"Miksi naisen pitäisi sietää huorittelua?"!!??

femakkologiikka

Tuollaisen otsikon oli joku Hesarin femakkotoimittaja vääntänyt jutulleen? Suorastaan surkuhupaisaa!

Nimittäin tuskin KUKAAN täysjärkinen ihminen on sitä mieltä, että KENENKÄÄN pitäisi sietää haukkumista! Eikö niin?

Taas kerran joku femakkotoimittaja uhriuttaa naisia oudolla logiikalla. Ei ihme, että puhutaan "naisen logiikasta" vähättelevään sävyyn...

15

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaotsikko

      "Miksi meidän miesten tai fiksujen naistenkaan pitää sietää typerien femakkotoimittajien juttuja?"

      • Alfred9

        Eipä tarvitse maksaa ko aviisista latiakaan, eikä lukea femakoiden lätinöitä


      • hölmöläistenkanat

        Niinpä, näyttävät keskisormea jne.
        Ihan aivottomia naisia. Eivät itse edes tajua mitä puhuvat ja näyttävät.


    • kirkkovenelaajenee

      Jokaisen naisen toive on olla syntinen huora edes joskus ja aviomiehen seurassa.
      toinen kalkkuna ei saa nähdä...

    • h89uyc298

      Naiset naisia huorittelee, kuten ennenkin. Milloin mistäkin syystä.

      Ei jaksa enempää kun on noin miljoona vuotta vanha asia. Hesarin palstoja ei silloin vain tainnut olla. Eikä feministejä...

      • perkeles

        Samanlainen haukkumasana kuin vittu eli menettänyt aikaa sitten alkuperäisen merkityksensä. Ei siitä sen enempää kannata pillastua.


    • miesuhrit

      Onko sinua miehenä joskus huoriteltu?

      • valitse.oikein

        Tyhmäkö olet?`

        Naisia huoritellaan, miehiä homotellaan.

        Jos miestä kutsuu huoraksi, se korkeintaan naurattaa miestä. Mehän annetaan ilmaiseksi joka naiselle ja jos nainen vielä maksaa, sopii se oikein hyvin. Maine vain kasvaa.


    • nainen63v

      Nykynaiset eivät suostu käsittämään, että naisella ja miehellä on ero. Hirveä haloo oli hiljattain siitä, kun miehet kivestensä takia istuu usein jalat levällään ("manspreading"). Feministinaiset Ruotsissa kokivat sen sortavana esim. junissa.

      Mutta: vaikka naisella olisi pitkikset jalassa, naisen jalat levällään istuminen synnyttää hätkähdyttävämmän vaikutelman kuin miehen jalat levällään istuminen. Tämä johtuu siitä, että naisella on se salainen aukko siellä jalkojen välissä, joka magneetin lailla vetää miesten katseita ja ajatuksia puoleensa - vaikka välissä olisi kangastakin.

      Feministit voisivat käsittää, että se mielenkiinto on ilmaus naisen vaginan seksuaalisesta vetovoimasta, mutta ei ne ymmärrä. He haluavat hävittää naisen seksuaalisen voiman, siltä vaikuttaa.

      Pornolehdissä nainen jalat levällään on ihan peruskuvastoa.

    • 74361

      Hesarin toimittajan mielestä naisen pitää sietää huorittelua, jos kerran syyttäjä ei ehdi jokaista huorittelua syyttää. Erittäin ammattitaidoton näkemys oikeustoimittajalta! Nainen saa nimittäin itse ajaa syytettä huorittelijaansa vastaan.

    • Reinpoth kirjoittaa joskus jopa asiaa.

      Nyt oli femakkoaate sokaissut tämänkin mamman aatteet.

    • pitääkö.sietää

      Miksi miesten tulisi sietää feministien loputonta vihaa ja halveksintaa miessukuopuolta kohtaan?

      • SamaSeMullePainan105kg

        "Miksi miesten tulisi sietää feministien loputonta vihaa ja halveksintaa miessukuopuolta kohtaan?"

        Ei pitäisikään.

        Minäkin kävelin tänään femakkomammaa päin kadulla, joka ei kyennyt lainkaan väistämään.
        Ajattelin, että sama se mulle.
        Sinne istahti itse itsensä liian vakavasti ottava kallion ruusu lätäkköön.


    • kaksinaismoraalia

      Tänään Hesari otsikoi juttunsa, että "Onko oulululaisen miespoliitikon kutsuminen(?!) natsiksi ja rasistiksi laitonta?"!!!

      Miltä kuulostaa tuo otsikon kysymys verrattuna avauksen otsikon kysymykseen?

      • feministi.vastaa

        Se on ihan eri asia, koska hän on natsi ja rasisti.

        Nainen taas ei ole huora.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe