Olen nainen, harrastan kimppaseksiä.

Kimppapimppa

Naimisissa ja haluaisin tietää, jos antaa laskea sisään spermaa, niin millä pitäisi pestä sen jälkeen. Onko joku esim. seksikaupassa tai apteekissa myytävä tuote ?

13

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkorh

      No jollain ph-tasapainotetulla intiimialuesaippualla esim.
      -Varattu mies

    • Mitäpä sitä pesemään.... Anna miehesi nuolla puhtaaksi.

    • Meilläkin

      Olemme mieheni kanssa harrastaneet kimppaa vuosia. Yleensä huuhtelen alapesu suihkulla enimpiä pois jos jää pahasti valumaan kimpan päätyttyä. Aika usein en huuhtele laisinkaan jos olen kotona seuraavan päivän, tykkään tunteesta kun vähän vuotaa.

    • turhaa_stressiä

      Itse olen mies. Mutta olen kuullut terveysalalla työskentelevältä naiselta, jolla oli ns. tilaisuus, että kaksi paria oli luottanut toisiinsa, ja kun pariskunnat olivat saaneet ensimmöisen session tehtyä, niin miehet olivat vaihtaneet vain paikkojaan ja jatkaneet edellisen satsin päälle omillaan.

      Eiks se pesu tehdä vasta sen session jälkeen, ei keskellä. Ja sillon se suihkutus, niin pahimmat tulee pois ja loput omalla tapaansa niinkuiin naisilla tulee.

      Ja jos ap. on harrastanut kimppaa jo aiemmin, niin miksi helvetissä nyt vasta miettii, mitä tekee?

      • Meilläkin

        Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.


      • Vaimoa pannaan kaverin kanssa ja välillä saattaa olla jopa 10-16 satsia spermaa pillussa ennen kun väĺì pesulla käydään.
        Vaimon saatua ison orgasmin pidämme huili tauon ja käydään suihkussa ja vaihdetaan spermalla kyllästetty pyyhe sänkyyn. Vaimon pesu ei ole sen monimutkaisempaa kuin yhden spermalastin huuhtelukaan.
        Ja aina sinne ollaan munat sekaan mahtuneet


      • höhöhöhöhöö

        Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni saitko lopuksi löylykauhan perseesees urvelo


      • kullikarkelot
        Meilläkin kirjoitti:

        Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.

        Mahdat olla rietas näky sperman valuessa pitkin reisiä ja posket punaisina naimisesta:) Pidätkö seuraavana päivänä sidettä ettei ulos valuvat sperma jämät tahri housuja?


    • Jurvankynttyrä

      Älä pese sitä koskaan. Mitä sitä turhia.

    • Kiinostas tutustuu pariin..kimpan merkeissä.

    • Paperilla

      Ainakaan minun vaimoni ei pese kimpassa vierasta spermaa kesken kaiken. Enimpiä valumia voi pyyhkiä paperilla.
      Vasta pidemmällä tauolla käy suihkussa ja silloin käyttää vain vettä ja mietoa saippuaa.
      Mitään jälkivaikutuksia ei ole saanut, vaikka aika monta lastia on sisäänsä saanu.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3378
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3354
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2160
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1994
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1982
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1721
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1460
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1448
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1303
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1203
    Aihe