Olen nainen, harrastan kimppaseksiä.

Kimppapimppa

Naimisissa ja haluaisin tietää, jos antaa laskea sisään spermaa, niin millä pitäisi pestä sen jälkeen. Onko joku esim. seksikaupassa tai apteekissa myytävä tuote ?

13

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkorh

No jollain ph-tasapainotetulla intiimialuesaippualla esim.
      -Varattu mies

• Mitäpä sitä pesemään.... Anna miehesi nuolla puhtaaksi.

• Meilläkin

Olemme mieheni kanssa harrastaneet kimppaa vuosia. Yleensä huuhtelen alapesu suihkulla enimpiä pois jos jää pahasti valumaan kimpan päätyttyä. Aika usein en huuhtele laisinkaan jos olen kotona seuraavan päivän, tykkään tunteesta kun vähän vuotaa.

• turhaa_stressiä

Itse olen mies. Mutta olen kuullut terveysalalla työskentelevältä naiselta, jolla oli ns. tilaisuus, että kaksi paria oli luottanut toisiinsa, ja kun pariskunnat olivat saaneet ensimmöisen session tehtyä, niin miehet olivat vaihtaneet vain paikkojaan ja jatkaneet edellisen satsin päälle omillaan.

Eiks se pesu tehdä vasta sen session jälkeen, ei keskellä. Ja sillon se suihkutus, niin pahimmat tulee pois ja loput omalla tapaansa niinkuiin naisilla tulee.

Ja jos ap. on harrastanut kimppaa jo aiemmin, niin miksi helvetissä nyt vasta miettii, mitä tekee?

• Meilläkin

Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.

• Vaimoa pannaan kaverin kanssa ja välillä saattaa olla jopa 10-16 satsia spermaa pillussa ennen kun väĺì pesulla käydään.
        Vaimon saatua ison orgasmin pidämme huili tauon ja käydään suihkussa ja vaihdetaan spermalla kyllästetty pyyhe sänkyyn. Vaimon pesu ei ole sen monimutkaisempaa kuin yhden spermalastin huuhtelukaan.
        Ja aina sinne ollaan munat sekaan mahtuneet

• höhöhöhöhöö

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni saitko lopuksi löylykauhan perseesees urvelo

• kullikarkelot
        Meilläkin kirjoitti:

Olet ihanan järkevä mies! Tosiaan jos miehet vaihtavat paikkaa ja olen nauttimassa yhdynnästä ei tulisi mieleenkään lähteä pesulle kun toinen tulee sisääni vuorostaan. Parasta mitä kimppa tarjoaa esim. naiselle.

Mahdat olla rietas näky sperman valuessa pitkin reisiä ja posket punaisina naimisesta:) Pidätkö seuraavana päivänä sidettä ettei ulos valuvat sperma jämät tahri housuja?

• Jurvankynttyrä

Älä pese sitä koskaan. Mitä sitä turhia.

• Kiinostas tutustuu pariin..kimpan merkeissä.

• Paperilla

Ainakaan minun vaimoni ei pese kimpassa vierasta spermaa kesken kaiken. Enimpiä valumia voi pyyhkiä paperilla.
      Vasta pidemmällä tauolla käy suihkussa ja silloin käyttää vain vettä ja mietoa saippuaa.
      Mitään jälkivaikutuksia ei ole saanut, vaikka aika monta lastia on sisäänsä saanu.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      419
      3411
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      451
      3038
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      124
      1684
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      60
      1619
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      97
      1394
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1048
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1022
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      972
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      925
    10. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      902
    Aihe