VÄKEVÄÄ VEREN VOIMAA!!!

VERENVOIMAA

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
2 Kor 5:19

225

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Aamen! Kiitos Jeesukselle valtavasta pelastuksesta!

      • Anonyymi

        Paljonkos sillä oikein oli promillet veressä?
        Kiitos valtavasta tyhjästä lupauksesta, joka vetää yksinkertaisia kuin pa..ka kärpäsiä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle suuresta pelastuksesta!


    • Eikiitosjeesus

      Häpeä jumalalle korkeuksissa kun ei muuta keksinyt.
      Vastustan kaikkea turhaa verenvuodatusta. Kuukautisia ei lasketa vaikka huono keksintö sekin.

    • LarsLeevinLapsi

      Sovituksemme sana:

      "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia ja vain meillä on oikeus antaa ihmisille syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä,"

      • Teuvotunnistettu

        Oliko tosiaan sinunkin isäsi nimi Lars Leevi ? Minusta näyttää että isäsi nimi on Perkele.


      • TotuudenHenki
        Teuvotunnistettu kirjoitti:

        Oliko tosiaan sinunkin isäsi nimi Lars Leevi ? Minusta näyttää että isäsi nimi on Perkele.

        Se on sama kuin Jeesuksellakin:

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"


      • ALMA-täti
        TotuudenHenki kirjoitti:

        Se on sama kuin Jeesuksellakin:

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Voi kuinka monta kertaa, useita satoja oletkaan kutsunut muita saatanoiksi. Siksi sinä haaksirikkoon ajauduitkin!


      • Niinpäniinpäniinpä
        ALMA-täti kirjoitti:

        Voi kuinka monta kertaa, useita satoja oletkaan kutsunut muita saatanoiksi. Siksi sinä haaksirikkoon ajauduitkin!

        Niinpä. Ydinsanoma kiteytettynä hänellä oli: "Sinä olet saatana".


      • AlmanHameenAlta
        ALMA-täti kirjoitti:

        Voi kuinka monta kertaa, useita satoja oletkaan kutsunut muita saatanoiksi. Siksi sinä haaksirikkoon ajauduitkin!

        Samoin teki hänen lähettäjänsä Jeesus Kristus:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "


      • Kysyväinen

        Voiko sillä voimalla vähentää päästöjä?


      • ALMA-täti
        Kysyväinen kirjoitti:

        Voiko sillä voimalla vähentää päästöjä?

        Kysyppä Teuvoseni sitä vaimoltasi. Jospa hänellä olisi enemmän ymmärrystä.


      • Tottatosiaan
        ALMA-täti kirjoitti:

        Kysyppä Teuvoseni sitä vaimoltasi. Jospa hänellä olisi enemmän ymmärrystä.

        Onneksi edes vaimollansa on ymmärrys.


      • Hyvä.hyvä
        Tottatosiaan kirjoitti:

        Onneksi edes vaimollansa on ymmärrys.

        Onneksi sulla ei ole edes vaimoa. :)


      • Kandi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Voiko sillä voimalla vähentää päästöjä?

        Kun veri vuotaa, päästöt vähenee, kun ilmavaivat loppuu, eikä nestettä enää tule


      • Kerrohanmeille
        TotuudenHenki kirjoitti:

        Se on sama kuin Jeesuksellakin:

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Miksi sitten niin ahkerasti solvaat muita saatanoiksi???


      • Anonyymi

        Teuvo se paljastaa itsestään aina uusia asioita.


      • Anonyymi
        Kerrohanmeille kirjoitti:

        Miksi sitten niin ahkerasti solvaat muita saatanoiksi???

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        Kerrohanmeille kirjoitti:

        Miksi sitten niin ahkerasti solvaat muita saatanoiksi???

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


      • Anonyymi
        ALMA-täti kirjoitti:

        Kysyppä Teuvoseni sitä vaimoltasi. Jospa hänellä olisi enemmän ymmärrystä.

        Jep, vaimo tietää.


      • Anonyymi
        Kandi kirjoitti:

        Kun veri vuotaa, päästöt vähenee, kun ilmavaivat loppuu, eikä nestettä enää tule

        Niinkö sulle kävi? Voih!


