SUKUPUOLEN KORJAAMINEN

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääh

      Eikö tuon kuuluisi olla Vaihtaminen eikä korjaaminen rasistista sanoa että joku sukupuoli vaatii korjauksen

      • Turakainen

        Ei, vaan silpominen tai puoskarointi.


    • Oletko harkinnut tuon kupolipuolen korjausta?

    • Turäkainen

      Tietääkseni kaikkien muiden "tuntemusten" takia lääketieteellisen hoitoon hakeutuvien kohdalla terveydenhoidon pyrkimyksenä on saavuttaa sellainen lopputulos jonka katsotaan olevan järjellisesti ja biologisesti normaali. Tätä trans vikaa lukuunottamatta.

      Mikä ironisinta trans-"tuntemukset" otettiin USA:ssa 60-luvulla aseeksi sille että homo-"tuntemuksia" omaavat eivät voineet mennä naimisiin tai asua yhdessä, homoilu oli tuolloin laitonta sekä sille oli tautiluokitus. Mutta jos toisesta homosta silvottiin naisen näköinen https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_reassignment_surgery niin sitten sodomiaa pystyikin harrastamaan saman katon alla.

      Nyt tiedetään että kun miehen värkit omaava "tuntee" olevansa nainen (tai päinvastoin) tai kun yksilö "tuntee" seksuaalista vetoa oman sukupuolensa edustajiin niin henkilöllä on syntymävika, hänen hormoni/seerumi/steroidi -järjestelmänsä ei toimi oikein. Ja tiedetään sekin miten nuo syntymäviat voidaan hoitaa.

      On tämä niin järjetöntä. Jos minä ilmoittaisin tuntevani olevani lintu niin ryhdyttäisiinkö minuun silpomaan siipiä selkään, yhteiskunnan varoin. Ja piikitettäisiinkö minuun vaikkapa valkopääkotkasta uutettua steroidia koko lopun ikäni, yhteiskunnan varoin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe