Huh huh. Enpä tätäkään kaikkea tiennyt aikaisemmin. Video katolisen porton uskonnollisesta ja seksuaalisesta haureudesta. https://www.youtube.com/watch?v=dO1g_u8dwDM
Video katolisesta portosta
10
163
Vastaukset
- nyrkkkikyllikki
Onko Soini taas käynyt kääntelemässä nunnaluostarissa takkiaan.
- ebylp
kyllä siellä oli paleltuneet sin..soinilaiset kyrp ojossa mukana
- suomenportot
Justt joo,kävin vilkasemassa.Saastainen Paavola tuomassa "viisauksiaan"esille.Olen nähnyt hellareissa ja vapaaseurakunnassa sellaisia porttonaisia kiihottamassa miehiä,sekä lesbonaisia.Yksikin mies sanoi,ei pysty keskittymään sanan kuulemiseen,kun naiset edessä erotiikkatanssia kiimaisena muka ylistystanssia "jumalalle"esittivät.
- Kuolemansynnit
Oli hyvää videon puhetta.
Toinen katsomisen arvoinen on SEITSEMÄN KUOLEMANSYNTIÄ -saarna. Siinä puhuja mainitsee yllättäviä asioita synnin olemuksesta:
https://youtu.be/CXg-DxmwNWE- tääontosi
Tosi valheellinen video.Tuollaisen farisealaisen puhe ei Jumalaa miellytä.Joka opettaa,täytyy olla Jumalan mielen mukainen mies ja hän ei ole sanoo Pyhä Henki.
- PyhäHenkiOnJumala
Ole varovainen panemasta Sanoja Pyhän Hengen 'sanomiksi'!
Jeesus on HERRA, Jumalaa itseään rukoillaan/kiitetään/ylistetään Hänen Nimessään. Hänen Henkensä on Pyhä, eli erotettu kaikista muista hengistä.
Maailma vilisee henkiä...
Vaikuttaa mielenkiintoiselta,
- Pappi.vapaasta.suunnasta
Kuuntelin/katsoin videon. On raamatullista opetusta. Se on yleiskrisritillistä. Jopa katoliset hyväksyvät osittain tuon opetuksen. Kasteelle menemisen opetusta kirkolliset eivät tosin hyväksy.
Seitsemän kuolemansyntiä:
https://youtu.be/CXg-DxmwNWE Aloittaja, olet itse portto.
Katolinen kirkko on saatanan kirkko. Erotkaa saastaisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153