Olen nainen, harrastan kimppaseksiä.

Kimppapimppa

Naimisissa ja haluaisin tietää, jos antaa laskea sisään spermaa, niin millä pitäisi pestä sen jälkeen. Onko joku esim. seksikaupassa tai apteekissa myytävä tuote ?

13

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkorh

No jollain ph-tasapainotetulla intiimialuesaippualla esim.
      -Varattu mies

• Mitäpä sitä pesemään.... Anna miehesi nuolla puhtaaksi.

• Meilläkin

Olemme mieheni kanssa harrastaneet kimppaa vuosia. Yleensä huuhtelen alapesu suihkulla enimpiä pois jos jää pahasti valumaan kimpan päätyttyä. Aika usein en huuhtele laisinkaan jos olen kotona seuraavan päivän, tykkään tunteesta kun vähän vuotaa.

• turhaa_stressiä

Itse olen mies. Mutta olen kuullut terveysalalla työskentelevältä naiselta, jolla oli ns. tilaisuus, että kaksi paria oli luottanut toisiinsa, ja kun pariskunnat olivat saaneet ensimmöisen session tehtyä, niin miehet olivat vaihtaneet vain paikkojaan ja jatkaneet edellisen satsin päälle omillaan.

Eiks se pesu tehdä vasta sen session jälkeen, ei keskellä. Ja sillon se suihkutus, niin pahimmat tulee pois ja loput omalla tapaansa niinkuiin naisilla tulee.

Ja jos ap. on harrastanut kimppaa jo aiemmin, niin miksi helvetissä nyt vasta miettii, mitä tekee?

• Meilläkin

Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.

• Vaimoa pannaan kaverin kanssa ja välillä saattaa olla jopa 10-16 satsia spermaa pillussa ennen kun väĺì pesulla käydään.
        Vaimon saatua ison orgasmin pidämme huili tauon ja käydään suihkussa ja vaihdetaan spermalla kyllästetty pyyhe sänkyyn. Vaimon pesu ei ole sen monimutkaisempaa kuin yhden spermalastin huuhtelukaan.
        Ja aina sinne ollaan munat sekaan mahtuneet

• höhöhöhöhöö

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni saitko lopuksi löylykauhan perseesees urvelo

• kullikarkelot
        Meilläkin kirjoitti:

Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.

Mahdat olla rietas näky sperman valuessa pitkin reisiä ja posket punaisina naimisesta:) Pidätkö seuraavana päivänä sidettä ettei ulos valuvat sperma jämät tahri housuja?

• Jurvankynttyrä

Älä pese sitä koskaan. Mitä sitä turhia.

• Kiinostas tutustuu pariin..kimpan merkeissä.

• Paperilla

Ainakaan minun vaimoni ei pese kimpassa vierasta spermaa kesken kaiken. Enimpiä valumia voi pyyhkiä paperilla.
      Vasta pidemmällä tauolla käy suihkussa ja silloin käyttää vain vettä ja mietoa saippuaa.
      Mitään jälkivaikutuksia ei ole saanut, vaikka aika monta lastia on sisäänsä saanu.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe