On aivan uskomatonta tuo julkkisten pääsy ehdokaslistoille. En näe siinä muuta kuin että puolueet yrittävät heidän varjollaan saada mahdollisimman paljon ääniä.
Itse haluaisin äänestää ihmistä joka jo jollain tavalla on vihkiytynyt politiikkaan tavalla tai toisella.
Se että ihminen osaa laulaa tai on kaunis ei ole meriitti mielestäni tulevalle edustajalle. Jos ihminen on muuten yhteiskunnallisesti valveutunut niin kaunis lauluääni, vaikkakin sekin on makuasia niin kuin kauneuskin, ovat tietty plussaa.
Julkkisten tunku
3
<50
Vastaukset
- tutuksitullaanjaollaan
Tv:stä tutusta tulee Tv:stä tuttu.
Aivan mutta en sitä kenenkään meriittinä pidä. Voihan olla että osasta heitä tuleekin jotakin mutta on nähty siellä urheilijoita jotka eivät ainakaan täysistunnossa avaa suutaa. Eivätkä muutenkaan. Minä en ainakaan äänestä just tuollaista julkkua joka tietää ehkä menneen omalla sarallaan menneen ja nyt koitetaan tätä. Ei hyvä.
- kustasilmään
Aivoton tollokansa äänestää julkkuja. Pahvimukillakustas
Pahvimukilla ääniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018274- 565162
- 244797
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274710Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364530Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744427- 623993
- 423645
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402924- 452629