Sinänsä SDP/Rinteellä ole mitään Kokomuksen valinnanvapautta vastaan, soteasiassa. Voihan rikkaat valita yksityissairaalan nytkin, ihan niinkuin Rinne oman sairautensa kanssa teki.
Myös Keskustan maakuntamalli on ihan OK, elikkä nykyisen sadan kuntayhtyman tautiset hoidettais 18 maakunnan keskittymissä. Toishan se säästöjä veronmaksajille.
SDP/Rinne halusikin kaataa SOTEn, koska eivät itse saa siitä pisteitä äänestäjiltä. Mitään parempaa esitystä SDP/Rinteellä asiasta ei silti ole.
SOTE piti vaan kaataa, jotta hallituksen maine menis. SDP/Rinne valitsi likaisen työn tekemiseen taas "tyhmän naisen, pistämään kapuloita SOTEn ja hallituksen rattaisiin.
Kuten kaikki politikkaa seuranneet tietää, tyhmäksi naiseksi valittiin tälläkertaa Krista Kiuru.
A24 Taas Rinne/SDP uhrasi yhden naisen. Kirsta Kiurun
1
<50
Vastaukset
- OnhanNuitaNaisia
Antti on oikea äijjäfeministi, puolueessa on uusia naisia tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888