Naimisissa ja haluaisin tietää, jos antaa laskea sisään spermaa, niin millä pitäisi pestä sen jälkeen. Onko joku esim. seksikaupassa tai apteekissa myytävä tuote ?
Olen nainen, harrastan kimppaseksiä.
13
214
Vastaukset
- Jkorh
No jollain ph-tasapainotetulla intiimialuesaippualla esim.
-Varattu mies Mitäpä sitä pesemään.... Anna miehesi nuolla puhtaaksi.
- Meilläkin
Olemme mieheni kanssa harrastaneet kimppaa vuosia. Yleensä huuhtelen alapesu suihkulla enimpiä pois jos jää pahasti valumaan kimpan päätyttyä. Aika usein en huuhtele laisinkaan jos olen kotona seuraavan päivän, tykkään tunteesta kun vähän vuotaa.
- turhaa_stressiä
Itse olen mies. Mutta olen kuullut terveysalalla työskentelevältä naiselta, jolla oli ns. tilaisuus, että kaksi paria oli luottanut toisiinsa, ja kun pariskunnat olivat saaneet ensimmöisen session tehtyä, niin miehet olivat vaihtaneet vain paikkojaan ja jatkaneet edellisen satsin päälle omillaan.
Eiks se pesu tehdä vasta sen session jälkeen, ei keskellä. Ja sillon se suihkutus, niin pahimmat tulee pois ja loput omalla tapaansa niinkuiin naisilla tulee.
Ja jos ap. on harrastanut kimppaa jo aiemmin, niin miksi helvetissä nyt vasta miettii, mitä tekee?- Meilläkin
Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.
Vaimoa pannaan kaverin kanssa ja välillä saattaa olla jopa 10-16 satsia spermaa pillussa ennen kun väĺì pesulla käydään.
Vaimon saatua ison orgasmin pidämme huili tauon ja käydään suihkussa ja vaihdetaan spermalla kyllästetty pyyhe sänkyyn. Vaimon pesu ei ole sen monimutkaisempaa kuin yhden spermalastin huuhtelukaan.
Ja aina sinne ollaan munat sekaan mahtuneet- höhöhöhöhöö
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni saitko lopuksi löylykauhan perseesees urvelo
- kullikarkelot
Meilläkin kirjoitti:
Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.
Mahdat olla rietas näky sperman valuessa pitkin reisiä ja posket punaisina naimisesta:) Pidätkö seuraavana päivänä sidettä ettei ulos valuvat sperma jämät tahri housuja?
- Jurvankynttyrä
Älä pese sitä koskaan. Mitä sitä turhia.
Kiinostas tutustuu pariin..kimpan merkeissä.
- Paperilla
Ainakaan minun vaimoni ei pese kimpassa vierasta spermaa kesken kaiken. Enimpiä valumia voi pyyhkiä paperilla.
Vasta pidemmällä tauolla käy suihkussa ja silloin käyttää vain vettä ja mietoa saippuaa.
Mitään jälkivaikutuksia ei ole saanut, vaikka aika monta lastia on sisäänsä saanu.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4193411Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944513038- 1241684
- 601619
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo971394- 611048
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261022En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä32972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39925Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127902