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

      • Anonyymi

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

      • Anonyymi

        Jeesus on turvallinen Herra!


    • Toteavainen

      Miksi sinut kuitenkin heitettiin Saatanalle?

    • AamenkiitosJeesus

      "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

      • Eikiitosjeesus

        Katteettomia puheita. Logiikka ja näytöt puuttuu tyystin.


      • Alkeellista.aivopesua
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Katteettomia puheita. Logiikka ja näytöt puuttuu tyystin.

        Tarpeeksi monesti, kun toistaa samaa lorua, siihen alkaa joku helposti höynäytettävä uskoa.


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Katteettomia puheita. Logiikka ja näytöt puuttuu tyystin.

        "Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,"


      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        ”jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.”


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Katteettomia puheita. Logiikka ja näytöt puuttuu tyystin.

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

      • Eikiitosjeesus

        Ja yksikään todistus ei ole mitenkään uskottava. Kannattaisi etsiä todisteita nykyajasta eikä muinaisista unienselityksistä.
        Uskoo ken tahtoo mutta en suositele. Herkkäuskoinen tulee vaan huijatuksi.


      • Asioitaseurailewa
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Ja yksikään todistus ei ole mitenkään uskottava. Kannattaisi etsiä todisteita nykyajasta eikä muinaisista unienselityksistä.
        Uskoo ken tahtoo mutta en suositele. Herkkäuskoinen tulee vaan huijatuksi.

        Hei
        Sinun ei ole pakko uskoa. Eivät kaikki halua taivaaseen.
        Mutta, jos haluat löytää Jumalan elämääsi, rukoile vilpittömästi ja avoimin mielin seuraava rukous:
        Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle, aamen.


      • Oletvainihminen
        Asioitaseurailewa kirjoitti:

        Hei
        Sinun ei ole pakko uskoa. Eivät kaikki halua taivaaseen.
        Mutta, jos haluat löytää Jumalan elämääsi, rukoile vilpittömästi ja avoimin mielin seuraava rukous:
        Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle, aamen.

        Jospa aikuiset ihmiset osaisi tehdä valintansa ilman jonkun neropatin vedätyksiä?


      • Anonyymi
        Oletvainihminen kirjoitti:

        Jospa aikuiset ihmiset osaisi tehdä valintansa ilman jonkun neropatin vedätyksiä?

        Kumpa osaisikin


    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

      • Anonyymi

        Aamen! Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

      • Eikiitosjeesus

        Bäääää. Nyt kaikki opetuslapset laitumelle ruohoa syömään.


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Aamen


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      • Anonyymi

        "Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua."


    • AamenkiitosJeesus

      "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱

        Aneletko tosissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aneletko tosissasi?

        Onko se armon anelu vain teidän kaksinaamaisten rikkaitten etuoikeus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aneletko tosissasi?

        Tuskin...


    • Jeesuksenverenkautta

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

      • Anonyymi

        Armosta on kysymys!


    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri."

      • Anonyymi

        Aamen!


    • VeriGood

      Veri on tosiaan ihmeellinen neste, se on oikeastaan nestemäinen kudos, kuten artikkelissa todetaan:

      https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/veri_on_kumma_neste_kovin

      Veren tärkeimpänä osana voisi pitää happea sitovaa ja kuljettavaa hemoglobiinia:

      http://www.solunetti.fi/fi/solubiologia/hemoglobiini/2/

      Jotkut geenivirheet voivat aiheuttaa virheellisen hemoglobiinimuodon, esimerkki:

      https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2008/5/duo97097

      Hyönteisillä ei ole varsinaista verta vaan ruumiinneste hemolymfa, joka toimittaa verta vastaavia toimintoja: https://is.gd/hGN7Pl

    • AamenkiitosJeesus

      "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

      • Anonyymi

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.."


      • Anonyymi

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

      • Anonyymi

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."

        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."


      • Anonyymi

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Kiitos Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Aamen! Jeesus on luotettava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”

        Aamen!


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

        ”Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus on luotettava!

        Se on just noin.


    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

      • Anonyymi

        Se on just noin.


      • Anonyymi

        Jeesus varjelee suuresta vihasta!


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

      • AamenkiitosJeesus

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"


      • Anonyymi

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."


      • Anonyymi

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

        Se on just näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin.

        ”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”

        Elämme armon aikaa vielä hetken. Sitten alkaa tuomion aika!


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus. Sinun sovitusveresi on voimassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus. Sinun sovitusveresi on voimassa!

        Mikä lienee parasta ennen päiväys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lienee parasta ennen päiväys?

        Armon ajan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Armon ajan loppuun asti.

        Noin epämääräiseen päiväykseen ei ole luottamista, parasta jättää tuote ostamatta.


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Armon ajan loppuun asti.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle suuresta armostaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus. Sinun sovitusveresi on voimassa!

        ”Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.”


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Armon ajan loppuun asti.

        Se on juurikin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin epämääräiseen päiväykseen ei ole luottamista, parasta jättää tuote ostamatta.

        Etpä poloinen ymmärrä, miten vakavilla asioilla leikittelet. Mitä tekisit, jos saisit tietää, että sinulla on viikko armon aikaa enää jäljellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä poloinen ymmärrä, miten vakavilla asioilla leikittelet. Mitä tekisit, jos saisit tietää, että sinulla on viikko armon aikaa enää jäljellä?

        Sellaiset armonajat ovat uskoharhaisten horinoita, eikä näinollen rasita minua.
        Mikäli elinaikaa olis viikko jäljellä, en enää aloittaisi mitään isompaa projektia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä poloinen ymmärrä, miten vakavilla asioilla leikittelet. Mitä tekisit, jos saisit tietää, että sinulla on viikko armon aikaa enää jäljellä?

        Sellaiset armonajat ovat uskoharhaisten horinoita, eikä näinollen rasita minua.
        Mikäli elinaikaa olis viikko jäljellä, en enää aloittaisi mitään isompaa projektia.


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Armon ajan loppuun asti.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Ja vielä kerran aamen!


    • Eikiitosjeesus

      Tuo juttu on niin last season. Ei mitään näyttöä muusta kuin siitä verenvuodatuksesta.

      • Anonyymi

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”

        Sen hän tekee omillensa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

      • Anonyymi

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!"

      • Anonyymi

        Aamen! Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


      • Anonyymi

        "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.""


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.""

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."


      • Anonyymi

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”

        ”Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.”
        Aamen!


      • Anonyymi

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”

        Aamen!


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle armostaan ja uskollisuudestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle armostaan ja uskollisuudestaan!

        Hänelle se kuuluukin.


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut."

    • AamenkiitosJeesus

      "Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."

      • Anonyymi

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan."

      • Aiheellinenhälyytys

        Herätkää herätkää Vartiotorni kaatuu!


      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        Jeesukseen kannattaa turvata nyt ja aina.


      • Anonyymi

        Tulevina aikoina turvapaikka on arvossaan!


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

      • Unohtamatta naisten mooniksia. Kuukautiset kertovat naisen lisääntymiskyvystä, kehon valmistautumisesta mahdolliseen raskauteen.


      • AamenkiitosJeesus
        O-li-ver kirjoitti:

        Unohtamatta naisten mooniksia. Kuukautiset kertovat naisen lisääntymiskyvystä, kehon valmistautumisesta mahdolliseen raskauteen.

        On inhimillistä veren vuotamista. Sitten on se ainutlaatuinen pyhä veri, Jeesuksen sovitusveri, jonka hän vuodatti meidän syntiemme takia, jotta meillä olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään.


      • Kysynpävain
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        On inhimillistä veren vuotamista. Sitten on se ainutlaatuinen pyhä veri, Jeesuksen sovitusveri, jonka hän vuodatti meidän syntiemme takia, jotta meillä olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään.

        Mitä pyhää on lähes 2000 vuotta sitten maahan vuotaneessa veressä?
        Naisen vuodattama veri antaa sentään mahdollisuuden uudelle elämälle.


      • SanaRististä
        Kysynpävain kirjoitti:

        Mitä pyhää on lähes 2000 vuotta sitten maahan vuotaneessa veressä?
        Naisen vuodattama veri antaa sentään mahdollisuuden uudelle elämälle.

        On hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat.


      • Turhaedeskuvitella
        SanaRististä kirjoitti:

        On hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat.

        Satukirjasi epäjumalasi ja varsinkaan sinä, ette pysty ketään kadottamaan ettekä kiduttamaan.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        On inhimillistä veren vuotamista. Sitten on se ainutlaatuinen pyhä veri, Jeesuksen sovitusveri, jonka hän vuodatti meidän syntiemme takia, jotta meillä olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään.

        Aamen! Pakanat eivät käsitä näitä millään.


    • AamenkiitosJeesus

      "ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani, ja nimesi tähden sinä minua johdat ja talutat."

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle!


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."

      • Anonyymi

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”

        Kyseessä lienee kuitenkin säälivä hymähtely.


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on vanhurskas kaikissa teissään ja armollinen kaikissa teoissaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."

    • Jeesusarmahtaa

      "Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • HallelujaakiitosJeesus

      Hallelujaa!

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Silloin hän päästi heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"

    • Anonyymi

      "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."

    • Anonyymi

      "Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla."

    • Anonyymi

      "Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        Hallelujaa !!!


      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • Anonyymi

      En täällä olisi, jos hän ei olisi tätä minulle luvannut:

      "Sinun jalkasi saavat kahlata veressä, koirasi saavat latkia kyllikseen vihollisten verta."

    • Anonyymi

      "Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,"

    • Anonyymi

      Tämä on suurta valhetta:

      "Älkää vuodattako verta. Heittäkää hänet tuonne syrjäiseen kaivoon, mutta älkää vahingoittako häntä."

    • Anonyymi

      Arveleeko tämä verihurmoksessa hortoileva joskus saavansa verestä niin paljon väkevää voimaa ja rohkeutta, että pystyisi itse lähtemään etelänmatkalle ämpärinsä kanssa. Kun siskon pojan matka tyssäsi Iisalmessa lentäviin mustiin kissoihin?

    • "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
      2 Kor 5:19

      Niin Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sai aikaan SOVUN maailman ja itsensä välille eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan ..... Eikä lähtenyt enää miekka kädessä rikollisten perään.....

      Ennen Kristinuskoa ja sen tuomaa armoa rikollisille ja sopua eri heimojen ja eri kansojen välille maailma olisi jatkuvassa sodassa ja väkivallassa yhä vielä tänä päivänäkin. SOPU ja SOVUN LIITTO oli tärkeä asia maailman rauhoittumisen kannalta.

      Ennen Hämäläiset ja Lappalaiset olivat jatkuvassa avoimessa sodassa ja myös Suomalaiset ja Ruotsalaiset keskenään. Kristuksen tähden syntyi SOPU vaikka kuinka laihakin, joka ainakin osittain hillitsi nuo sodat.

    • Profeetta Daniel kertoi olevan 2300 iltaa ja aamua, jolloin jumalattomuus levittää tuhoa. Ne jumalattomat, jotka eivät hyväksyneet Kristuksen tuomaa SOPUA ja RAUHAA Rauhan Ruhtinaana aiheuttavat yhä vielä tänä päivänäkin jumalatonta menoa. Osa heistä on sellaisia, jotka eivät lainkaan ottaneet Kristusta vastaan, mutta osa on Kristuksesta luopuneita kuten sosialismi tai natsismi.
      Rauhan Ruhtinaan, Kristuksen tuoma SOPU takasi hyvin paljon rauhallisia olosuhteita sekä edistystä maailmaan. Muistamme vielä 700-1000 lukujen viikinkiretket, jotka viikinkit olivat ilman Rauhan Ruhtinaan tuomaa SOPUA.

      Kristus on pelastanut miljoonia ihmisiä menemästä sotaan ja luonut lukemattomia rauhan vuosikymmeniä maailmaan.

    • Anonyymi

      TOTISESTI TOTISESTI, VÄKEVÄTÄ VÄKEVÄTÄ, sanoi joojoomies.

    • Anonyymi

      Minusta on hienoa olla "verihurmostelija". Kiitän siitä Jumalaa, sillä myös mm. Johannes oli verihurmostelija. Mainio sana muuten! 😁

      • Anonyymi

        Onhan se mainio sana, jos halutaan kuvailla tilaa jossa ihminen ei ole vastuussa teoistaan.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se mainio sana, jos halutaan kuvailla tilaa jossa ihminen ei ole vastuussa teoistaan.😁

        Uskova on nimenomaan vastuussa teoistaan, toisin kuin jumalattomat, jotka luulevat pääsevänsä pälkähästä, kuvittelemalla, ettei Jumalaa ole.
        Kaikille on kuitenkin Jumalan armahdus Jeesuksessa Kristuksessa tarjolla, vaikka joille kuille ei näytä kelpaavan. Itsekin olen ollut jumalaton ja siksi tiedän, minkälainen olotila se kaikessa toivottomuudessaan ja tyhjyydessään on. En halua enää sitä mistään hinnasta.


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Kissa kiitoksella elää,eikä sekään kovin kauan.


    • Anonyymi

      "Uskovat" voisivat lopettaa sillä verellä lotraamisen. Eikö olisi jo aika. Elämme vuotta 2020. Ei olla missään maakuopasssa tai vastaavassa paikassa. Turha melskata. AAmen.

    • Jeesuksen sovitustyö on Raamatun pyhä ja luovuttamaton totuus.

    • Anonyymi

      joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 26 sääntöjen vastaista Teuvon viestiä.

    • Anonyymi

      Veri kaikessa muodoissaan kiellettiin ja nimenomaan ihmisuhrit olivat kaikkein suurin kauhistus.

    • Anonyymi

      Aamen

      • Anonyymi

        Tarkoittaako tuo "Aamen", että lopetat satuilusi tällä palstalla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako tuo "Aamen", että lopetat satuilusi tällä palstalla???

        En ole aloitanutkaan.


    • Anonyymi

      Sen väkevämpää voimaa ei olekaan.

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Teuvo eksynyt on menyttä

    • Anonyymi

      Niin se on.

    • Anonyymi

      Niin se on.

    • Anonyymi

      Tätä voimaa ei teuvot voita!

    • Anonyymi

      Tätä voimaa ei teuvot voita!

    • Anonyymi

      Teuvo, lopeta hyvä mies tuo touhusi, hirvittää puolestasi.

    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

      Aamen!

      "Sillä totisesti minä sanon teille: Härkä on jänistä vahvempi mutta jänis hyppää korkeammalle. Ja vaikka jänis märehtii, saa siitä hyvän paistin."

      • Anonyymi

        Tuosta jäniksen märehtimisestä Teuvo ja kaltaisensa irvileuat ovat päässeet sanomaan että jänis ei märehdi. Raamattu tiesi senkin paremmin, tarkempi tutkimus on osoittanut ETTÄ JÄNIS MÄREHTII.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jäniksen märehtimisestä Teuvo ja kaltaisensa irvileuat ovat päässeet sanomaan että jänis ei märehdi. Raamattu tiesi senkin paremmin, tarkempi tutkimus on osoittanut ETTÄ JÄNIS MÄREHTII.

        "Tuosta jäniksen märehtimisestä Teuvo ja kaltaisensa irvileuat ovat päässeet sanomaan että jänis ei märehdi. Raamattu tiesi senkin paremmin, tarkempi tutkimus on osoittanut ETTÄ JÄNIS MÄREHTII."

        Aamen!

        "Totisesti minä sanon teille: Olkoonkin että jänis märehtii, on sillä märehtijäksi liian pitkät korvat ja se kuulee asioita, joita meidän Herramme ei ole jäniksen korville tarkoittanut. Sen vuoksi sanon minä teille: Kivittäkää jänis milloin sellaisen tapaatte ja syökää suihinne!"


    • Anonyymi

      Saatana raivoaa, mutta mitään ei voi.

      • Anonyymi

        Ei se ole Saatana, vaan Saatanalle heitetty.


    • Anonyymi

      Väkevää

    • Anonyymi

      Joka pysyy Jeesuksen sanassa ei ikinä näe kuolemaa.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe