Minulla on elämässäni vaikea tilanne. Olisin kiitollinen jos muistaisit minua rukouksessasi. Tuskaa, kärsimystä ja pahaa oloa sekä epäonnea? Kenellekkään ei anneta enempää, mitä hän jaksaa kantaa. Tätä on vaikea uskoa. Epäonnea vuosi vuoden perään. Jokainen uusi vuosi on entistä vaikeampi. Miksi tänne onkin pitänyt syntyä? Mikä merkitys tällä kaikella on? Miksi elämässä joutuu kärsimään kohtuuttoman paljon? Nauttiiko jumala kun hän näkee minun kärsivän? Ainakaan rukouksiin hän ei vastaa. En olisi paljoa menettänyt vaikka olisin tappanut itseni jo 16-vuotiaana, paljolta pahalta olisin säästynyt. Pitkä ja raskas tie tämä on ollut kulkea. Tekisi taas mieli tappaa itsensä. On tämä yksineläminen kaikkien näiden ongelmien kanssa, joita en tähän listaa, kiusaajien vuoksi. On tämä yhtä helvettiä. Elämä on maanpäällinen helvetti, tällaiseksikö jumala minun elämäni halusi luoda? Miksi hän antoi minun syntyä jos tiesi että joudun kärsimään näin paljon? Miksi? Turhaan huudan, kukaan ei auta. Olen ollut yksin yli puolet elämästäni. Lisää tuskaa vaan joka vuosi entistä enemmän ja lisää epäonnea. Kauanko tätä pitää vielä jaksaa? Ennenkuin tapan itseni.
Rukoile puolestani
24
110
Vastaukset
- Saatananpoika
Teetkö elämästäsi Helvetin.
Se onnistuu helposti.- Oletko_terve
Pilkkaaja, tuliko hyväkin mieli?
- Aloittaja_
En tee elämästäni helvettiä. Se on erinäisistä syistä johtuen epäonnista. Et sinäkään iloiseksi tule jos saat kohdata jatkuvaa vastoinkäymistä elämässäsi.
- olenormaali
Mistä jatkuva epäonni tulee, pelaamisestako.
- normaalitpärjää
Rukoile fortunaa ja menetä rahasi ja terveytesi.
- asiatmuuttuukunyrittää
Rukoilen puolestasi.
Voit silti tehdä itsekin jotain pientä.
Kai kunnassasi, kaupungissasi tai seurakunnassasi on joku jonka kanssa voisit jutella.
Kerro, jo se auttaa.
Voit myös googlailla kivoja juttuja että mielesi ilahtuu.
Osta vaikka kukka, suklaata, uudet kengät tai käy syömässä jossain, jo siitä virkistyy.
Mieti mitä kivaa voisit tehdä, ja tee se, vaikka olis ihan pientä.
Päätä että mietit vaikka kolme myönteistä asiaa päivässä ja huolehdit itsestäsi.
En oo mikään "positiivisuusintoilija", ihan tervettä järkeä vain.
Kun muuttaa vaikka vähän ajatuskantaa, niin vähän helpottaa.
Ajatusten muuttaminen on sinun oma tehtävä.
Hyvää ja parempaa kevättä!
Rukoilen puolestasi.- Kiitos_rukouksesta
Kiitos sinulle, toivotan sinulle kaikkea hyvää!
- Pertt
Pyydän muistakaa perhettämme että Jumala eheyttäisi
- rukoilenpuolestasi
Rukoilen puolestanne.
Voisit myös käydä perheneuvojan luona ja kysyä neuvoja.
Jumala auttaa myös perheneuvojien välityksellä.
Toivon kaikkea hyvää perheellesi ja ymmärtämystä ja viisautta. - 8ujh7y
Jeesus Kristus toimiin tänäänkin ja myös netin kautta. Lisää tässä linkissä. https://www.youtube.com/watch?v=Sfj2PzMaNyM
- Anonyymi
pyytäisin esirukousta, eräs merkityksellinen ihmissuhde, joka "sitoo" minua lähes "yötä päivää".
Tänään rukoilin, vein Herralle tuon asian "tavallisin" sanoin, rukouksin.
Aina...tuo vaan tuuppaa tulla ajatuksiini, en ymmärrä miksi asia / henkilö "sitoo".
Ymmärrän että "vapauteen Kristus vapautti meidät" (ettemme antaisi minkään asian meitä sitoa), elikkä rukoushuokaukseni on juurikin tuo "vapauteen vapautumista" - Anonyymi
Olet rukouksessani.
- Anonyymi
Miksi haaskaisin aikaani moiseen hölmöilyyn kuin "rukoileminen". HAH HAH HAH
- Anonyymi
Ymmärrän tilanteesi. Yritä kaikesta huolimatta kuitenkin toivoa parempaa ja älä näe kaikkea niin negatiivisena. Se mihin keskittyy lisääntyy ja mitä vastustat niin sitä voimistat. Et muuten ole ainoa jolla on vaikea elämä. Tässä on muitakin. Jostain syystä joillekin on annettu niin paljon vastoinkäymisiä. Jos ne pitäisi vaan yrittää voittaa. Kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Oletko katkera ihminen tai pelkäätkö kiusaajiasi? Pahalle ei pidä antaa periksi, paha nimenomaan haluaa sitä, että sinä tuhoat itsesi, silloin kun sinä olet heikoimmillasi, silloin juuri pahaa iske sinuun. Onko sinulla ketään lähimmäisiä jotka pystyisi pitämään puoliasi, anna kiusaajillesi anteeksi, Jeesuksen Kristuksen kautta, lopeta pelkääminen, katkeruus ja luotat siihen, että Jumala pitää sinusta huolen, tapahtukoon sit mitä vaan. Ota viranomaisiin yhteys, älä pelkää!!! Siunauksin, minä.
- Anonyymi
Jokseenkin samaa ajattelen. Paholainen se on joka ihmistä kiusaa. Paholainen yrittää pitää otteessaan.
Kun luottaa Jumalaan ja Jeesuksen syntien lunastukseen, ei voi paholainen sitoa eikä mitään.
Pahaa tässä maailmassa on ja kuuluukin olla, koska paholaisella aika käy vähiin.
Se kiusaa meitä kaikkia sen minkä pystyy ja kyllä sitä harmittaa, kun kääntyy aina Jumalan puoleen ; kiitos kun annoit voimia tänäänkin jaksaa tämän päivän asiat.
Olemme avuntarvitsijoiden mukana ja hengessä.
Emme anna pahuudelle otetta yhtään enempää. Kiittäen Jumalaa, kiitos menee sinne minne kuuluukin.
- Anonyymi
Olen 22-vuotias vakavasti sairastunut mies ja kaipaisin rukousapua ja rukousystäviä tuekseni, että jaksan kantaa tämän raskaan ikeen.
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Herra, Kuule ja vastaa, jokaiselle joka on sinulta, tavalla tahi toisella, apua tullut etsimään.
Pyydän että, selvität heidän sydämen ja annat levon.
ja teille, pilkaajat, muista mikä on Jumalan oikeus käsitys:
silmä silmästä.
ja Jeesus sanoo saman:
Millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
jos nyt pilkaat avun etsijää, saat itse pilkan Jumalalta kun apua etsit!
joten, pilkaajat, kääntykää Jumalan puoleen ja lopettakaa s pilkkaminen. - Anonyymi
Minullakin on elämässä juuri nyt tosi vaikeaa totaalisen köyhyyden edessä.. Rukoilen taivaan Isää auttamaan minua ja muita kaltaisiani totaaliköyhiä saamaan edes välttämättömyydet kuten ravinnon ,asunnon ja vaatteita..
Köyhyys syrjäyttää tehokkaami n kuin vankilanmuurit.- Anonyymi
Köyhyys tai rikkaus, kaikki ovat maallisia maistiaisia. Mitään ei saa mukaansa ja sanotaan jopa että köyhällä on helpompaa.
Mutta olen henkisesti tukenasi jotta voisit saada rauhan elämääsi ja löydät onnellisuuden Jumalan johdatuksella.
Kumpa voisin ojentaa sinulle apua myös vähistä varoistani.
Meitä ystäviä on hengellisessä yhteydessä paljonkin.
- Anonyymi
Rukoilaa toiseteen puolesta !
T: Totaali-köyhä ! - Anonyymi
Rukoilen teidän puolestanne.
Rukous auttaa! - Anonyymi
Jumala siunaa ja varjele omiasi tässä maailmassa. Me ihmiset emme pärjää ilman rakkauttasi ja armoasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982