Olisi voinut luoda itsensä näköisen, ei meni sitten luomaan apinan.
miksi jumala loi ihmisestä apinan näköisen
15
60
Vastaukset
- Tieteenharrastaja
Tyhmä. Minusta simpanssit ja marakatit ovat ihan yhtä hauskoja kuin evokit typerine tyhjänräyttämisineen joten ihan ajattelevan ihmisen iloksi huvittelumielessähän nuo luotiin.
Sinänsä on ihan hauskaa että evolutionistit itsekin luokittelevat itsensä ja älynsä apinoiksi apinoiden tasolle sillä he.... ei kun ne sitä todella ovat.- bg_0pettaja
Koska Jumala loi heidätkin omaksi kuvakseen = Ei ole sattumaa että Jumala on Gorillan ravoilla työtänsä tekevät mykkä Simpa! Näin olen nähnyt 40 vuoden opettajan kokemuksellani
- NoloaNoloa
bg_0pettaja kirjoitti:
Koska Jumala loi heidätkin omaksi kuvakseen = Ei ole sattumaa että Jumala on Gorillan ravoilla työtänsä tekevät mykkä Simpa! Näin olen nähnyt 40 vuoden opettajan kokemuksellani
Kaksi onnetonta nikkivarasnyhveröä peräkkäin. Nikkivaras on palstalla yhtä kunnioitettava kuin jäätynyt jätkän räkä piikkilangassa.
- Vitsinpelleköolet
bg_0pettaja kirjoitti:
Niin että menit nyt tunnustamaan sen että olet valehdellut lapsille 40 v. että tyhjä räjähti kosmokseksi ja apinaihmiset nyt vaan sattuivat tuhoutumaan ihan jokainen laji joita piti olla evoluutioteorian mukaan tuhansia lajeja ihmisen ja jonkin apinan väliltä. Mitä, etkäs ole tätä faktaa kertonut oppilaillesi? No etpä tietenkään koska olet valehteleva sateenkaarettajaääliö.
- evoteiosaaajatellaei
Mistä sen tietää varmasti että evot ovat vailla kykyä ajatella järkevästi?
No siitä että he ihan tahallaan ovat käyttämättä heille suotua älykkyyttä oikein. Sillä onhan se ihan selvää ajattelukykyiselle errä homous on luonnonvastaista mutta nämä itseään korottamaan yrittävät evot ovat eri mieltä.
Ja syy siihen että miksi he näin tekevät näkyy tässä: Lue Room. 1:18 jakeesta luku loppuun.- eikaikki
Minä en ole mikään Lancian evo malli, minä olen pikemminkin Tesla roadster.
Evoluutio luo aina muutoksia, näitä eri seksuaalimuotoja on lukuisia, koska ei ole karsintaa. - JyriUlosKaapista
Luonnossa esiintyy valtavasti homoseksuaalista käyttäytymistä. se on hyvin dokumentoitua ainakin 500 lajilla ja havaintoja homoseksuaalisuudesta on 1500 lajista.
Tule vaan Jyri rohkeati esiin kaapista. Ei seksuaalista suuntautumistaan tarvitse hävetä, jos se ei ole homoseksuaalisuutta kummempaa. - Evotonääliöitä
JyriUlosKaapista kirjoitti:
Luonnossa esiintyy valtavasti homoseksuaalista käyttäytymistä. se on hyvin dokumentoitua ainakin 500 lajilla ja havaintoja homoseksuaalisuudesta on 1500 lajista.
Tule vaan Jyri rohkeati esiin kaapista. Ei seksuaalista suuntautumistaan tarvitse hävetä, jos se ei ole homoseksuaalisuutta kummempaa.Jahah, ja tuo tieto homouden yleisyydestä löytyy siis ainoastaan setan sivustoilta, ei tiedesivuilta, ääliö, pistä vaan nokkasi sen kaverisi persauksiin ja mieti että haiseeko siellä kakka, niin pääset ehkä jyvälle todellisuudesta.
Siis niinhgn se on että evohomot eivät edes halua ikuista elämää sillä niin ankeaa se on homoelämä.
Oleellista ei ole se minkä näköiseksi Jumala loi minkäkin eläimen, vaan oleellista on se, että Jumala loi ihmisen, kaikki eläimet ja kasvit sekä koko maailmankaikkeuden.
Vielä oleellisempaa on se, että Hän lähetti oman Poikansa, Jeesuksen Kristuksen sovittamaan ihmisten synnit, jotta he eivät joutuisi kadotukseen, vaan saisivat iankaikkisen elämän Hänen valtakunnassaan. Tähän asiaan ateistien ja evolutionistien pitäisi kiinnittää huomionsa eikä toisarvoisiin asioihin.Raamatusta voidaan päätellä että jumala on väkivaltainen muunsukupuolinen apinan näköinen biseksuaali ja sadisti.
- veeddoo
Muutama toisarvoinen asia:
Jumala sanojensa mukaan loi ihmisen omaksi kuvakseen. Eipä kaksiselta näytä ja tekemisetkin aivan hanurista tällä maapallolla. Jäikö alykkyys kaapinpohjalle vai loppuivatko luojalta taidot?
Miksi ei luonut älykästä ihmistä joka ei tee syntiä? -ei, vaan loi syntisen ihmisen mikä sitten piti tulla pelastamaan poikansa kera kun kerran tekevät syntiä. Ei perhana miten vinksahtanut ajatusyhtälö kaverilla.
Vain pahasti sairas lähettää poikansa sovittelemaan toisten tekosia ja tapettavaksi. En minä ainakaan poikaani tapettavaksi lähettäisi. Kyllä on sairas luoja.
Ilman omaakehua voin väittää pystyväni luomisessa paljon parempaan lopputulokseen kuin uskovien kerttoma luoja. Kaveri oli täysi torso. Voisi myös ihmetellä, onko kristittyjen jumala henkisruumiilliselta rakenteeltaan pyknikko, atleetti vai leptosomi, kun tällaisia ovat ihmiset perusmalliltaan.
Voisi ajatella että pyknikko, koska tämänlaisilla ihmisillä arvellaan oleva pikaiset mielealanvaihtelut, kuten VT:n Jahvella.Raamatun mukaan jumala on apinan näköinen.
- 12____13
> Raamatun mukaan jumala on apinan näköinen.
Ole hyvä ja näytä kohta, ellet halua valehtelijan mainetta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333