Eroa ja säästät

Olin kirkossa töissä 7 vuotta aikanaan. Kyllä on sellainen suojatyö , että ihmettelen. Ei kannata kuulua kirkkoon. Itse säästän n 500per vuosi ja teen hyvän teon kun en elätä näitä outolintuja enää. Ihmisten kiusaamista ja ikäviä asioita, niistä kirkko on tehty.
6108
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Sama täällä. Olin minäkin kirkossa töissä muutaman vuoden. Onneksi pääsin ajoissa pois ennenkuin kuplasta tuli puhkeamaton.

Suojatyöpaikka, touhuilua, perusteetonta vallankäyttöä. Uskomatonta (pun intended) touhua.

2Äänestä

Kyllä. Juuri näin. Kirkon vero oikeus eli vapaa matkustus pitää lopettaa.

Äänestä

Kirkko on sukankuluttajien mekka, paratiisi ja taivas.

Tehokkuus on surkeaa, mutta ei se haittaa koska yhteiskunta maksaa.

Äänestä
  • Kusettava kirkko, jälleen kerran, on asian ytimessä.

Kirkon tärkein, ehkäpä jopa ainut, tarkoitus on taata työntekijöilleen osa
    valtiollisessa nomenklatuurassa.

Papistoa kiinnostaa vain oma elitistinen asema ja sen mukana lankeavat taloudelliset
    ja muut edut.

Kaikki puheet kutsumusammatista, auttamisesta ja ihmisten palvelemisesta ovat silkkaa valhetta ja ihmisten harhaanjohtamista.

Suomen evankelisluterilaisen kirkon papisto saa syvän halveksuntani.

Hävetkää!

Äänestä

Jo on aikoihin eletty kun kristillinen saarnaaja kehottaa eroomaan kirkosta tässä videossa,
https://youtu.be/CXg-DxmwNWE

Äänestä

Joo, normitöissä tälläinen dissaus aiheuttaisi potkut. Kirkossa saa tehdä mitä haluaa, tai olla tekemättä. Tunsin erään pappi pariskunnan. Rakensivat itse taloa ja kävivät vain silloin tällöin pari kertaa viikossa työpaikalla, että näyttää hyvältä. Työajalla rakennettu kämppä. Ihan hyvin. Mutta ei minun vero euroilla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nääin kirjoitti:

Olin kirkossa töissä 7 vuotta aikanaan. Kyllä on sellainen suojatyö , että ihmettelen. Ei kannata kuulua kirkkoon. Itse säästän n 500per vuosi ja teen hyvän teon kun en elätä näitä outolintuja enää. Ihmisten kiusaamista ja ikäviä asioita, niistä kirkko on tehty.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu