KynsifetissiMies

Kynsifetisti

Kiehtooko muita mahdollisesti jos naisella on kauniinmalliset pitkät upeat kynnet? Esim kapeahkot kuperanmalliset ja pitkinä kaartuu varsinkin peukalon ja etusormen kynsi sexysti alaspäin.
Itse katselen aina naisten käsi missä liikunkin esim kaupoissa yleisillä paikoilla niitä etsein katseellani. Onneksi naisellani on sellaiset tosi ei pidä niin pitkinä kuin haluaisin käytännön syistä, minun antaa kyllä hoitaa niitä viilaten lakkaamalla ja rasvaamalla käsiään. Samoin kauniita jalkojaan ja niiden sexyjä kynsiä hoitaa lakata yms.
Naiseni nauttii siitä ja sen hän myös kertonut että saa jopa kostumaan kun hoidan häntä sillain.
Onko muita kynsifaneja naisia tai miehiä ja onkohan tämä miten yleistä miehillä tai naisilla? Naisetkin nauttii kuulemma kasvattaa pitkiä kynsiä ja huomata kuinka niitä katsoo sekä miehet että naiset toiset kadehtien.
Itse pidän vain aidoista omistapitkistä kynsistä naisella, niitä on harmi vaan rajoitetusti nähtävissä. Ehkä monella työ tms käytännöllisyys rajoittaa niiden pitämistä jos muutoin geenit olisikin siihen hyvät. Mikä on vielä sopiva ja kaunis kynnen pituus..itse pidän jos naisen kynnet n.10-20mm yli sormenpään, niillä pärjää vielä arjessa hyvin kiitos kosketusnäyttöjen yms takia.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-34

      Naisten pitkät hoikat sormet...on kauniit. Erityisesti, kun on tiukat nahkasormikkaat käsissä. Tietenkin pitkät kynnet kääntää katseeni. Sellaisten lievästi käyrien kosketus...on upeaa tuntea ! Nykyisin nähtyjä korukynsistä en niin välitä.

    • nanupala

      vaikutta kyllä seisokkiin kun vaimo lakkaa kynnet esim. ferrarin punaiseksi,,muna alkaa saman tien pullistella ja odottaa iltaa ja yötä,,monesti kun olemme motskari ajelulla hän ottaa nahkahanskat pois ja punaisilla kynsillään puristelee nahkafarkkujen verhoamaa etumusta,voitte arvata ettää mitä tapahtuu kotiin päästyä,,

    • Käsifetisisti

      Naisen kädet pitkillä ja lakalakatuilla kynsillä kiinnittävät katseen kyllä. Varsinkin jos nainen tykkää käyttää leveitä hopeasormuksia niin pelkkä näky saa housut pullottamaan. Ah.

    • Kynsinaiset

      Kyllä kiehtoo ja kiimaa minuakin,vaimokin itse nauttii kun palvon hänen käsia ja upeita kauniita kynsiään. Hänellä aina kädet ja kynnet käyntikorttina, onneksi työ ei estä pitkien kynsien pitoa.
      Myös minä nautin kun saan niitä hoitaa. viilata lakata öljytä yms. Se tuo hänelle mielihyvää joka saa kostumaan samoin minun jöpöttään. Eli hellimistä tämäkin toista kohtaan on, samoin että nainen pitää kyntensä normaalia pidempänä aivan minun toiveiden mukaisesti. Yleensä n.15mm yli sormenpään jotkut jopa 20mm.
      Ne on ihanat kalun ympärillä..ja tuntea selässä ja pakaroilla kun nainen nauttii naidessa.
      Kiva kuulla että muitakin samoin ajattelevia on, ois kiva kuulla naisten kommentteja vastaavasta.

    • rangaistus

      Ne ovat hienot ja kiihottavat

    • Ongles

      Oisko Turun seudulla pitkäkyntistä naista, jota kiinnostaisi tavata?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe