Isis -taistelijoita ja heidän perheitään tulee kohdella kuten muitakin turvapaikanhakijoita! Suomessa on tilaa, suomalaisilla on rahaa! Saamme kuin saammekin uuden erän sotaveteraaneja, ja heitä tulee kohdella todella hyvin! Heidän unelmansa ihanasta kalifaatista on murskattu väkivaltaisesti, kaikenlainen terapia ja apu on nyt tarpeen! Kannustamme jokaista suomalaista auttamaan näitä kovia kokeneita sotaveteraaneja ja heidän perheitään kaikin mahdollisin tavoin! Meillä sosiaalidemokraateissa solidaarisuus on tärkein.
Tervetuloa Suomeen!
UntoKuopioSDP
4
100
Vastaukset
- Alpakkakortti24
Mahtavaa! Koska on marssi Isis-perheiden puolesta ? Otetaanko vuohet ja lampaat mukaan ?
- VihreäTuula62
Rasisti! Suomi kuuluu kaikille, paitsi rasisteille!
- IhanatRouvatTeltalla
Ihanat Isis-taistelijat saatava Suomeen tervehtymään traumoista! Moni vapaaehtoinen ja SPR:n naistyöntekijä kaipaa jo uusia petikavereita, kun edellisen kierroksen romanssit ovat ohi!
- Srm71
Niin moni susiruma ämmä oottaakin jo uusia tummia ananastukkia tänne poraamaan.. Kun ei kelpaa paikaillisille, niin aina löytyy joku muslimi vähän rumemmallekin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368