Olisi voinut luoda itsensä näköisen, ei meni sitten luomaan apinan.
miksi jumala loi ihmisestä apinan näköisen
15
60
Vastaukset
- Tieteenharrastaja
Tyhmä. Minusta simpanssit ja marakatit ovat ihan yhtä hauskoja kuin evokit typerine tyhjänräyttämisineen joten ihan ajattelevan ihmisen iloksi huvittelumielessähän nuo luotiin.
Sinänsä on ihan hauskaa että evolutionistit itsekin luokittelevat itsensä ja älynsä apinoiksi apinoiden tasolle sillä he.... ei kun ne sitä todella ovat.- bg_0pettaja
Koska Jumala loi heidätkin omaksi kuvakseen = Ei ole sattumaa että Jumala on Gorillan ravoilla työtänsä tekevät mykkä Simpa! Näin olen nähnyt 40 vuoden opettajan kokemuksellani
- NoloaNoloa
bg_0pettaja kirjoitti:
Koska Jumala loi heidätkin omaksi kuvakseen = Ei ole sattumaa että Jumala on Gorillan ravoilla työtänsä tekevät mykkä Simpa! Näin olen nähnyt 40 vuoden opettajan kokemuksellani
Kaksi onnetonta nikkivarasnyhveröä peräkkäin. Nikkivaras on palstalla yhtä kunnioitettava kuin jäätynyt jätkän räkä piikkilangassa.
- Vitsinpelleköolet
bg_0pettaja kirjoitti:
Niin että menit nyt tunnustamaan sen että olet valehdellut lapsille 40 v. että tyhjä räjähti kosmokseksi ja apinaihmiset nyt vaan sattuivat tuhoutumaan ihan jokainen laji joita piti olla evoluutioteorian mukaan tuhansia lajeja ihmisen ja jonkin apinan väliltä. Mitä, etkäs ole tätä faktaa kertonut oppilaillesi? No etpä tietenkään koska olet valehteleva sateenkaarettajaääliö.
- evoteiosaaajatellaei
Mistä sen tietää varmasti että evot ovat vailla kykyä ajatella järkevästi?
No siitä että he ihan tahallaan ovat käyttämättä heille suotua älykkyyttä oikein. Sillä onhan se ihan selvää ajattelukykyiselle errä homous on luonnonvastaista mutta nämä itseään korottamaan yrittävät evot ovat eri mieltä.
Ja syy siihen että miksi he näin tekevät näkyy tässä: Lue Room. 1:18 jakeesta luku loppuun.- eikaikki
Minä en ole mikään Lancian evo malli, minä olen pikemminkin Tesla roadster.