Siinäpä pohtimista kantaväen suvakeillekin kumman vallassa voisi olla turvassa ja vapaana ?
Kannattaa miettiä myös näinä aikoina syntyvien kannalta, että muslimit saattavat olla enemmistönä tämän vuosisadan lopulla, jos tyhmyys politiikassa jatkuu.
Itse olen kansallismielinen sen verran, että toivon kantasuomalaisen RODUN olevan tulevaisuuttakin, mutta kyllä tänne mahtuu 5% ulkomaalaisperäistäkin, mutta ne 5% saisivat olla kunnollisia ihmisiä.
Nythän meillä on reilu 5% ja osa elelee tulonsiirroilla tavakseen, tekee rikoksia.
Kumman haluaisit valtaan Natsit vs muslimit ?
31
<50
Vastaukset
- Fiksumpi
Kyllä tappasin ihteni tuossa vaiheessa. Mitään pahaa en äänestä!
- Selvääseon
Kansallismielisyys ja natsismi ovat eri asioita.
Nyt tarvitaan kansallismielisyyttä, ei natsismia.
Mutta kumman parissa valitset elämän, jos on pakko: muslimit vai natsit ?
Itse kokisin suomalaisena olevani turvassa natsien vallan alla, mutta en muslimien.
Kysymys on siis tärkeästä asiasta eli turvallisuusnäkökulmasta.- Lk6j
Kysymys on utopistinen. Vähät natsit eivät ole mikään tekijä, muslimeita on satoja miljoonia
- Morgenstern
Sieg :(
- Heinz-Jurgen
Jawohl
- Tällaista-jakoa
Minä vähän veikkaan että Suomi jakautuisi ainakin kolmeen tai neljäänkin osaa tuollaisen kysymyksen edessä.
1.) Kaikki suomalaiset naiset, jotka juovat siideriä viikoittain, eli siis ne siiderivalaat, niitä on1/3 osa naisista ja ne menisi niiden muslimimiesten alle makaamaan ihan mielellänsä ja sovussa.
2.) Kaikki homomiehet (=5% miehistä), Haavistoa myöten, nekin menisi muslimien porukkaan, koska kyseessä on rauhan uskonto.
3.) Miehistä 95% menisi natsien leiriin, koska natseilla on tunnetusti parhaat naiset ja aika hyvät sapuskat ja myös palkat.
4.) Joku 2...3% kansasta varmaan pakenisi metsiin, saaristoon ja vuorille asumaan, tai koettaisi loikata Venäjälle, - JärkiKäteen
Ei ainakaan musulmaanit. Minusta Afrikasta tulevilta musulmaanimiehiltä pitää kysyä , että luovutko kiveksistäsi päästäksesi Suomeen. Jos ei luovu, niin takaisin rajalta.
- Anonyymi
Ja kansallismielisiltä pitää leikata munat jos aikovat suomen ulkopuolella lomailla, esim thaimaassa.
- Eikumpaakaan
Eipä noissa ole paljon välistämistä, samanlaisia psykopaatteja ovat niin kiihkomuslimit kuin natsitkin. Kaikista maailman muslimeista onneksi vain hyvin pieni osa on ääriainesta, natsit sitävastoin ovat sitä kaikki.
- Kfkfnfkfkf
Jaa ei ole ääri ainesta kuin pieni osa? Suurin osa Muslimeista asuu muualla kuin lännessä, eli siis niissä jatkuvassa sodan ja nälän hädän runtelemissa paska maissa. Valtaosa ellei lähes kaikki noissa maissa kannattaa kuolemantuomiota homoille, naisten kivittämistä jos on uskoton/häpäisee perheensä, vihaa kaikkia jotka eivät ole Muslimeita, kuolemantuomiot löytyy kait kaikissa ja yksi hyväksytty syy tapaamiseen on Islamin kieltäminen...ja kaikkea muuta kivaa.
Yksikään ihminen joka tulee noista ns. Islami maista on mitä todennäköisemmin mahdoton integroida mihinkään muuhun kuin toiseen maahan jossa valtaväestö myös Islamin uskoisia. Syyt miksi esim. Suomessa ei ole asiat VIELÄ niin huonosti kuin esim. Ruotsissa tai vaikka Saksassa on yksinkertaisesti se että heitä ei ole täällä tarpeeksi. Kunhan heidän väkiluku kasvaa alkaa nekin jotka ennen olivat ”kiltisti” mahdollisesti rähinöidä ja paljastaa todellisen luonteensa. Sitten on myös ainainen radikalisoitumisen uhka, aka toteuttaa niitä asioita joita Koraani käskee toteuttamaan, eli ryhtyy puoliuskovaisesta oikeaksi Muslimiksi. - Äänekkäätvähemmistöt
Kfkfnfkfkf kirjoitti:
Jaa ei ole ääri ainesta kuin pieni osa? Suurin osa Muslimeista asuu muualla kuin lännessä, eli siis niissä jatkuvassa sodan ja nälän hädän runtelemissa paska maissa. Valtaosa ellei lähes kaikki noissa maissa kannattaa kuolemantuomiota homoille, naisten kivittämistä jos on uskoton/häpäisee perheensä, vihaa kaikkia jotka eivät ole Muslimeita, kuolemantuomiot löytyy kait kaikissa ja yksi hyväksytty syy tapaamiseen on Islamin kieltäminen...ja kaikkea muuta kivaa.
Yksikään ihminen joka tulee noista ns. Islami maista on mitä todennäköisemmin mahdoton integroida mihinkään muuhun kuin toiseen maahan jossa valtaväestö myös Islamin uskoisia. Syyt miksi esim. Suomessa ei ole asiat VIELÄ niin huonosti kuin esim. Ruotsissa tai vaikka Saksassa on yksinkertaisesti se että heitä ei ole täällä tarpeeksi. Kunhan heidän väkiluku kasvaa alkaa nekin jotka ennen olivat ”kiltisti” mahdollisesti rähinöidä ja paljastaa todellisen luonteensa. Sitten on myös ainainen radikalisoitumisen uhka, aka toteuttaa niitä asioita joita Koraani käskee toteuttamaan, eli ryhtyy puoliuskovaisesta oikeaksi Muslimiksi.Joo, mutta ääriainesta ei heistäkään ole kuin murto-osa, samoin kuin Suomen kansalaisistakin vain hyvin mitätön osa on ns. kansallismielisiä.
- ei-rasismille
Äänekkäätvähemmistöt kirjoitti:
Joo, mutta ääriainesta ei heistäkään ole kuin murto-osa, samoin kuin Suomen kansalaisistakin vain hyvin mitätön osa on ns. kansallismielisiä.
Ei ole mitään ääriainesta. On vain aktiivisia ja passiivisia muslimeja. Aktiiviset ovat niistä vaarallisimpia uskontonsa harjoittajina mutta passiivisetkin voivat aktivoitua koska tahansa.
- päättelesiitä
Toinen maailmansota päättyi väärin.
- psdkdnsv
Asiat olisi paljon paremmin jos Kansallissosialistit eivät olisi hävinneet toista maailmansotaa. Rikollinen Globalismi voitti valitettavasti ja tulos on tämä. Koko planeetta imetään kuiviin.
- Similä
En soisi kumpaalsan valtaan. Persuthan eivät osaa olla, muuta kuin ääripopulisteja.
Minä toivon oikeiston ydinsotaa. Päästään tästä tuskasta.
Jenkeillä 6000 ydibpommia ja Venäjällä 8000.
Tervetuloa riitely.Sota joka kukaaan ei voita
Mutta rk762 on hyvä!
Pellet.. - Aamuunastikaljaa
ehdottomasti natsit koska pidän koirista, kunnioitan naista toisenasukupuolena ja ihmisenä miehen rinnalla, vihaan pedofiileja ja pidän sharianlakia alkukantaisena luolamieslakina. lisäksi tykkaan ottaa hieman alkoholia silloin tällöin ja syödä myös possua
- ei-rasismille
Tuo 5% nousee suhteellisen nopeasti(muutamassa vuosikymmenessä) islamilaisen siirtolaisuuden ja syntyvyyden vuoksi. Muslimit porsivat nopeammin kuin kanit, somaliämmät ovat jatkuvasti tiineinä. 7 kakaraa/akka vai mitä se kerkiarvo onkaan...
- Kofk
Ilman muuta HIFK
- Kysymys_sikäli_outo
että mitään eroa ei juurikaan ole.
Haluaisitko valtaan pseudoviikinkimythosta palvovat natsit?
Vai aavikkohöpömythosta palvovat natsit? - neljän-lapsen-isä
Aloittajalta kysyisin seuraavasta lauseesta: "Itse olen kansallismielinen sen verran, että toivon kantasuomalaisen RODUN olevan tulevaisuuttakin".
Miten me kantasuomalaiset säilytään tulevaisuuten? Meidän syntyvyys on laskenut jatkuvasti 60-luvulta lähtien ja on nykyään reilusti alle 2 lasta / pariskunta. (1,2 taitaa olla lähellä totuutta) Tilannetta huonontaa vielä se, että suuri osa meistä kantasuomalaisista elää sinkkuna eikä edes halua parisuhdetta.
Tuolla tiedolla ja minun laskuopillani me "kantasuomalaiset" tullaan vähenemään sukupolvi sukupolvelta ja lopulta kuolemaan itse aiheutettuun sukupuuttoon.
Voitko kertoa löydätkö tuosta alkeellisesta kaavastani jonkin virheen? Jos olen väärässä, niin olen todella onnellinen siitä.- Tiedänvastauksen
aloittajalta ei tunnu löytyyvän vastausta tuohon peruskysymykseen, eikä keneltäkään muultakaan -paitsi minulta!
Kantasuomalainen ROTU säilyy tulevaisuudessa koska me ollaan niin kovia jätkiä. Ei siihen mitään lapsia tarvita vaan aikuisia miehiä!
- yhteiskunnan.vihollisia
Eikös se ole melkein sama asia.
- Anonyymi
Natsit on sotahulluja fundamentalisteja
- Anonyymi
Kuoleeko natsit ikinä kun niitä löytyy aina vaan.....Vassaritkin kyllä saisi kuolla,ihan yhtä paskaa sakkia ovat.
- Anonyymi
Rutto vai kolera? Maltilliset fasistit, kuten Espanjan Franco, olisivat kaiketi siedettäviä, mutta niinpä olisi varmaan vaikkapa Jordanian kuningaskin.
- Anonyymi
Ei ainakaan Demareita.
- Anonyymi
Lukitsen vastauksen c) Nykyinen hyvä hallitus jatkaa.
- Anonyymi
Ironiaako päästelet.
- Anonyymi
Vain nettipersuidiootin mielestä nuo ovat ainoat vaihtoehdot.
Mitähän eroa noilla kahdella edes on? Muutenkin meillä on nyt vihervasemmistolainen hallitus joten saamme maistaa molempia samaan aikaan.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Olisit edes kysyny, että Jeesuksenko vaiko allahinko.
Kumpikinhan pitää tuntea, että voi valita.
Jeesus paransi sairaita, ja käski puhumaan totta, mutta Allah opettaa kivittämään ja katkomaan syyttömienkin kurkkuja, ja valehtelemaan.
Onko punvihreillä vaikea valita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796