Kaikki me jotka vähänkin asioita seuraamme niin tiedämme sen että politiikka, varsinkin näin vaalien alla on pelkkää propagandaa ja lupauksia jotka unohtuvat aika pian vaalien jälkeen.
Kaiken lisäksi siinä vaiheessa kun hallitusneuvottelut alkavat niin perinteisten puolueiden edustajien ”kiima” yleensä kasvaa niin suureksi että ainakin osa puolueen periaatteista on myytävänä jos vastalahjaksi saadaan hyvät salkut.
Eli, vaikka kuinka itse aikoisit äänestää jonkun tietyn asian puolesta, niin tuo yllä oleva on hyvä pitää mielessä. On kuitenkin yksi tapa äänestää niin että vältyt pettymyksiltä.
Nimittäin mikään puolue ei näillä näkymin suostu yhteistyöhön Perussuomalaisten kanssa. Tämähän tarkoittaa sitä että persut eivät todennäköisesti joudu/pääse hallitusneuvotteluihin, eli heille ei edes tule kiusausta ”myydä” periaatteitaan. Heidän linja pysyy ja paranee!
Se että eivät pääse hallitukseen ei tässä kohtaa ole pääasia VAAN se että tulevaan eduskuntaan saadaan mahdollisimman paljon edustajia joiden päätöksenteon ensisijaisena lähtökohtana on suomen kansan kokonaisvaltainen etu. Tämä tulee hyvin esille mm. ilmasto- ja maahanmuuttopolitiikassa, joissa Persuilla on ihan oma linja muihin nähden.
Kun äänestät Persuja niin voit olla varma että saat sitä mitä tilaat!
Näin äänestämällä et pety!
RansuPoika
2
83
Vastaukset
- on_uudistusten_aika
PerSuja äänestämällä dumppaat äänesi populistiseen sontatunkioon.
Itse äänestän Liike Nyt ehdokkaista valitsemaani. Sieltä tulee todellinen vaihtoehto vanhoille puolueille ja Suomi lähtee nousuun. - kuitu
Mitä nämät värivialliset tekevät SUOMEN kansanedustaja ehdokkaina.Äänestäkäämme suomalaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842