Urheilulegenda Ennusmerkkinä

Rauhan tervehdys.

"Sillä Hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin." - Matteus 5:45

Jumala on luonut kaikki kansakunnat ja on tehnyt kaikki ihmiset omaksi kuvakseen, joten Hänellä on huoli jokaisesta sielusta ja sen kohtalosta. Koska kansa kuitenkaan enää harvoin menee Jumalan sanan kuulolle, on Jumala puhunut erikoisella tavalla Suomen kansalle sen tilasta ja kohtaloista urheilulegendan kautta, mutta sitä vain ei huomata.

Kun Suomi oli kaikista suurimmassa kurimuksessa sotien jälkeen 1990-luvun lamassa, joka jätti paljon isättömiä lapsia, konkursseja ja avioerojakin, niin nuorten keskeltä nousi inhimillisesti hyvä esikuva, joka teki lastentyötä, sai herrasmiespalkinnon ja antoi omastaan sekä oli hyvä käytöksinen.

Niin ikään hänen uransa päättyi samana vuonna, kun Suomi hyväksyi sukupuolineutraalin avioliiton ja viimeinen peli oli Venäjän järjestämissä Olympialaisissa, jossa palkinnoksi ei tullut kultaa (se on kunniaa), ei hopeaa (se on armoa) vaan pronssia (joka on vaskea kuvaten tuomiota).

"Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata." - Job 33:14

Tässä video tästä urheilulegenda ennusmerkin miehenä:
https://www.youtube.com/watch?v=lNjtCW5smZg

Siunauksin, MM

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihonsivultaaa

      Jukka Rokan näky Venäjän valtauksesta ja Suomen itsenäisyyden lopusta:

      " Aamulla 16.03.2001 näin järkyttävän näyn. Heräsin kuin joku olisi tönäissyt minua olkapäähän. Katsoin kelloa, se oli tasan 06.00. Vaimoni nukkui vielä sikeästi; minä sen sijaan tuijotin eteeni ilmestynyttä järkyttävää näkyä. Näky oli seuraava:

      Metsäaukeamlalta työnnettiin esiin mustaan verhottua ruumisarkkua, jossa jalat tulijaan päin oli "ruumis", jonka rinnassa luki: Finland! Arkun päälle laskeutui Suomen siniristi-lippu. Arkun takaosaan ilmestyi Sirppi ja Vasara -tunnus, joka muutti Suomen lipun värit niin, että sininen risti muuttui mustaksi ja lipun valkoiset värit veripunaisiksi, sillä punainen kangas laskettiin arkun päälle.

      Kun sitä kauhuissani tuijotin, sen läheisyyteen - arkun oikealle puolelle - ilmestyi puolitankoon lasketut kolme kansallislippua: Ruotsi, Norja ja Tanska. Samassa näin arkun vasemmalle puolelle ilmestyvän Viron, Latvian ja Liettuan surun täyteiset liput. Kaikki nämä liput olivat kuin ukkosmyskystä nousseet, tankojensa puoliväliin lasketut suruliput. Tangot lippuineen taipuivat kohti arkkua, kuin kunniaa tehden...

      Katselin kauhistuneena edessäni olevaa näkyä. Sitten yht'äkkiä arkun pääpuolelle ilmestyi kaksi suurta kirjainta: EU. Kirjaimissa oleva näkymätön voima yritti riuhtaista arkussa olevan Suomi-neidon mukaansa, mutta ei voinut, sillä sirppi ja vasara iskivät niihin murskaavan kuolettavalla voimalla..., EU katosi näyttämöltä. Kuului vain tuskaista huokaava, masentunut ääni, joka englanniksi huusi:

      "Hopeless! - Woe unto You, Finland...! We cannot help You! But maybe NATO can..." (Toivotonta ! - Voi sinua, Suomi...! Me emme voi auttaa sinua ! Mutta - ehkä NATO voi ...")

      Samassa venäläiset sotilaat ympäröivät "Suomi-neidon" arkun, käänsivät sen kohti itää ja lähtivät menemään rumpujensa pauhatessa - se oli kuin mahtavaa tuliaseitten jylinää... Samankaltainen aseiden jylinä kuului kaikilta imansuunnilta...!

      - Voi Herra, mitä tämä näky tarkoittaa?...tuskailin vapisevin äänin. Tähän hätääni Herra sanoi:

      "Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni... Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.

      Katso, minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"

      Vaimoni heräsi ja kysyi: "Jukka, mikä sinua vaivaa...?

      Katsoin kelloa. Se oli tasan 07.00; näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin. Kerroin näyn myös vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli. Sitten nousimme ylös vuoteesta Herraa kiitellen...

      Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001.

      Jukka Rokka "

    • isostasrkijstaaa

      Ilm. 18:8

      sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut."

      --------------

      Hesekiel 14

      20 ja Nooa ja Daniel ja Job olisivat sen keskellä, eivät he voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikaansa eikä tytärtänsä; vain itse he vanhurskaudellaan pelastaisivat henkensä.

      21 Mutta näin sanoo Herra, Herra: Mitä sitten, kun minä lähetän Jerusalemin yli neljä kovaa tuomiotani: miekan, nälän, pahat petoeläimet ja ruton hävittämään siitä ihmiset ja eläimet!

      ------------------

      1. Piet. 4:17

      Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?

      -------------------

      1. Tessalonikalaiskirje 5

      1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

      2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.

      3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

      4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;

      -----------------

      Matteus 25

      1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

      2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.

      3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

      4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

      5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.

      6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'

      7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

      8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.

      9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'

      10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

      11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'

      12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

      13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

    • ihmispalvontaa

      Onko kenties historian paras urheilija Lionel Messikin profetaallinen epäjumala? Hänen nimensähän muistuttaa leijonamessiasta. Ja kyllä häntä palvotaan. Siis väärää messiasta, joka käyskentelee viheriöllä kuin uljas leijona.

    • Taas kesän tullen Ukko ylijumalan puhuessa nöyrtyvät kristinuskonharhaiset kunnioituksesta Ukkoa kohtaan ja painavat päänsä sekä hakeutuvat kiireesti suojaan.

      Siinä unohtuvat ihmisen luomat epäjumalat maan matosen mielestä, kun Ukko puhuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe