Rukoile puolestani

Kiitos_

Minulla on elämässäni vaikea tilanne. Olisin kiitollinen jos muistaisit minua rukouksessasi. Tuskaa, kärsimystä ja pahaa oloa sekä epäonnea? Kenellekkään ei anneta enempää, mitä hän jaksaa kantaa. Tätä on vaikea uskoa. Epäonnea vuosi vuoden perään. Jokainen uusi vuosi on entistä vaikeampi. Miksi tänne onkin pitänyt syntyä? Mikä merkitys tällä kaikella on? Miksi elämässä joutuu kärsimään kohtuuttoman paljon? Nauttiiko jumala kun hän näkee minun kärsivän? Ainakaan rukouksiin hän ei vastaa. En olisi paljoa menettänyt vaikka olisin tappanut itseni jo 16-vuotiaana, paljolta pahalta olisin säästynyt. Pitkä ja raskas tie tämä on ollut kulkea. Tekisi taas mieli tappaa itsensä. On tämä yksineläminen kaikkien näiden ongelmien kanssa, joita en tähän listaa, kiusaajien vuoksi. On tämä yhtä helvettiä. Elämä on maanpäällinen helvetti, tällaiseksikö jumala minun elämäni halusi luoda? Miksi hän antoi minun syntyä jos tiesi että joudun kärsimään näin paljon? Miksi? Turhaan huudan, kukaan ei auta. Olen ollut yksin yli puolet elämästäni. Lisää tuskaa vaan joka vuosi entistä enemmän ja lisää epäonnea. Kauanko tätä pitää vielä jaksaa? Ennenkuin tapan itseni.

24

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatananpoika

      Teetkö elämästäsi Helvetin.
      Se onnistuu helposti.

      • Oletko_terve

        Pilkkaaja, tuliko hyväkin mieli?


      • Aloittaja_

        En tee elämästäni helvettiä. Se on erinäisistä syistä johtuen epäonnista. Et sinäkään iloiseksi tule jos saat kohdata jatkuvaa vastoinkäymistä elämässäsi.


    • olenormaali

      Mistä jatkuva epäonni tulee, pelaamisestako.

      • normaalitpärjää

        Rukoile fortunaa ja menetä rahasi ja terveytesi.


    • asiatmuuttuukunyrittää

      Rukoilen puolestasi.

      Voit silti tehdä itsekin jotain pientä.
      Kai kunnassasi, kaupungissasi tai seurakunnassasi on joku jonka kanssa voisit jutella.
      Kerro, jo se auttaa.

      Voit myös googlailla kivoja juttuja että mielesi ilahtuu.
      Osta vaikka kukka, suklaata, uudet kengät tai käy syömässä jossain, jo siitä virkistyy.
      Mieti mitä kivaa voisit tehdä, ja tee se, vaikka olis ihan pientä.

      Päätä että mietit vaikka kolme myönteistä asiaa päivässä ja huolehdit itsestäsi.
      En oo mikään "positiivisuusintoilija", ihan tervettä järkeä vain.
      Kun muuttaa vaikka vähän ajatuskantaa, niin vähän helpottaa.
      Ajatusten muuttaminen on sinun oma tehtävä.

      Hyvää ja parempaa kevättä!
      Rukoilen puolestasi.

      • Kiitos_rukouksesta

        Kiitos sinulle, toivotan sinulle kaikkea hyvää!


    • Pertt

      Pyydän muistakaa perhettämme että Jumala eheyttäisi

    • rukoilenpuolestasi

      Rukoilen puolestanne.

      Voisit myös käydä perheneuvojan luona ja kysyä neuvoja.
      Jumala auttaa myös perheneuvojien välityksellä.

      Toivon kaikkea hyvää perheellesi ja ymmärtämystä ja viisautta.

    • 8ujh7y
    • Anonyymi

      pyytäisin esirukousta, eräs merkityksellinen ihmissuhde, joka "sitoo" minua lähes "yötä päivää".

      Tänään rukoilin, vein Herralle tuon asian "tavallisin" sanoin, rukouksin.

      Aina...tuo vaan tuuppaa tulla ajatuksiini, en ymmärrä miksi asia / henkilö "sitoo".

      Ymmärrän että "vapauteen Kristus vapautti meidät" (ettemme antaisi minkään asian meitä sitoa), elikkä rukoushuokaukseni on juurikin tuo "vapauteen vapautumista"

    • Anonyymi

      Olet rukouksessani.

    • Anonyymi

      Miksi haaskaisin aikaani moiseen hölmöilyyn kuin "rukoileminen". HAH HAH HAH

    • Anonyymi

      Ymmärrän tilanteesi. Yritä kaikesta huolimatta kuitenkin toivoa parempaa ja älä näe kaikkea niin negatiivisena. Se mihin keskittyy lisääntyy ja mitä vastustat niin sitä voimistat. Et muuten ole ainoa jolla on vaikea elämä. Tässä on muitakin. Jostain syystä joillekin on annettu niin paljon vastoinkäymisiä. Jos ne pitäisi vaan yrittää voittaa. Kaikkea hyvää sinulle.

    • Anonyymi

      Oletko katkera ihminen tai pelkäätkö kiusaajiasi? Pahalle ei pidä antaa periksi, paha nimenomaan haluaa sitä, että sinä tuhoat itsesi, silloin kun sinä olet heikoimmillasi, silloin juuri pahaa iske sinuun. Onko sinulla ketään lähimmäisiä jotka pystyisi pitämään puoliasi, anna kiusaajillesi anteeksi, Jeesuksen Kristuksen kautta, lopeta pelkääminen, katkeruus ja luotat siihen, että Jumala pitää sinusta huolen, tapahtukoon sit mitä vaan. Ota viranomaisiin yhteys, älä pelkää!!! Siunauksin, minä.

      • Anonyymi

        Jokseenkin samaa ajattelen. Paholainen se on joka ihmistä kiusaa. Paholainen yrittää pitää otteessaan.
        Kun luottaa Jumalaan ja Jeesuksen syntien lunastukseen, ei voi paholainen sitoa eikä mitään.
        Pahaa tässä maailmassa on ja kuuluukin olla, koska paholaisella aika käy vähiin.
        Se kiusaa meitä kaikkia sen minkä pystyy ja kyllä sitä harmittaa, kun kääntyy aina Jumalan puoleen ; kiitos kun annoit voimia tänäänkin jaksaa tämän päivän asiat.
        Olemme avuntarvitsijoiden mukana ja hengessä.
        Emme anna pahuudelle otetta yhtään enempää. Kiittäen Jumalaa, kiitos menee sinne minne kuuluukin.


    • Anonyymi

      Olen 22-vuotias vakavasti sairastunut mies ja kaipaisin rukousapua ja rukousystäviä tuekseni, että jaksan kantaa tämän raskaan ikeen.

    • Anonyymi

      Rukoilen puolestasi.

    • Anonyymi

      Herra, Kuule ja vastaa, jokaiselle joka on sinulta, tavalla tahi toisella, apua tullut etsimään.
      Pyydän että, selvität heidän sydämen ja annat levon.

      ja teille, pilkaajat, muista mikä on Jumalan oikeus käsitys:
      silmä silmästä.
      ja Jeesus sanoo saman:
      Millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

      jos nyt pilkaat avun etsijää, saat itse pilkan Jumalalta kun apua etsit!
      joten, pilkaajat, kääntykää Jumalan puoleen ja lopettakaa s pilkkaminen.

    • Anonyymi

      Minullakin on elämässä juuri nyt tosi vaikeaa totaalisen köyhyyden edessä.. Rukoilen taivaan Isää auttamaan minua ja muita kaltaisiani totaaliköyhiä saamaan edes välttämättömyydet kuten ravinnon ,asunnon ja vaatteita..

      Köyhyys syrjäyttää tehokkaami n kuin vankilanmuurit.

      • Anonyymi

        Köyhyys tai rikkaus, kaikki ovat maallisia maistiaisia. Mitään ei saa mukaansa ja sanotaan jopa että köyhällä on helpompaa.
        Mutta olen henkisesti tukenasi jotta voisit saada rauhan elämääsi ja löydät onnellisuuden Jumalan johdatuksella.
        Kumpa voisin ojentaa sinulle apua myös vähistä varoistani.
        Meitä ystäviä on hengellisessä yhteydessä paljonkin.


    • Anonyymi

      Rukoilaa toiseteen puolesta !

      T: Totaali-köyhä !

    • Anonyymi

      Rukoilen teidän puolestanne.
      Rukous auttaa!

    • Anonyymi

      Jumala siunaa ja varjele omiasi tässä maailmassa. Me ihmiset emme pärjää ilman rakkauttasi ja armoasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe