Vivus kertalaina

Jelppii

Hei. Minulla on vivus kertalaina. Pystynkö hakemaan vivusjoustoa että saan maksettua kertalainan pois. Myöntäävätkö molempia?

17

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mee_töihin

      Ei kannata maksaa lainaa lainalla. Kulut vaan lisääntyvät. Anna mennä perintään ja sovi maksusuunnitelma tai ota kunnon laina ja käy thaikuissa ennen kuin talous romahtaa.

      Todella älytöntä paisutella jotain muutaman satasen vippiä tuhansiin pelkästän ketjuttamalla lainoja.

      • Jelppii

        Saisinko vastauksen kysymykseeni!? En tarvitse mitään saarnoja!


    • Seuraaja

      Kokeile, kerro sitten kuinka kävi.

      • Jelppii

        Kysyn täältä jos jollain olisi kokemusta :)


      • HiukanAsiallisuutta
        Jelppii kirjoitti:

        Kysyn täältä jos jollain olisi kokemusta :)

        Et ole kysynyt mitään, johon kukaan voisi edes teoriassa vastata. Olet vain soittanut suutasi.

        Esitä asiallinen kysymys, niin saat tarkan vastauksen erikoisasiantuntijoilta alle vuorokaudessa.


      • Jelppii
        HiukanAsiallisuutta kirjoitti:

        Et ole kysynyt mitään, johon kukaan voisi edes teoriassa vastata. Olet vain soittanut suutasi.

        Esitä asiallinen kysymys, niin saat tarkan vastauksen erikoisasiantuntijoilta alle vuorokaudessa.

        Lukeehan tuolla selvästi että pystyykö vivusjoustoa saamaan vaikka on jo vivus kertalaina alla?


      • bpjpjbhpjhjp

        Kysyit kylläkin, että pystytkö hakemaan. Vastaus: kyllä pystyt. Voi olla, ettet saa enää heiltä uutta lainaa, koska et ole entistäkään kyennyt maksamaan takaisin.


      • HiukanAsiallisuutta
        Jelppii kirjoitti:

        Lukeehan tuolla selvästi että pystyykö vivusjoustoa saamaan vaikka on jo vivus kertalaina alla?

        Lueppa oma kysymyksesi oikein hitaasti. Kyse on siis sinusta. Vai onko kyse kaverin kaimasta? Kerro lyhyesti kuka olet ja mikä on elämäntilanteesi ja mitä kaikkea olet puuhastellut. Onko mielestäsi lainasummilla jotain merkitystä? Jos on, kerro ne. Kerro myös muu lainahistoriasi. Ja kaikki muu tarpeellinen.


    • ollipolli69

      Tuskin saat toista lainaa samalta firmalta jos ekaakaan ei ole vielä maksettu takaisin. Kokeilemalla se selviää.

    • Jelppii

      Onko kellään kokemusta?

      • Jelppii

        Mitä oikein höpötän? Ja miksi ihmeessä?


      • Jelppii
        Jelppii kirjoitti:

        Mitä oikein höpötän? Ja miksi ihmeessä?

        Niin onko kenelläkään kokemusta?


    • Onkokemusta

      Juu ei vaarinhousut

      • Jelppii

        Siis mitä?


    • soittamalla

      Älä ota uutta lainaa ennenkuin olet entisen maksanut. Voit myös soittaa vivukselle ja kysyä jos haluat toisenlaisen vaihtoehdon. Sieltä kyllä saa asiallista tietoa,että ei kun vaan soittelemaan.
      Jos maksuvaikeuksia,niistäkin voit sopia .

    • Mummon_XXXL_Alkkarit

      No ei varmaan jos entistäkään ole maksettu...

    • En_Suosittele

      Ei kyllä kannata. Eikös ne joustoluotot ovo kalliimpia kuin kertalainat, sillä ne on kehitetty kiertämään 50%:n korkokattosäännön? Koita nyt sentään ottaa edes halvemman koron joustolaina, jos sille tielle päädyt. Esim ferratumilla taitaa olla halvempi ku Vivuksen. Kaikki ne on kalliita, paitsi korottomat, jos ne maksaa ajoissa takas ;) https://halvinvippi.fi/joustoluotto/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe