Äärioikeisto brexitin kannalla

Taas-naurattaa

Äärioikeistoaktivistit Britannian ulkopuolella ovat pyrkineet voimistamaan brexitiä kannattavia mielipiteitä Twitterissä, kertoo suomalainen F-Secure -tietoturvayritys. Yritys kävi läpi yli 24 miljoonaa viestiä.

– Tutkimuksemme osoittaa ainakin sen, että äärioikeistolla on menossa maailmanlaajuinen kampanja, jossa se yrittää voimistaa brexitiä kannattavia mielipiteitä, sanoo yhtiön tutkija Andy Patel.

Eipä ole uutta. Äärioikeisto on jo kauan yrittänyt heikentää EU:ia ja sen mukana Euroopan maiden yhteistoimintaa ja vaikutusvaltaa.

Hajanainen Eurooppa on aina heikompi kuin yhtenäinen Eurooppa.

Onneksi äärioikeiston kellokkaat ovat yleensä tasoa älyn-jättämä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaisjärki, kokemukset, käytäntö eivät ole suuntaus-, ideologia- tms. sidonnaisia. Jatkuva Brexitin tai EU:n vastustamisen kiroaminen, mustamaalaaminen ja leimaaminen on hullun kiukkupussin kitinää. Hanki elämä.

      • Kalikka-kalahti

        ja koira älähti.

        Missä älyn-jättämä, vai oletko se itse?


      • Kalikka-kalahti kirjoitti:

        ja koira älähti.

        Missä älyn-jättämä, vai oletko se itse?

        Joko vaihdetaan vaihtelunvuoksi debatin psykoosi-alueelle?


    • natsi-kortti_taas

      Brexitiä kannattavat selvästi eniten perusenglantilaiset! Kun taas suurkaupunkien mamut, skotit ja pohjois-irkut vastustivat sitä selvästi.

      On todella härskiä ja kuvaavaa eunukilta, kun kehtaa leimata Englannin kantaväestön suuren enemmistön äärioikeistolaiseksi!?

      • Ateistihumanisti

        Kukaan ei ole sanonut, että englantilaisten suuri enemmistö olisi äärioikeistolaisia. Tietenkään eivät ole. Mitä jos lukisit, mitä aloittaja kirjoittaa, etkä uhriutuisi heti kun äärioikeisto mainitaan.


    • nonegterrorists

      Höbönlöbö.

      Hard brexit is the only brexit you can get.
      Suck it EU.

    • brittien.on.aika.mennä

      Jos sopimukseton Brexit toteutuu, niin sitten nähdään, että miten se homma sujuu Britannialta ilman, että EU:n byrokraatit roikkuu lahkeessa rasitteena.

      Jo Margaret Thatcher'n ajoista britit on kironneet ja syyttäneet kaikesta mahdollisesta EU:ta ja sen edeltäjiä.

      Eli eiköhän se ole aika päästää vasikka kesälaitumelle, koska vuosikymmenien turhautumat ja "EU:n vuoksi" toteutumatta jääneet toiveet saisivat Britannian kuitenkin, nyt tai vähän myöhemmin, lähtemään EU:sta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      135
      2242
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1864
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      100
      1815
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1565
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      1440
    6. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      97
      1201
    7. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      286
      1187
    8. 296
      1040
    9. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      879
    10. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      59
      846
    Aihe