Osataan sitä rakentaa kolarisuma muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla:
https://www.kaleva.fi/uutiset/galleriat/kymmenittain-autoja-ruttaantui-pohjantien-kolarisumassa/11084/
Oulussa on osattu
6
62
Vastaukset
- ei.tänne.saa.kommentoida
Ja taas on poistettu kommentti. Kyllä osaa ylläpito ilkeillä oikein tosi törkeästi, Mitä virkaa näillä keskusteluilla oikein on, kun ei saa sanoa omaa mielipidettään asioiden suhteen
- bimmer
Kyllä bemarikuskit osaavat sielläkin törttöillä.
- morenium
Miten noin tolloja kuskeja voi olla liikenteessä. Kun on huono keli, niin silloinhan pitää ajaa hitaammin ja pitää sitä kuuluisaa turvaväliä, joka sekään ei ollut näillä kuskeilla siellä Oulussa käytössä. Miten siis voi leveällä suoralla ja kaksikaistaisella tiellä tuommoista romurallia saada aikaan.
Ylläpito hei, anna nyt edes yhden kerran olla minun kirjoitukseni rauhassa. Enempää en viitsi kirjoittaa, kun ylläpito vainoaa minua koko ajan - YksiKasaKaikille
Voi että kun saisi olla tuossa sumassa ylpeydellä mukana. Vain täydet pellet pitävät riittävät välit edelläajaviin. Tosimiehet ajavat samaan kasaan kaikki. Hahhah!
- hupsunhei
Olipa siinäkin kommentti. Tämä taitaakin olla vain semmoinen lässyn lässyn palsta, jolla heitetään vain hetulaa ja asiallisia keskusteluja ei sallita. Tuommoista romurallia saavat aikaan juuri ne, jotka eivät välitä liikenne säännöistä tuon taivaallista.
- kylOsaa
No todellakin on osattu, onhan se paljon vaikeampaa kolarisuma tehdä pohjoisessa jossa autoja ei paljon ole vai osallistuiko porotkin tähän. Kyl pohjoisen poika osaa, eihän se etelän vetelillä mikään temppu ole 30 autoa saada samaan kasaan kun kehä 1llä menee satojatuhansia autoja päivässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838