Talvisodan aikana Stalin perusti Suomelle oman nukkehallituksensa, jonka johtoon nimitettiin Otto Wille Kuusinen.
USA:lla on oma "Otto Wille Kuusinen", Juan Guaido, jonka se haluaa nostattaa Venezuelan johtoon.
Tarkoituksena on ilmeisesti saada haltuun maan rikkaat öljyvarat. USA on onnistunut monet maat puolelleen.
USA:n nukkehallitus suunnitteilla Venezuelaan.
2
171
Vastaukset
Venezuelan parlamenttihan Juan Guaidon nosti presidentin valtaan, josta Maduro ei halunnut luopua.
Aika räävitöntä verrata Venezuelan tilannetta Stalinin käskyttämään "Suomen" nukkehallitukseen, jolla ei ollut Suomen eduskunnan eikä kansan tukea takanaan.- USAonmätänatsivaltio
USA uhkasi Saksaa ja muita Venäjän kaasunostajamaita nukkehallinnollaan, jos eivät osta paljon kalliimpaa liuskekaasua USA:lta.
No, USA on aina käyttäytynyt kuin maailmanvaltias, koska idiootit muut länsimaat ovat antaneet sen aina öykkäröidä ja sanella niidenkin tekemiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366