Ahdistava uni

Juhlija

Viime yön uni oli ahdistava. Olin koulussa joka sijaitsi pienessä kylässä. Minulle sanottiin koska kaupungin koulussa ei ole tilaa on opiskeltava keskellä korpea. Koulupäivän päätteeksi tulee pihan tilataksi tai pienoislinja-auto. Se on täysi ja kuski tuhahtaa ei mahdu. Kotiin on päästävä ja matkalle menen junalla. Sitten huomaan menneeni aseman ohi jossa olisi pitänyt jäädä pois. Huomaan että vasta päätä istuu paras kaverini. Kaivan kännykän taskusta ilmoittaakseni läheisilleni että myöhästyn mutta en löydä numeroa puhelimesta. Kaveri ei varoita että seuraava asema on kohta. Tulee kiire junan ovelle. Sitten herään.

Kylä on tuttu tosielämästä. Siellä asui mummoni kun olin lapsi. Unessa nähtyä koulua siellä ei ole. Juna ei nykyisin pysähdy kylän kohdalla vaan linja-autolla pääsee nykyisin sinne. Koulumatkat kuljin lapsena taksilla. Tällä hetkellä on haastava elmäntilanne. Ns. Monta rautaa tulessa.

2

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin tässä on asetelma pikku kylä / suuri kaupunki. Koetko jääneesi ilman kaipaamaasi tukea (uusissa ympyröissä tms.) Tähän viittaisi se, että puhelinta ei löydy ja kaveri ei varoita asemasta.

    • Mitämätäälläteen

      Joskus piinasi armeijauni, kun kukaan ei kuunnellut jo käyneeni sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe