Suomi on Maailman halvin maa .... Ehkä köyhin myös ?

Minä luin tai näin KELA:n lapun missä Kela ilmoittaa halvimpien lasien olevan
22,- euroa sankoineen ja linsseineen ja ilmaisinen näöntarkastuksineen Instrussa.
Minä en voisi uskoa, että edes Kiinassa on halvempaa en usko.
Ostin Kännykän Nokian 5.1 hintaan 99,- euroa ja tarkistin netistä, että se on maailman
halvin hinta. Kun katsotaan maan ja talon hintaa maaseudulla, niin tuskin edes afrikassa
on yhtä huokeita maan ja talon hintoja ?

Eihän edes halpakauppa Antti*** pysynyt pystyssä ja Suomen kansallista taidetta ja
antiikkia saa aivan alle kehysten hinnan arvohuutokaupoista. Ruotsalaiset ihmettelee,
että miksi Nokia yhtiön osakkeen hinta pysyy noin alhaalla. Vastaus ei ole sijoituspääomaa.

Kun ajatellaan näitä realiteetteja kaupallisessa mielessä ... Huom.. Persu -kommari ei
valtion ei kolhoosin ei minkään valtakunnan, vaan kaupallisessa mielessä, josta sinä et tiedä
mitään. Mikä sitten on kommunismin hinta ? Jos tämä maa ei ole kilpailukykyinen ?
Persu - kommari olisi viemässä suomea vielä suljettuun kommunismiin ja poistaisi ihmisten
vapauden ja vaikeuttasia liiketoimia ja yrittämistä.

Minusta kokoomus on ollut oikealla linjalla ja ajanut verojen poistoja. Toinen asia on se,
että suomi on asunto-mafian alaisena ja asuntojen ja asumiskulujen hinnat ja tarpeellisten
asioiden hinnat on riiston välineitä ja myös julkinen terveydenhuolto omakohtaista
kokemusta. Eihän ihmisten pidä hyväksyä kustannuksia jos ne on vaikka virossa yksi kolmasosa
suomen hinnoista. Esim. Hammasimplantti maksaa Rnskasta lähtiessä 300 euroa ja suomessa
asennettuna siihen on tullut hintaa 3000 euroa ja kun se on se sama implantti ... Virossa sen
saman saa 1000 eurolla ja sama on autoissa, kun se sama auto maksaa 5000 euroa saksassa ja
suomeen tultuna se maksaa 15 000 euroa ... Uskokaa pois, että se on se sama auto. Ei se
suomeen tullut auto ole kuusta tullut. Aikoinaan jopa Veh** yhtiö teki businestä valtion
kanssa ja sinulla ja tällä yhtiöllä oli eri vero samasta autosta. Kokemusta omaava.

En minä voisi mitenkään uskoa kommunismiin ja minä voisin olla 100 ja 150 varma, että se
ei todellakaan olisi tasa-arvoinen, niin kuin nyt Euroopan unioni on sinulle ja minulle.
Se miksi Euroopan unioni on tärkeä on tasa-arvo ja oikeus ja oikeudenmukaisuus. Tietenkin
päällimmäisenä yksilövapaus ja tiedätte varsin hyvin mistä kommari persu puhuu, että valtio
ja kolhoosiin kaikki ja kaikki valtion ohjaukseen... Eihän heidän naamansa muuta puhkkaan !

Toinen asia on miten he voivat auttaa sinua pääsemään parempaan elämään ...valtiollako ?
Ei siinä tarvitaan yrittäjiä ja liiketoimia ja sijoittajia ja ennen kaikkea ostovoimaa. Sellaista
rahan kiertoa ei ole olemassakaan mitä he puhuvat ja eivät edes tajua mitä räkä tuo heidän suuhunsa. Talouden ja kaupan on aina oltava vapaata ja sellaiseen yhteisöön missä on ne mitä
me sinä ja minä tarvitsemme jokapäiväisessä elämässä. Euroopan unioni on ainut asia mikä
voi pelastaa Teidät tästä. Syy vajoamiseen on idänkaupan loppuminen ja se, että tehtaat
ja tuotantolaitokset on siirretty sinne missä ne tuottaa.

Ei tämä ole sen vaikeampaa ja tuskin kukaan viisas edes äänestää persuja, muuten kuin
kommunimin ja kateuden ja yksinkertaisuuden nimissä. Ei Tehtaita voi perustaa
kommunimilla ja pakolla ja silloin se tarkoittaa riistoa ja hyväksikäyttöä ja mikä olisi sen
nimi... Arvaan jo persun suusta kuultuna... Devalvaatio ja todella alhainen markan arvo.
Sä söisit oikeasti perunaa ja porkkanaa ja olisit kuin eläin.. Ilman oikeuksia ja vapauksia.
Huomaa, että perus - kommari puhuu valtion vapaudesta sinuun ei sinun vapaudesta.

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi autovero homma on tosi juttu... Ja se jätkä siellä tullissa meni punaseksi ja
      alkoi uhoamaan minua ja heittämään minua ulos.. kun hävisi... !
      Minä sanoin, että et sinä voi periä eri hintaa minulta ja yhtiöltä. Me ollaan saman
      arvosia. Me ei kuitenkaan oltu. ? ? Muistakaa, että se on varmasti monessa muussakin
      asiassa sama juttu.

    • Miksi Halla-aholta ei kysytty talouspolitiikasta ja taloudesta ja samoin
      huhtasaaren vaalitentti ?

      Miksi niiden lierojen annettiin puhua sekavia matusta ja mamusta ?

      Olisi voinut tulla kuset housuun jos ne olisi joutuneet vastaamaan taloudesta
      euroopan unionista.... Kysymys mitä talouden instrumentteja ne olisivat valmiit
      käyttämään talouden kohentamiseen ja miten EU sopii siihen !

      MATU MATU MATU VALTIO VALTIO,,, Mutta miten verotus ja liiketoimien kehitys ?

    • Halla - aho itse myönsi, että voi ostaa itsensä vapaaksi kansan kommunismista ja
      näin ei ole suomalainen.

      Halla - aho tunnusti, että rahalla voi ostaa itsensä vapaaksi.. Minulla o sama tilanne,
      että lähden ihan kohta pois suomesta ja minua ette voi kiristää enään, muulla kuin
      eroamalla eurosta ja poistamalla eurooppalaisen sosiaaliturvan,,, Mutta taitaa
      koskettaa silloin monia muitakin.

      Se euroopan unioni on hyvin tärkeä meille ja se takaa minulle sen elämän.
      Toki jokainen voi ostaa itsensä vapaaksi, kuten Halla - aho sanoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe