä lähitulevaisuudessa.
Mutta että olisiko SOTE ollut kansalaisen kannalta hyvä vai huono vai katastrooffi.
Voi olla että ne kansalaiset jotka ovat olleet ja ovat edelleenkin tyytymättömiä esim. omien terveyskeskustensa toimivuuteen/palveluun, olisivat ehkä mielellään katsoneet että mitä se SOTE antaa jotain sellaista mitä jo ei ole.
Itse olen tyytyväinen omaan terveyskeskukseeni. Akuuttiaika tulee samalle päivälle. Siitä asiasta että jos tilaan ajan "omalääkärille" ja sen kestosta en tiedä nykytilaa koska on ainakin pari vuotta kun olen tehnyt niin. Silloin sain sen viikon päähän soitosta.
Meidän omalääkärimme on pysynyt hommissa monia vuosia, ei ole karannut muualle. On hyvin aikaansaava ja osaava nainen. Hän on myös yleislääketieteen erikoislääkäri. Eli kyllä oikeassa osoitteessa on töissä. Terveyskeskuslääkärinhän pitää tietää kaikesta ja osata ja huomata lähettää potilas oikeaan osoitteeseen. Ei pihistele kokeissa jos jotain pyytää. Kaikin puolin mukava muutenkin.
Niin jäi SOTE
1
118
Vastaukset
- korjattavissa
Käsitys terveydenhuollon toimimattomuudesta saattaa hyvinkin olla, suurelta osin, yksityistämistä kannattavien tahojen trollausta?
Akuteissa tapauksissa pääsee nytkin lääkärille samana päivänä. Ei kiireellisissä tapauksissa pääsee muutamassa päivässä, riippuen lääkärin valinnasta.
Hallituksen farssi sai kyllä osan lääkäreistä ennakoimaan yksityistämistä ja siirtymään yksityiselle sektorille. Ja siitä syystä lääkäripula julkisella sektorilla saattaa nyt aiheuttaa vajetta hoitoon pääsyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858