Vr tilaa. Mitäs nyt autoilun kieltävät vihreät..
Diiselvetureita?
38
<50
Vastaukset
- Harha-Ahonsisko
Suomessa voi nyt ostaa 100-prosenttisesti jätteistä ja tähteistä valmistettua dieselpolttoainetta
- oikeaostos
Ei ne käy vetureihin. Kunnon kamaa..
- Harha-Ahonsisko
Hhe, vai niin..
- NäilläMennään
Eikö autoihin saa ostaa 100% bio dieseliä..... hehheh.... tai bio kaasua....hehheh..... vai miksi polttomoottori autot pitää kieltää....
- Harha-Ahonsisko
Saa ostaa, pääkaupungista useasta paikasta 16 centtiä kalliimpaa kuin tavallinen. Siksi suomen pitääkin valmistaa ja myydä tuota Green techiä.
Tälläisen suomalaisten bisnesidea ei vain aukea rasistista harhaansa toistelevilta kaltaisiltasi reppana rasisteilta. Te osaatte vain mölistä harhoistanne ne ja siksi me tolkun väki pidetäänkin teikäläisiä hyvin typerinä ja hävettävinä. - NäinköOn
Maksaako 100% bio diesel 16centtiä enemmän litra kuin öljystä tehty diesel.....
- HarhaDieselSisko
NäinköOn kirjoitti:
Maksaako 100% bio diesel 16centtiä enemmän litra kuin öljystä tehty diesel.....
Kaikki Diesel palaessaan tuottaa hiilidioksidia ja typen oksideja.
Eikö tolkuttomille vihreille opeteta kemiaa???
Vihreät eivät edes ymmärrä polttoaineen tuotannon ja polttamisen eroa.
Onko taksimatkat vieneet ajattelukyvyn??? - HarhaTyperysSisko
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Hhe, vai niin..
Hhe, vai niin..
Harha-Ahonsisko ei siis edes tiedä että diesel veturit käyttävät raskasta polttoöljyä.
Vihreys tuottaa tyhmyyttä päästöinä, hheh ...... - Harha-Ahonsisko
Nyky diesel kulkee sähköllä ja bio dieselillä eli on hybridi..
Nesteen mukaan kasvihuonepäästöt vähenevät jopa 90 prosenttia tavalliseen verrattuna. Perinteisen dieselin CO2-päästöt ovat noin 83,8 g, palmuöljystä valmistetussa 40g ja uudessa uusiutuvassa dieselissä 13g. Hiukkaspäästöt vähenevät 30 prosenttia ja hiilimonoksidit ja -vedyt suunnilleen saman verran. NäilläMennään kirjoitti:
Eikö autoihin saa ostaa 100% bio dieseliä..... hehheh.... tai bio kaasua....hehheh..... vai miksi polttomoottori autot pitää kieltää....
"Eikö autoihin saa ostaa 100% bio dieseliä..... hehheh.... tai bio kaasua....hehheh..... vai miksi polttomoottori autot pitää kieltää.... "
BioKari kieltää pian jopolla ajelunkin ellei sen renkaat ole tehty biokumista- Harha-Ahonsisko
Hhe, rasistit ja pohjaton tyhmyys...
- HarhaDiesel-sisko
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Nyky diesel kulkee sähköllä ja bio dieselillä eli on hybridi..
Nesteen mukaan kasvihuonepäästöt vähenevät jopa 90 prosenttia tavalliseen verrattuna. Perinteisen dieselin CO2-päästöt ovat noin 83,8 g, palmuöljystä valmistetussa 40g ja uudessa uusiutuvassa dieselissä 13g. Hiukkaspäästöt vähenevät 30 prosenttia ja hiilimonoksidit ja -vedyt suunnilleen saman verran.No toihan oli ihan uutta copy-pastea HarhaDiesel-siskolta.
Vielä kun kerrot mitä ne dieselveturit polttaa ??
Sinun harhaisia ajatuksia ?????? - Harha-Ahonsisko
Ei ainakaan kumia, rasistit ja pohjaton tyhmyys..
- HarhaPilvisisko
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Ei ainakaan kumia, rasistit ja pohjaton tyhmyys..
Oletko siis taas polttanut pilveä, kun tyhmyys haisee vastauksissa.
- SompanssitKelassa
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Nyky diesel kulkee sähköllä ja bio dieselillä eli on hybridi..
Nesteen mukaan kasvihuonepäästöt vähenevät jopa 90 prosenttia tavalliseen verrattuna. Perinteisen dieselin CO2-päästöt ovat noin 83,8 g, palmuöljystä valmistetussa 40g ja uudessa uusiutuvassa dieselissä 13g. Hiukkaspäästöt vähenevät 30 prosenttia ja hiilimonoksidit ja -vedyt suunnilleen saman verran.Tiedätkö Islamilla aivopesty fyrkka viherkommari paljonko tuollainen diesel/hybridiauto maksaa ....hehhehheh.... ihan yhtä tukevasti jalatilmassa kuin sairasta ahdasmielistä Islamia ja siihen liittyviä yhtä sairaita ja ahdasmielisiä kulttuureita palvovien ikuisestielätettävien holtittomasti lisääntyvien kehitysmaamuslimi haittamaahanmuuttajienkin kanssa..... jos sinusta 50 tonnin auto on kansanauto niin kai sitten niin..... muutaman vuoden vanhakin järjellisillä kilsoilla maksaa yli 30 tonnia..... ei muuta kun ostamaan sellainen.... tosin minulla on sellainen, mutta ei se mikään kansanauto ole ja kulkee suunnilleen puolet yhdellä latauksella siitä mitä sille luvataan.... ja sitten mennäänkin normi diesel moottorilla....
- kiellollaan
Näillä ajetaan taas 50v. Vihherpellet naurunalaiseksi..
- Diesel..On.ikuinen
VR Group on päättänyt ostaa 60 uutta dieselveturia sveitsiläiseltä teollisuuskonserni Stadlerilta. Maanantaina julkisuuteen kerrotun hankinnan arvo on noin 200 miljoonaa euroa.
Uudet veturit tulevat käyttöön pääosin tavaraliikenteeseen. Ne tehostavat VR:n mukaan ratapihoilla tehtävää vaihtotyötä sekä sähköistämättömien rataosien junaliikennettä.
Lisäksi veturit ovat huomattavasti nykyistä dieselkalustoa ympäristöystävällisempiä ja varmatoimisempia.
Ensimmäiset uudet dieselveturit aloittavat liikenteessä vuonna 2022. Koko kalustoerä toimitetaan Suomeen vuoteen 2025 mennessä. Näillä vetureilla korvataan vaiheittain 1960,-70 ja -80-luvuilla valmistetut dieselveturit. - jokueitäsmää
Diesel..On.ikuinen kirjoitti:
VR Group on päättänyt ostaa 60 uutta dieselveturia sveitsiläiseltä teollisuuskonserni Stadlerilta. Maanantaina julkisuuteen kerrotun hankinnan arvo on noin 200 miljoonaa euroa.
Uudet veturit tulevat käyttöön pääosin tavaraliikenteeseen. Ne tehostavat VR:n mukaan ratapihoilla tehtävää vaihtotyötä sekä sähköistämättömien rataosien junaliikennettä.
Lisäksi veturit ovat huomattavasti nykyistä dieselkalustoa ympäristöystävällisempiä ja varmatoimisempia.
Ensimmäiset uudet dieselveturit aloittavat liikenteessä vuonna 2022. Koko kalustoerä toimitetaan Suomeen vuoteen 2025 mennessä. Näillä vetureilla korvataan vaiheittain 1960,-70 ja -80-luvuilla valmistetut dieselveturit.Viherpellethän kieltä diselit ja bensavehkeet 2030v.
- NäilläMennään
Eli jos olet ostanut uuden dieselauton niin sinulla on aikaa ajaa sillä 11 vuotta ja autokanta vanhenee......
- DieselOnTaloudellisin
Valtio luottaa Dieseliin.
Pitääkö maalaisen kaataa 10 hehtaaria hiilinielumetsää,
jotta saa ostettua sähikäisen.
On viisaampaa ajaa biodieselillä pienet kilometrinsä kuin
polttaa rahaa sähikäiseen. - syytä.tilata--
jokueitäsmää kirjoitti:
Viherpellethän kieltä diselit ja bensavehkeet 2030v.
Sitten on syytäkin tilata kunnon vehkeet ennen kuin wiheriäcommunistit menee kieltämään ne
Diesel..On.ikuinen kirjoitti:
VR Group on päättänyt ostaa 60 uutta dieselveturia sveitsiläiseltä teollisuuskonserni Stadlerilta. Maanantaina julkisuuteen kerrotun hankinnan arvo on noin 200 miljoonaa euroa.
Uudet veturit tulevat käyttöön pääosin tavaraliikenteeseen. Ne tehostavat VR:n mukaan ratapihoilla tehtävää vaihtotyötä sekä sähköistämättömien rataosien junaliikennettä.
Lisäksi veturit ovat huomattavasti nykyistä dieselkalustoa ympäristöystävällisempiä ja varmatoimisempia.
Ensimmäiset uudet dieselveturit aloittavat liikenteessä vuonna 2022. Koko kalustoerä toimitetaan Suomeen vuoteen 2025 mennessä. Näillä vetureilla korvataan vaiheittain 1960,-70 ja -80-luvuilla valmistetut dieselveturit."Lisäksi veturit ovat huomattavasti nykyistä dieselkalustoa ympäristöystävällisempiä ja varmatoimisempia."
Talvi ei enään siis yllätä VR:ää :-)- Harha-Ahonsisko
Joo, dielel veturit ei välitä kiskojen vaiheista ja turvalaitteista. Kusettava K ja loputon tyhmyys...
- harharassesisko
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Joo, dielel veturit ei välitä kiskojen vaiheista ja turvalaitteista. Kusettava K ja loputon tyhmyys...
Harhahöyrypään rasismi ja loputon tyhmyys, hheh........
- Taksi-jani
Vihreät ovat julistaneet että taksit eivät tuota päästöjä,
Koska niiden runsas käyttö vähentää julkisen liikenteen päästöjä.
Viherkansanedustajat kun eivät voi sietää rahvaan päästöjä julkisissa. - radassa.tulevaisuus
Parempi nuokin kuin jatkaa nykyisillä yli 10x enemmän turputtavilla vanhoilla ja väljillä romuvetureilla.
Tilanne ei tietenkään ole optimaalinen. Järkevintä olisi sähköistää jokainen rataosuus, ja rakentaa samalla myös lisää ratainfraa, jolla voidaan korvata saastuttavaa kumipyöräliikennettä. - RansuPoika
Eikös porukat nyt ihan oikeesti ymmärrä mikä tässä ilmastovouhotuksessa on se pointti.
Sen lisäksi että se nyt on joidenkin mielestä "seksikäs" aihe niin agendalla kuin mahdollisessa hallitusohjelmassakin se on myös paljon helpompi toteuttaa kuin esim. koulutukseen tai vanhustenhoitoon tehtävät parannukset. Miksi näin?
No ihan siitä yksinkertaisesta syytä että ilmastonhyväksi tehtävät toimet tarkoittavat käytännössä lisäveroja kuluttajille eli rahaa valtion kassaan. Kun noi ihmisten hyväksi tehtävät toimet taas tarkoittavat valtion menojen lisäämistä!
Aina voidaan tietysti kysyä että mitä ilmaston suojelua se on jos rahalla "saa saastuttaa". Eli polttoaine yms. saasteverothan tarkoittavat sitä että köyhät kyykkyyn kun "rahamies" ajelee ja lentelee.- Turid
Sä et vissiin ymmärrä että Suomea sitoo kansainväliset sopimukset. Ei tää "vouhotus" ole mikään kansallinen keksintö, vaikka etenkin monet saappaan tasolla olevat persut niin luuleekin.
Paperitehtaatkin syyti ennen myrkkynsä suoraan vesistöihin. Happosateet vei metsistä naavat etc. Ympäristöliike on saanut maailmassa paljon hyvää aikaan. Ilmastomuutoksen torjunta onkin sitten vähän suurempi haaste, joka edellyttää myös kulutustottumuksien muutosta.
Kyse ei ole pelkästä saastuttamisesta, vaan kuluttaminen pitää saada ylipäätään pudotettua kestävälle tasolle. Kertakäyttökulttuurin on nääs loputtava. - Harha-Ahonsisko
Näille rasisti reppanoilla ja muille heikkolahjaisille on hankala opettaa faktoja. Ne lukee "totuudet" vale uutisista ja elää rasismin ja tyhmyyden kuplassaan. Ei niitä totuus kiinnosta vaan ölinä ja tietämättömyydestä johtuva ahdasmielisyys.
- RansuPoika
Turid kirjoitti:
Sä et vissiin ymmärrä että Suomea sitoo kansainväliset sopimukset. Ei tää "vouhotus" ole mikään kansallinen keksintö, vaikka etenkin monet saappaan tasolla olevat persut niin luuleekin.
Paperitehtaatkin syyti ennen myrkkynsä suoraan vesistöihin. Happosateet vei metsistä naavat etc. Ympäristöliike on saanut maailmassa paljon hyvää aikaan. Ilmastomuutoksen torjunta onkin sitten vähän suurempi haaste, joka edellyttää myös kulutustottumuksien muutosta.
Kyse ei ole pelkästä saastuttamisesta, vaan kuluttaminen pitää saada ylipäätään pudotettua kestävälle tasolle. Kertakäyttökulttuurin on nääs loputtava.Vai niin & joopa joo,,, Se on varmaan hienoa viitata kaiken maailman sopimuksiin ja niiden velvoitteisiin, varsinkin silloin kun ne olevinaan tukevat omaa käsitystä. Totuushan noiden sopimusten sisällöstä ja mitä niihin sitoutuminen tarkoittaa on pelkästään tulkintakysymys, jos et tätä nyt vielä ole käsittänyt. Vai meinaatko tosiaan, että EU:ssa ja Suomessa on noudatettu esim. Dublinin sopimusta kirjaimellisesti?
Nimenomaan näyttää siltä, että juurikin tämä vouhotus asian suhteen on ihan kotikutoista ja muualla maailmassa tähän asiaan suhtaudutaan hieman kiihkottomammin. En ollenkaan kiistä etteikö luonnon suojelu olisi tärkeä ja kannatettava asia MUTTA tässä kohdin kun puhumme ilmastonmuutoksesta niin asia on mitä suurimassa määrin globaalinen ongelma ja siihen ratkaisut löytyvät kansainvälisiltä foorumeilta eikä suomen eduskunnasta! Se ei paljoa vaakakupissa paina vaikka koko Suomi ”suljettaisiin” kun Intiassa päästöt kasvaa joka vuosi saman verran kuin Suomi saastuttaa kahdessa vuodessa.
Ikävä kyllä kulutus tulee maailmanlaajuisesti kasvamaan vielä melkoisesti sillä ns. vanhat sosialistisetkin valtiot ja köyhät maanosat ovat vasta nyt pääsemässä jaloilleen ja mukaan maailmankauppaan ja markkinatalouteen. En itsekään pidä tätä välttämättä hyvänä asiana mutta odotas kun jokaisella Kiinalaisella, Intialaisella, afrikkalaisella jne. on esim oma auto ja kaikki muut länsimaiset ”härpäkkeet” NIIN ”mites suu sitten pannaan”?
Kyllä todellinen ongelma tämän asian suhteen on ihan muualla kuin täällä Suomessa, tästä on ihan turha vääntää tämän enempää kättä. Ja mitä Persuihin tulee niin näyttää siltä että he ovat ainoa puolue jolla on tähän asiaan realistinen lähestymistapa! - realistikin
Suomen väkiluku verrattuna noihin maihin, eiköhän ole aika selvää miten "paljon" täällä voidaan tehdä.
- harhakuplasisko
Harha-Ahonsisko kirjoitti:
Näille rasisti reppanoilla ja muille heikkolahjaisille on hankala opettaa faktoja. Ne lukee "totuudet" vale uutisista ja elää rasismin ja tyhmyyden kuplassaan. Ei niitä totuus kiinnosta vaan ölinä ja tietämättömyydestä johtuva ahdasmielisyys.
Sinä et tosiaankaan opi faktoja, heh hehehee
Puotinharjun matukuplassa ei näköjään maailma avaudu.... - SompanssitKelassa
harhakuplasisko kirjoitti:
Sinä et tosiaankaan opi faktoja, heh hehehee
Puotinharjun matukuplassa ei näköjään maailma avaudu....Ei Puhoksen Islamilla aivopestyssä viherkommarikuplassa ajatella muuta kuin miten saadaan Suomi Islamisoitua ikuisestielätettävillä holtittomasti lisääntyvillä kehitysmaa muslimeilla. Siellä Harhaisensiskon kaltaiset Imaamit saarnaavat kantasuomalaisille kuinka Afrikassa ja lähi-idässä tapahtuva holtiton lisääntyminen ajaa kehitysmaa muslimit ja muut kehitysmaalaiset poppamiehet Suomeen koska me olemme aiheuttaneet ilmastonmuutoksen, josta johtuu holtiton lisääntyminen.....
- tollotkuseen
Turid kirjoitti:
Sä et vissiin ymmärrä että Suomea sitoo kansainväliset sopimukset. Ei tää "vouhotus" ole mikään kansallinen keksintö, vaikka etenkin monet saappaan tasolla olevat persut niin luuleekin.
Paperitehtaatkin syyti ennen myrkkynsä suoraan vesistöihin. Happosateet vei metsistä naavat etc. Ympäristöliike on saanut maailmassa paljon hyvää aikaan. Ilmastomuutoksen torjunta onkin sitten vähän suurempi haaste, joka edellyttää myös kulutustottumuksien muutosta.
Kyse ei ole pelkästä saastuttamisesta, vaan kuluttaminen pitää saada ylipäätään pudotettua kestävälle tasolle. Kertakäyttökulttuurin on nääs loputtava.Usakin pyyhki persettä sopimuksilla..
- Potkuapotkua
Jungnerkin hankkii rullapotkulaudan.
- vihreetpiereeverta
Vrllä optio ostaa 100 lisää.
- Suomikuseen
Onea räjähtelevät sähköautot ja busat..
- eikuole-Diesel
Dieselauton NOx-päästöongelmat on ratkaistu. Näin väittää ainakin autoteollisuuden alihankkija Bosch, jonka uusin teknologia painaa päästöt reilusti alle vuonna 2020 voimaan tulevan normin vaatimuksia.
Boschin pääjohtaja Volkmar Denner esitteli tällä viikolla konsernin vuosikatsauksen ja laukaisi samalla kohauttavan uutisen. Uudella menetelmällä dieselmoottori puhdistuu melko yksinkertaisin keinoin ja maltillisin kustannuksin.
Ratkaisu on käytännössä valmis, sillä se perustuu jo käytössä olevaan tekniikkaan. Uusia komponentteja ei tarvita, joten auton hinta ei mainittavasti nouse.
"Näin voimme kerta kaikkiaan lopettaa keskustelun dieselteknologian kuolemasta", Denner laukoi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363