Mummeli sai Jassun home made falafel reseptin

Nyt täytyy nauraa partaan. Tölkkitomaattia, tölkkiherkkusieniä, mutta falafel pullat ovat alusta asti home made. Heh heh hee.

Täyttä lööperiä, Foodien pullat ovat eineksiä. Resepti kopsattu netistä. Voiko enää nolompi olla. Go, Jassu, go!
Ilmoita

81 Vastausta

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Lievästi sanottuna: ohhoh. Papsun isosiskohan osti Jassulle enkkuaikoina hienon ja ison English Cooking-keittokirjan, sitä ei ole kai ikinä edes avattu. No, enää en ihmettele ollenkaan et miksi isosyrra sen aikoinaan pikkubroidin house wifelle hankki.
Ilmoita
Viimeisimmän pikaruuan eli tortilla- maissilastusörsselin teko on kuvattu kuvasarjana instaan kuten Jassu normaalisti tekeekin, valmisainekset lätkästy vaihe vaiheelta uuninpellille. Helppoa, halpaa ja nopeeta. Suuritöisimmistä kaupan " home made" falafeleistä vain kuva mikroon menevästä annoslautasesta, hehheh!

En voi edes kuvitella miltä tuo tortilla-maissilastusössö maistuu, ruuan koostumuksenkin täytyy olla sitkeetä, tahmeeta ja limasta. Oulun real foodiella ei ole hajuakaan ruuasta ja sen tekemisestä. Kertakaikkisen karseeta.
Ilmoita
Jasmin ei selvästikään ymmärrä mitä home made tarkoittaa. On se yksinkertainen keski-ikäinen.
2 VASTAUSTA:
Ei niin. Valmiit kaupan tortillalevytkin muuttuu niin home made ruuaksi kun ne vaan omin käsin työnnetään uuniin. Ihan tiedoksi, tortillalätyt voi valmistaa ihan itse, ei niitä tartte kaupasta ostaa ja silloin voiskin jo kehuskella home made tortilloilla. Ohjeita varmasti löytyy sieltä soppa 356-sivustolta.

Telkkarissa tuli vuosia sitten ruokaohjelma jossa tehtiin aterioita valmisaineksista ja sellasena sitä mainostettiinkin. Ei home made.
Eheheeee kirjoitti:
Ei niin. Valmiit kaupan tortillalevytkin muuttuu niin home made ruuaksi kun ne vaan omin käsin työnnetään uuniin. Ihan tiedoksi, tortillalätyt voi valmistaa ihan itse, ei niitä tartte kaupasta ostaa ja silloin voiskin jo kehuskella home made tortilloilla. Ohjeita varmasti löytyy sieltä soppa 356-sivustolta.

Telkkarissa tuli vuosia sitten ruokaohjelma jossa tehtiin aterioita valmisaineksista ja sellasena sitä mainostettiinkin. Ei home made.
Muistan sen, siinä Marianne Åström oli toisena " kokkina". Joskus 80- 90-lukujen vaihteessa?
+Lisää kommentti
Katsoin tuota falafel-reseptiä ja on kyllä niin outo kaikkine ihme aineineen. Meillä ne tehdään kyllä ihan kunnon paistijauhelihasta ja tarjoillaan itse tehdyn perunamuusin kera. Mistäköhän se noita reseptejä oikein tehtailee. Samoin nuo perunalastujen päälle asetellut kanan palat. Outoja on. No, onhan se itsekin outo. Heh, heh.
2 VASTAUSTA:
Jaha, palstan provoilija on herännyt esittämään yksinkertaista.
Sinä siis paistelet rehellisesti sanottuna lihapullia pannulla.
+Lisää kommentti
Jassun falafeleista näkee jo yhdellä vilkaisulla, että ovat einespullia.

Käsin tehdyissä falafeleissa on ihan erilainen pintarakenne.

Jassu se kehtaa postailla pokkana reseptejä. Mutta ei kehtaa kertoa, että itse osti valmiit pyörykät eikä ollut reseptille tarvetta. Voi sentään, foodie ei ole oppinut vieläkään, että somessa kannattaa olla raadollisen rehellinen jos haluaa faneja.
2 VASTAUSTA:
Unohtui mainita, että Jassun selityksistä päätellen hän ei edes ymmärrä, että yön yli liotetut kikherneet ovat ihan eri asia kuin tölkitetyt kikherneet. Tölkitetyt ovat KYPSENNETTYJÄ, yön yli liotetut raakoja.

Sauvasekoittimella ei tule kunnollista massaa, vaan aivan liian soseista. Kaikkein paras kikhernemassan tekoon on lihamylly.

Ei taatusti ole tehnyt koskaan itse falafeleita. Minä olen.
ala-asteen.kokkikoulu kirjoitti:
Unohtui mainita, että Jassun selityksistä päätellen hän ei edes ymmärrä, että yön yli liotetut kikherneet ovat ihan eri asia kuin tölkitetyt kikherneet. Tölkitetyt ovat KYPSENNETTYJÄ, yön yli liotetut raakoja.

Sauvasekoittimella ei tule kunnollista massaa, vaan aivan liian soseista. Kaikkein paras kikhernemassan tekoon on lihamylly.

Ei taatusti ole tehnyt koskaan itse falafeleita. Minä olen.
Lihamylly voisikin löytyä Patalaiskantien keittiökomeron perukoilta. Ohjeistettaisiinko seuraavien falafellien teossa rakkineen käyttöä, heh!
+Lisää kommentti
Onko mummun makkipytty eli alusastia ruostunut puhki vai miksei sitä enää hyödynnetä valmistuksessa ja tarjoilussa?
Ilmoita
Mitä ihmettä täällä joku paistijauhelihasta kirjoittelee kun kyse on falafeleistä? Mutta jokatapauksessa ne Jasminin kuvassa olevat ovat ihan Saarioisen valmispullia eikä itsetehtyjä.
Eilisen iltaruoka sensijaan jo herätti huomiotani. Ihanko tosiaan aikuinen ihminen valmistaa tuollaista? Mahtoiko puolisokin syödä hyvällä ruokahalulla?
Ilmoita
Hihhii! Jasmin suuttui falafel-casesta niin että päätti näyttää mihin pystyy:
Tuloksena paprika-kanaviillokki maissilastu tortillapiiras! 😄
Riippuen siitä miten paljon tuosta viillokista erittyy kosteutta, tuo rujo piiras on mössöä alta ja kovaa ja palanutta päältä. Ja eilisen tomskusienikastikkeen jämät loppujen kapristen kanssa! Kaikki tietty kuvattuna liinattomalla pöydällä Jampon pimeässä köökissä. 😅
Ilmoita
Halvalla taas "hyvää".
Pirkan kikhernepakkaus maksaa näköjään vain 0,89€ purkki.
Kalliita eivät ole muutkaan aineet.
Sopii hyvin opiskelijoidenkin kukkarolle.
Miksi mummeli ei itse katso netista tortillapiiraan ohjetta?
8 VASTAUSTA:
No, nyt tuli virhe. Viimeisessä lauseessa oli tarkoitus tietenkin kysyä, että miksi mummeli ei katso itse falavelin ohjetta netistä.
Lisäksi nimimerkki tarkoittaa, että tortillapiiras on lihottavaa.
(Tekevälle sattuu, myönnän)
Ei hyvän pidä olla aina kallista. Makaronilaatikkokin on jopa ykkösherkkua monelle. Perunatkaan ne ei paljoa maksa ja niistäkin loihtii mitä maukkaimpia aterioita.
halpaahyvää kirjoitti:
Ei hyvän pidä olla aina kallista. Makaronilaatikkokin on jopa ykkösherkkua monelle. Perunatkaan ne ei paljoa maksa ja niistäkin loihtii mitä maukkaimpia aterioita.
Siitä on juurikin kysymys, että Jasmin osaa valmistaa hyvää ja halpaa ruokaa.
Sopii niin mummojen kuin opiskelijoidenkin kukkarolle.
Tosin osa on hyvin lihottavaa ruokaa.
HYVÄÄ? Halpaa kylläkin. Tuon sekasotkun alas saamiseen tarvitaan varmasti pari pulloo SHY PIG- viinisekoitusta.
lihottavaa kirjoitti:
No, nyt tuli virhe. Viimeisessä lauseessa oli tarkoitus tietenkin kysyä, että miksi mummeli ei katso itse falavelin ohjetta netistä.
Lisäksi nimimerkki tarkoittaa, että tortillapiiras on lihottavaa.
(Tekevälle sattuu, myönnän)
Siksi,koska hän halusi nimenomaan Jassun ohjeen koska haluaisi työntää uuniinsa samanlaisia SUPER hyviä home made pullasia. Tosin nyt se ei onnistu kun Jassu ei kertonu minkä merkkisii pullaset oli.
Jassu ei ole tehnyt falafelejä itse, vaan ostanut valmispyöryköitä.

Mitä tulee kaupan tölkitettyihin kypsiin kikherneisiin, niin yhdessä tölkissä on niin vähän sisältöä, että siitä ei kannata ryhtyä falafelejä tekemään. Mieluummin isompi satsi kerralla (falafelejä voi pakastaa). Tölkkikamasta en kyllä ylipäätään falafelejä tekisi (en kerro miksi) , mutta kukin tyylillään..

Falafel ei oikeaoppisesti tehtynä ole mitään varsinaista halpisruokaa, mutta ei hirveän kallistakaan. Yrttejä käytän itse huomattavasti enemmän ja eri tavalla, kuin mitä Jassun ohjeessa on..Ja tuoreet yrtit ovat aika hintavia.
halpaahyvää kirjoitti:
Jassu voiskin opetella makaronilaatikon teon. Hyvää, nopeeta ja halpaa, avokkikin saisi syödäkseen muutakin kuin kuivakakkuu.
IhanKuOxua kirjoitti:
HYVÄÄ? Halpaa kylläkin. Tuon sekasotkun alas saamiseen tarvitaan varmasti pari pulloo SHY PIG- viinisekoitusta.
Hyvä voi olla tässä tapauksessa juurikin "hyvää".
+Lisää kommentti
Samaa mieltä, Oulun Super Foodien home made " piirakka" on syömäkelvotonta sössöä ja siksipä AVOPUOLISO pysyttäytyy lohkeilevissa kuivakakuissa jotka kyllä nestettä runsaasti nauttimalla saa nielaistua.

Jassu on sekottanu home made sotkuunsa kaikkea mistä itse pitää (niinhän itse kirjoittaa) eli tortilloja, tacoja, kanaa sekä isoja paprikan ja sipulin paloja, jotka sitten syödään kaupasta ostetun home made kastikkeen ja kapristen kera. Onko teinityökaverien pikaruokaohjeet tullut ymmärrettyä väärin?
Ilmoita
Palstan räkyttäjät taas vauhdissa heti aamusta. Yksi jopa julistaa tekevänsä omat valaveelinsä oikein paistijauheLIHASTA!! Ei tule taas naurusta loppua! :D :D Mitä sen väliä kuinka hölmöjä juttuja suoltaa, kunhan pääsee haukkumaan Jasminin tekemisiä. Itse teen myös lanttulaatikon pekonista ja porkkanaraasteen talouskyljyksistä. :D :D
Kyllä saa räkyttäjien kustannuksella taas nauraa vedet silmissä. :D Joku oli jo vissiin ehtinyt kuvat zoomaamaan, koska valaveelien paistopinta oli analysoitu?
Jatkakaa samaan malliin räkyttäjät. Kustannuksellanne saa päivän parhaat naurut! :D
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Tuo tacotortilla sotku sopisi tarjota siitä ruosteisesta emalipotasta. Olishan siihen sekaan voinu heittää vielä eiliset home made falafelitkin niin olis tullu supersuper hyvää sörsseliä.
Ilmoita
Hyvin Jasso kiertää totuuden

”Silloin tosiaan, kun teen itse, niin käytän reseptiä, jonka oon löytänyt Soppa365 -sivuilta. Laitan reseptin sulle vielä töiden jälkeen”

Silloin kun teen itse. Ei siis koskaan. Vaikka täytyy valehdella että home madea on. Jonkun random reseptin etsi mummelille netistä. On se vaan nolo.

Eikä se edes opi mitään, seuraavaksi on home made tortilloja ja maissilastuja, suoraan kaupan hyllyltä.
1 VASTAUS:
Eihän se oo koko elämänsä aikana oppinu yhtään mitään eikä erota totuutta ja valhetta. Kehuu olevansa umpirehellinen ihminen joka jo on valhe. Jassulla vale= totuus= vale. Miten se sen avokki kestää?
+Lisää kommentti
Jassun innoittamana päätin tehdä home made lounaan aineksista joista pidän. Siispä kattilaan sekasin katkiskeittopussin sisältö, pakastekatkiksia, varsiselleria ja ruusukaalia, jotka sekoitettiin kuumaan veteen. Ah, miten superhyvä home made keitto! Home made falafellit olis varmaan sopinu kans sekaan. Särpimeksi valmistin vielä home made patongin jonka laitoin suoraan pakastimesta uuniin.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Jassu varmaan teki tacot ja tortillatkin itse Soppa365-ohjeiden mukaan, kuinkas muuten. Home made food.
1 VASTAUS:
Jasso mietti kiukuissaan mitä vastata mummelille. Suihkun jälkeen keksi kiertää vastauksen. ”Jos tekisin itse niin tekisin tällä reseptillä”.... so Jasmin style!

Kiukuissaan näytti näädille miten osaa itse. Unohtui vain taas että tortillat ja tacot eivät edelleenkään ole home made. Sekä sen että hotkaisi pellillisen beigeä mättöä, vaikkei mitään beigeä syö.

Kysyykö mummeli vielä tortillojenkin reseptiä.
+Lisää kommentti
Taidanpa lähtee laittaan home made instant coffeeta. Pavut jauhoin tietenkin itse.
Ilmoita
Huomenna Torstaina ajattelin avata Kasvishernekeittopurkin ja lusikoida sisällön kattilaan. Vettä laitetaan puolen purkin verran, ja kiehautetaan. Suolaa voi lisätä maun mukaan.
Ihan omatekemä hernari on valmis! On se omatekemä, on!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Jos Jasso opettelisi tekemään ihan vaan tavallista peruskotiruokaa niin ehkä Jarmokin olisi kotona ruoka-aikaan eikä "töissä". Makaronilaatikko varmaan maistuisi paremmin kuin tuollainen nachotortillahässäkkä.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Siellä taas Oulussa on kiirettä, kun puolikkaan työpäivän jälkeen pitää nopeasti saada jokaisen kirjoituksen jälkeen oma nälväisy tehtyä.
Melkein kuin toisen työpäivän puolikkaan joutuisi tekemään. Eikös?
1 VASTAUS:
Herneitä on sillä nokassa taas säkillinen, pipo kiristää ja suoni tykyttää! Ihan parhautta!

Mitähän home made ruokaa on tänään tarjolla, suoraan kaupan hyllystä.
+Lisää kommentti
Nautin juuri lisukkeena herkullista ratatouillea. Valmistin sen paistijauhelihasta. Ei siis mitään halpista! :D :D
Koko päivän saanut taas palstakiusaajia nauraa!! :D
3 VASTAUSTA:
Lähetä toki RESPSU Jassulle, kuvien kera, omat tuotoksensa kun ovat pelkkää kuraa. Älä vedä enää herneitä nokkaas, tukehtumisvaara.
Joku heitti kieli poskessa kommentin. Muut näemmä sen ymmärsivätkin.
Vähän kuin mä se pissapoikakyssärin pari päivää sitten. Joka sitten hävisikin...
Mut sä otat kaiken niin tosissaan, tyhjännauraja.
Joo, se on melko hauskaa kun jotkut ottavat kieliposkella vedetyt kommentit ihan tosissaan.
+Lisää kommentti
Te kaikki superkokit ja superkotiäidit teette varmasti kaikki makkaratkin ihan itse, nakit lenkit, ja kaikki maustemakkarat. Tietysti parhaimmasta lihasta, ei niitä muuten voi syödä. Eihän valmiita makkaroita voi kaupasta ostaa kun on valmista taikka puolivalmista .
2 VASTAUSTA:
Kaupasta ostetaan niin ku Jassukin, mutta ei valehdella et olisivat home made, kuten tekee Jassu.
Onko sinusta sitten väärin jos haluaa tarjota perheelleen kaikkein parasta? En väitä että joka päivä tekisin kaiken itsde, mutta viikonloppuisin kyllä tehdään ruoka parhaista, tuoreista raaka-aineista.
+Lisää kommentti
Tuo Jasson tortillamaissilastu etc. sotku näyttää ihan sellaiselta mitä joku suomiyoutuben juopoista voisi tehdä krapulapäissään.
Ilmoita
Kävin katsomassa real foodien viimeisintä aikaansaannosta ja totta, jostain ihme sotkusta olikin kuva poikineen. Näyttää kuvottavalta ja jotenkin mielipuoliselta aikaansaannokselta. Onko Jassulla nyt kaikki oikeesti hyvin?
4 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Täysin järjetön kirjoitus. Humalaisen vai aineissa olevan? Poistettava sääntöjen vastaisena. Miksi moderointi ei toimi eikä sekavia ja riitaa haastavia viestejä poisteta? Mikä mättää, oikeesti? Täytyykö tästä tehdä valitus ylemmälle taholle?
Mikä on sääntöjen vastaista? Jasminin nettikiusaaja itsehän kirjoitti ylempänä tekevänsä valaveelit jauheLIHASTA. Onko siinä jotain ihmeellistä? Itse tein juuri kasvispihvit pekonista.
JaukkiaOllaPitää kirjoitti:
Mikä on sääntöjen vastaista? Jasminin nettikiusaaja itsehän kirjoitti ylempänä tekevänsä valaveelit jauheLIHASTA. Onko siinä jotain ihmeellistä? Itse tein juuri kasvispihvit pekonista.
Mee ny uusimaan ne lääkerespsus, ehkä pääskin selviäis. Ehkä.
Oot.dorka kirjoitti:
Mee ny uusimaan ne lääkerespsus, ehkä pääskin selviäis. Ehkä.
Tuskin...
+Lisää kommentti
Reipas iltakävely torinrantaan ja tavanomainen kuvaus WC:n nurkassa.
5 VASTAUSTA:

Onko tämä sun mielikuvitushenkilö tänään avohoidossa vai lukkojen takana?
Kummaa, että kaikenmaailman harhoja näkevät tulevat toistuvasi satuilemaan palstalle, kuten samin=naurattaa=aki

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Onko tämä sun mielikuvitushenkilö tänään avohoidossa vai lukkojen takana?
Vain sinä jauhat Peltoloista ja kaltereista, muuthan keskustelevat Mäntylän ruokakuvioista.

Satua ja tarinaa. Et tiedä itsekään missä mielikuvituskaveri on. Lukkojen takana vai vapaalla jalalla.

Vai onko heitä kuitenkin 2? Toinen siel, toinen tääl. Toinen hiljennetty, toinen puhuu.

Onko sulla muita harhoja?

Mitä vittuu taas siinä hourit, painu helvettiin sairas hullu, phyi!

Senhän tiedät vain sinä itse. Keskusteletko tänään mielikuvituskaverisi vaiko sen "kaverin" kanssa? Älä kuitenkaan kerro, EVVK, pthyi!
+Lisää kommentti
Jassu ja avokkinsa lähtenee ulos sulattaan tacoja ja päästeleen kaasuja. Nyt on syöty nuudeleita, falafelejä ja taco-tortillasotkua, kaikki home made tietenkin, mitähän "aasialaista" seuraavaksi. Vahinko, että teinityökavereiden hyvää- ja- halpaa ruokaohjeet on ymmärretty niin täysin väärin. Burritoja? Sushia? Kimchiä? Jassun käsissä kyllä ihan toteutuskelvotonta homemade ruokaa,
2 VASTAUSTA:
Buahahahaa! Jassu varmaan kertois silmät kirkkaina näpräävänsä sushilevytkin ihan itse Jampan keittiössä! Home made sen olla pitää vaikka joutuu valehteleenkin.

Eilen oli mielikuvituskaveri avohoidossa, nyt laitoksessa.

No, satuolennot voivat olla vähän joka puolella, eikö?

Jassun verovaroistahan eivät muuten edes syö muut kuin kääpiöt, menninkäiset tai vastaavat satuhahmot. Tuloista ei ulosoton jälkeen juurikaan verotettavaa jää.
+Lisää kommentti
Näin eilen Heikkisen tupakalla firmansa edustalla. Kyllä on elähtäneen näköinen hänkin. Sopii kyllä Mäntylälle.
11 VASTAUSTA:
Eikös Jampo ole jo 64 eli eläkeikä nurkan takana?
Jassuhan rakastaa ylipainoisia, lösähtäneitä ja hikisiä kuuskymppisiä miehiä. Niillä ei juurikaan enää seiso ja sehän sopii Jassulle.
MystyleMyman kirjoitti:
Jassuhan rakastaa ylipainoisia, lösähtäneitä ja hikisiä kuuskymppisiä miehiä. Niillä ei juurikaan enää seiso ja sehän sopii Jassulle.
Kuinka on bipolaarisen päivä alkanut?
Samin_SalatutElämät kirjoitti:
Onko mielikuvituskaverisi tänään vapaalla vai kaltereiden takana?
Miksi tälle palstalle harhojasi kirjoittelet? Satuhahmosi saattaa istua vierelläsi, kysy suoraan häneltä!
onneli.ja.anneli kirjoitti:
Onko mielikuvituskaverisi tänään vapaalla vai kaltereiden takana?
Miksi tälle palstalle harhojasi kirjoittelet? Satuhahmosi saattaa istua vierelläsi, kysy suoraan häneltä!
Mielikuvitushahmonsa vaanii ehkä tänään pistorasiassa ja lähettää sieltä säteilyä.
Samin_SalatutElämät kirjoitti:
Hullu hakee kovasti seuraa ja haluais keskustella mt- asioista mutta ku ne on meille muille tuntemattomia asioita. Hullu siirtyis nyt vaan jonnekin muualle.
Oothullusääliö kirjoitti:
Hullu hakee kovasti seuraa ja haluais keskustella mt- asioista mutta ku ne on meille muille tuntemattomia asioita. Hullu siirtyis nyt vaan jonnekin muualle.
Joka vähänkin on psykologiaa lukenut, tietää että tässä on kouluesimerkki hullusta. Hullut kuvittelevat oikeasti olevansa hyvin terveitä ja viisaita. Pitävät muita hulluina. Tälle palstalle on pesiytynyt kouluesimerkki siitä.

Vanha sanontakin toteutuu: Hullulla on halvat huvit.
Palstahullulle se on Suomi24 ja siellä rääkkyminen 24/7.
MystyleMyman kirjoitti:
Onko bipo päässä pakkasella?

Kymmenet?

Jos kerran "tiedät" , että ovat, niin todisteet pöytään. Tulevatko kaikki viestit samasta osoitteesta? Kun kerran tiedät niin anna palaa.

Muuten sulla tuuli huulia heiluttaa eli valehtelet.

Sinä näköjään tiedät loistavasti mitä mielenterveysongelmaiselta kysytään, minä en.

Mut leikitään nyt, että mieleikuvituskaverisi istuu olallasi, voit jatkaa juttua hänen kanssaan.
onneli.ja.anneli kirjoitti:
Sinä näköjään tiedät loistavasti mitä mielenterveysongelmaiselta kysytään, minä en.

