Montako uutta muslimia kokoomus ja kumppanit ottavat suomeen täyshoitoon vaalien jälkeen?
Minä väitän että vähintään satatuhatta. Todellinen luku voi olla paljonkin suurempi, sillä NWO-tyypit alkavat hermostua liian hitaaseen vallanvaihtoon ja poliitikot ovat NWO-pukareilla töissä.
Vaalit --vaikka olisivat rehellisetkin eikä CIA:n manipuloimat ennen ja jälkeen-- ei suomea pysty pelastamaan koska 99 % vaalikarjasta on liian tyhmää osatakseen äänestää oikein.
SUOMI ON SUKELTAMASSA.
MONTAKO UUTTA?
6
66
Vastaukset 6
- pummimikäpummi
olet vaan kateellinen kun et saa täysihoitoa ja rahat menee kaljaan ja tupakkaan.
Puhut varmaan itsestäsi. Minä olen eläkkeellä ja jossainmielessä siis täyshoidossa. En juo enkä polta, joten rahaa tuppaa jäämään väkisinkin tilille.
Harmittaako?
- Jykätilasi1800000
Vuonna 2008 tilasivat Kokoomus ja Katainen Supmeen 1,8 miljoonaa matua. Paljonko Kokoomuksella vielä uupuu tavoitteesta, on varmaan laskettavissa.
- edestakaisin
Ai nyt ne tuleekin täysihoitoon. Ja taas hetken kuluttua halpatyövoimaksi. Ja sitten taas täysihoitoon ja sitten halpatyövoimaksi ja sitten.....
Yrittäkää nyt trollit päättää.- ei-rasismille
Typerä kokoomus ehkä jossain määrin kuvittelee muslimimaiden siirtolaiset tekisivät halpatöitä mutta väärä luulo. Kelamuslimit saavat niin suuret tulonsiirrot ettei heitä kiinnosta vääräuskoiselle koiralle töitä tehdä eivätkä varmaan osaisikaan hyödyllistä duunata.
No, kokkareille tämä on win-win tilanne silti vokki&asianajobisnesten vuoksi rahaa virtaa silti porvarien taskuihin.
- Suomen.puolesta
Äänestäkää Persuja, se on ainoa puolue jolla on mahdollisuuksia vaikuttaa.
On joitakin uusia hyviä pienpuolueita, mutta ne eivät saa ääniä tarpeeksi ehkä edes yhteen paikkaan.
Halla-aho on nyt Persujen puheenjohtaja, joten nyt on toivoa todelliseen maahanmuuton vastustamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391192
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97909Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78854Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113805- 32591
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20519On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513- 97508
- 45494
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29447