15.3.2019 Juho Antikainen
http://jiihooantikainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/271709-sukupuolen-korjaamisen-tulee-olla-mahdollista-myos-alle-18-vuotiaille
Niin kuin me kaikki hyvin tiedämme, sukupuoli riippuu perintötekijöistä. Jos siis lapsen sukupuoli ei ole sopiva, on isän ja äidin sukupuoli vaihdettava, mielellään myös synnytyslääkärin.
SUKUPUOLEN KORJAAMINEN
4
94
Vastaukset
- tääh
Eikö tuon kuuluisi olla Vaihtaminen eikä korjaaminen rasistista sanoa että joku sukupuoli vaatii korjauksen
- Turakainen
Ei, vaan silpominen tai puoskarointi.
Oletko harkinnut tuon kupolipuolen korjausta?
- Turäkainen
Tietääkseni kaikkien muiden "tuntemusten" takia lääketieteellisen hoitoon hakeutuvien kohdalla terveydenhoidon pyrkimyksenä on saavuttaa sellainen lopputulos jonka katsotaan olevan järjellisesti ja biologisesti normaali. Tätä trans vikaa lukuunottamatta.
Mikä ironisinta trans-"tuntemukset" otettiin USA:ssa 60-luvulla aseeksi sille että homo-"tuntemuksia" omaavat eivät voineet mennä naimisiin tai asua yhdessä, homoilu oli tuolloin laitonta sekä sille oli tautiluokitus. Mutta jos toisesta homosta silvottiin naisen näköinen https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_reassignment_surgery niin sitten sodomiaa pystyikin harrastamaan saman katon alla.
Nyt tiedetään että kun miehen värkit omaava "tuntee" olevansa nainen (tai päinvastoin) tai kun yksilö "tuntee" seksuaalista vetoa oman sukupuolensa edustajiin niin henkilöllä on syntymävika, hänen hormoni/seerumi/steroidi -järjestelmänsä ei toimi oikein. Ja tiedetään sekin miten nuo syntymäviat voidaan hoitaa.
On tämä niin järjetöntä. Jos minä ilmoittaisin tuntevani olevani lintu niin ryhdyttäisiinkö minuun silpomaan siipiä selkään, yhteiskunnan varoin. Ja piikitettäisiinkö minuun vaikkapa valkopääkotkasta uutettua steroidia koko lopun ikäni, yhteiskunnan varoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772