Mut leikitään nyt, että mieleikuvituskaverisi istuu olallasi, voit jatkaa juttua hänen kanssaan.
Siinähän bipolaarinen on vastaamassa . Et kumminkaan kerro voitko hyvin tänään, vai huonosti.
+Lisää kommentti
Jasmin, rauhoitu!
Ilmoita
Bipo (+ linnunpönttö- patalappu-toimintapiiri)- sanan lanseeraaja vauhdissa. Paljon on palstan sääntöjen vastaisia kommentteja tullut sulle.
Ilmoita
Kylläpä käynnistyy taas päivä mukavasti palstaa lukiessa. Vatsakin täynnä, koska tein aamiaiseksi herkullisen kasvismunakkaan. Laitoin täytteeksi paistijauhelihaa, nam! Köyhät ne laittaa kasvismunakkaaseen sikanautaa, mutta meillä laitetaan paistia! :D:D:D
Mahtako palstan nälvijät keksiä tänä viikonloppuna jotain yhtä ratkiriemukasta? Päivätolkulla saa nauraa, kun nälvijät ampuvat itseään järjestään polveen. :D :D
2 VASTAUSTA:
Tyhjännauraja vauhdissa...
Olit varmaan nurkissa naureskelemassa, kun järkeä jaettiin.
Jaukki? Perämetsien murretta?
Itse en koskaan laita kasvismunakkaaseen ainakaan kasviksia jos parempaakin on tarjolla. esim. nakit sopivat siihen mielestäni aivan mainiosti.
+Lisää kommentti
mutta kertoo hyvin miten sairas ja sairaalloinen ihminen voi olla. Woohoo ja naismainen tirsk :D:D
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
No niin, ruokahommat sikseen.
Jassuli keksi mennä sovituskoppiin kuvaamaan ” uusia vaateitaan” Kas, kun ei aikaisemmin tuota kikkaa hoksannut.
1 VASTAUS:
Tässä ketjussa keskustellaan ruoasta, kuten otsikosta voit lukea. Voit mennä nälvimään noita vaatejuttuja johonkin niitä käsittelevään ketjuun. Itse ajattelin juuri käydä nukkumaan vatsa täynnä. Tein myöhäiseksi iltapalaksi terveelliset kasvispihvit. Korvasin puolet kasviksista HK:n sinisellä. Tulee paljon maukkaammat kasvispihvit sillä lailla!
+Lisää kommentti
Jaska on käynyt näköjään leikkimässä roolileikkejä Päre-Eerolla. Päässä paperinen kokkihattu ja käsissä "isoja työkaluja" ja taustasta päätellen ollaan päästy ihan makkariin asti. Mikähän soppa tuostakin syntyy?
2 VASTAUSTA:
Eipä olis ihan heti tullutkaan mieleen että uutta soppaa aletaan keittään naapurin kalapärekokin kanssa, heh! Mut pointsit Jassulle siitä ettei oo jaksanu käsitellä naamakuvaansa, kuvissa näkyy pyöreäposkinen eikä yhtään terävä leukainen muidu.
Uusisoppa kirjoitti:
Eipä olis ihan heti tullutkaan mieleen että uutta soppaa aletaan keittään naapurin kalapärekokin kanssa, heh! Mut pointsit Jassulle siitä ettei oo jaksanu käsitellä naamakuvaansa, kuvissa näkyy pyöreäposkinen eikä yhtään terävä leukainen muidu.
Kukapa sitä nyt aamuyön tunteina klo 02.00 aikoihin jaksais mitään photoshoppailla. Mut on se kokin makkari vaan viihtyisämmän näköinen kuin rengin. Kuin koko lukaalikin.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mummeli sai Jassun home made falafel reseptin

Nyt täytyy nauraa partaan. Tölkkitomaattia, tölkkiherkkusieniä, mutta falafel pullat ovat alusta asti home made. Heh heh hee.

Täyttä lööperiä, Foodien pullat ovat eineksiä. Resepti kopsattu netistä. Voiko enää nolompi olla. Go, Jassu, go!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta