Vihapuhe ja sen omakohtainen harjoittaminen pehmentää maahanmuuttokriittisen pään. Uuden-Seelannin ampuja harjoitti aktiivista vihapuhettaan 8Chan-sivustolla. Sivusto on äärioikeistolainen ja islamin vastainen aivan kuten kuten tämäkin maahanmuuttopalsta.
Uuden-Seelannin ampuja jätti jälkeensä myös sekavan manifestin perustellakseen tekojaan. Perusteluina oli estää Uuden-Seelannin islamisoituminen. Hesarin mukaan:
"Ajatus on mieletön. Uuden-Seelannin väestöstä muslimeja on yksi prosentti."
On huolestuttavaa, että meilläkin pieni vähemmistö viettää aikansa vihapuheessa kelluen. Heille Yle tai Hesari ovat valemedioita ja vain MV-media, Suomen Uutiset tai sekavat YouTube-videot kertovat oikeaa tietoa ympäröivästä yhteiskunnasta. Osa vihapuheessa lilluvista osaa lukea ja kirjoittaa, joten he voivat purkaa aggressioitaan kirjoittamalla ryöstöistä ja raiskauksista - jos ei Suomesta, niin sitten jostakin ulkomailta löytyy aina aihe.
Mutta vihapuhe myös kypsyttää löyhän pään. Osa vihapuheen harrastajista ottaa Suomi24 maahanmuuttopalstan kirjoitukset ihan täytenä totena. Heidän joukosta löytyy pölvästejä, jotka voivat heittää polttopullon asutun rakennuksen seinään tai hyppypotkia torilla. Tie löyhäpäisestä puheesta löyhäpäiseen tekoon on yllättävän lyhyt. Tämän näimme myös Uudessa-Seelannissa.
Lienee aika Suomessakin panna suitset vihapuhujan suuhun ja siirtää aktiivimmat huutelijat poliisin tutkitavaksi. Jussihan siellä jo olikin.
Jatkuva vihapuhe voi pehmentää maahanmuuttokriittisen pään
32
<50
Vastaukset
- TulitukiTimo
Asiallinen avaus. Taitaa maahanmuuttokammosia itkettää.;)))
- normi.karvareuhkaa
Meni niksuttelemaan pois muiden kommentit, onneton kirjoittelija todellakin ja asiaton provokaattori.
- vallankin
normi.karvareuhkaa kirjoitti:
Meni niksuttelemaan pois muiden kommentit, onneton kirjoittelija todellakin ja asiaton provokaattori.
Totta turiset.
- oletko.herjaaja
Jälleen kerran naurettava aloitus. Tavalliset ihmiset voivat kyllä sanoa mielipiteensä asiasta kuin asiasta, eikä kenenkään pää siitä pehmene.
Päät pehmenee vain niillä, jotka käyttävät koko elämänsä toisten nokkimiseen ja törkkimiseen. Mokkaguptar ei saa edes untakaan, kun hänen pitää miettiä, mitä uutta keksisi millä voisi taas kanssaihmisiä haukkua, nimitellä ja syytellä.
Noista hänen toimistaan voisi jopa tavalliset ihmiset nostaa syytteen herjaamisesta.
Vihapuhe on suurelta osin sellaista, jolla yritetään toista haukkua ja halventaa tavalla jos toisellakin,
ja siinä on "ystävämme" moktar onnistunut täydellisesti.Onko pelkona se, että kaikkien päät ovat pian yhtä pehmeitä kuin matutusta kannattavien.
Se ei ole todellakaan mikään ruusuinen tulevaisuuden kuva, vaikka siihen lienee pyrkimys, sillä eihän kouluissakaan enää ehditä varsinaista opetustyötä tekemään kaikkinaisen järjestyksenpidon ja mielenosoitusreissujen ohella.
- äläpä.öyhötä
Aloittajalta se oma vuosikymmenen jatkunut nillityksensä on pehmittänyt enemmänkin.
Samat hyppypotkut ja polttopullot aina esimerkkeinään, puhumattakaan maanisista maalituksistaan.
Kyllä yhteiskunta auttaa jos apua vain aloittaja haluaa hakea vaivoihinsa.
Tijuanastako palasi? - TijuananMatkamies
Tätä minä juuri tarkoitin. Vihapuhe on jo soseuttanut Einarin pään.
- Nuaskuha
Tervehdys brynolf-einarille.
Jarru se vain jaksaa turhakkeena. - tunteisiin.meni.näköjään
Hieno ele myöntää olevasi Einari. Todella ihailtavaa suoraselkäisyyttä maahanmuuttopalstalla, tosin niksuttelusormesi syyhyää edelleen. Laita jotain salvaa siihen.
- suorintatietä
Noista juoksijoista näkee jo päältäpäin mitä ovat jot tunkioitten taa noi on läjätävä.
- RobertKinty
Voi voi. Kaikki sensuroidaan. Surkuhupaisaa kun sananvapaus (freedom of speech) on nyt viety. Kuka voittaa?
- SyntymäVika
Pehmentää?
No tuohon voisi sanoa, että monella se pää on pehmennyt jo syntymässä. Aloittaja on siitä mitä mainioin esimerkki. - Jussin_Kaveri_Intistä
Voi, voi sentään.
Mitäpä jos kirjoittaisitte asiallisesti ja palstan sääntöjen mukaisesti. Turhaa minua on syytellä, kun sensuurirobo luutii asiattomat viestinne bittiavaruuteen. Sitä saa, mitä tilaa, kuten Jussinkin todistaa puoluetoimisto eteisessä.- Älä.yritä
Sensuurirobo olet todistetusti sinä itse.
Onko nyt hyvä fiilis???
- nbo
rosenttijengi.
- MoktarinKirjuri
Vihapuhe lietsoo vihaa, tämähän on selkeä tosiasia. Samoissa asioissa kieriskely pehmentää pään, kuten olemme monesti nähneet. Kaikki me tunnemme jonkun syntymäkaunaisen tyypin, työelämästä syrjäytyneen, joka kieriskelee aamusta iltaan kohtaamissaan vääryyksissä ja vastoinkäymisissä.
Kyllä siitä lanttu lahoaa, kuten saamistani vastauksistakin huomaa, Einari-parka.- Toisaalta.Taas
Kiva kun tunnustit olevasi Einari.
- 54544333rt
USA
Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan 80 % :ssa moskeijoita harjoitetaan vihapuhetta vääräuskoisia ja juutalaisia vastaan
Sekoittaako tämä jonkun pään ??- TietoEsiin
Annappas ensin viite tähän tutkimukseen.
- Ghjkk
Ja höpsisipöpsis moktar.
Suomen mielenterveysseuran mukaan, viha on luonnollinen tunne. Sen tarkoitus on mm.
-määritellä omat rajat ja ottaa omaa tilaa
-puolustaa itseään tarvittaessa
- olla rohkea, itsenäinen ja riippumaton toisten mielipiteistä
- omata aloite- ja toimintakykyä
Kyky tuntea ja ILMAISTA vihaa, on mielenterveysseuran mukaan, LÄHTÖKOHTA omalle tahdolle.
Viha on rohkeuden energiamoottori.
Kyky tuntea ja ILMAISTA vihaa, on jämäkkyyden perusta.
Jämäkkyys on itsevarmuutta ja tietoisuutta omista henkilökohtaisista rajoista.
Tämä kaikki on luettavissa mielenterveysseuran sivuilta.
Onko siis tämän "vihapuhekampanjan" tarkoitus latistaa suomalaiset lampaan tasolle. Kansaksi, joka on kykenemätön puolustamaan itseään? Kansaksi jolla ei ole rohkeutta sanoa omaa mielipidettään. Kansaksi, joka liehakoi muita ja pohtii että mitä muut nyt ajattelee. Kansaksi joka sallii itsensä tulla kusetetuksi mennen tullen. Kansaksi, joka nielee mitä tahansa paskaa hymyillen. Kansaksi, joka ei uskalla avata suutaan.
Ei ihme, että Suomessa on paljon masennusta, itsemurhia, syöpää ja sydäntauteja. Ihminen joka kieltää itseltään vihan tunteen, kääntää vihan sisäänsä ja sairastuu.- Epäkorrekti
Ilmeisesti siinä trollailun syy.
- Nähtiinpä.taas.että
Epäkorrekti kirjoitti:
Ilmeisesti siinä trollailun syy.
Aloittaja riivattuna niksuttelee ja trollailee irtonikeillään rekisteröidyn sijaan. Melko kipeätä menoa yksinäisyyteensä tikahtuvalta nappulantakojalta. Voi valuuttakauppias sentään. ;)))
- Vihasairastuttaa
Jos viha olisi noin erinomainen asia, niin miksi mielenterveyden ammattilaiset järjestävät vihanhallinta kursseja.
Nyrkkeilykehässäkin on todettu, että vastustaja, joka on vihan vallassa joutuu alakynteen. Sama asia väittelyissä ja muissa asioissa.
Rohkeuteen ei tarvita vihaa.
Ei hyvät käytöstavat ja ystävällisyys muita kohtaan ole lammasmaisuutta. - Kaikessa
Vihasairastuttaa kirjoitti:
Jos viha olisi noin erinomainen asia, niin miksi mielenterveyden ammattilaiset järjestävät vihanhallinta kursseja.
Nyrkkeilykehässäkin on todettu, että vastustaja, joka on vihan vallassa joutuu alakynteen. Sama asia väittelyissä ja muissa asioissa.
Rohkeuteen ei tarvita vihaa.
Ei hyvät käytöstavat ja ystävällisyys muita kohtaan ole lammasmaisuutta.Virenin Matti on pätevä mies.
Maailman Matti ei ole.
Fakta.
- Faktalla_Kaaliin
Voi sentään lapsikullat. Viaton minä siihen olen, jos palstan moderointi - automaattinen tai manuaalinen - poistelee teidän viestejänne. Koettakaa nyt jotenkin pysyä asialinjalla ja palstan sääntöjen rajoissa.
Minun ei tarvitse niksutella. Tässä joukossa minä pärjään kyllä pelkillä keskustelutaidoillani.- Täyttä
Paskapuhetta.
- TriplaXXXX
Hyvä avaus - vihapuhe todellakin sekoittaa ihmisen pään ja vääristää ihmisen ajatusmaailmaa. Ihminen alkaa pitämään totena asioita jotka ovat aivan älyttömiä. Ja askel vihapuheesta vihaiseen tekoon on hyvin pieni, silti pahinta ovat poliitikot jotka ratsastavat maahanmuuttokriittisyydellä - vaikka heistä aika iso osa taitaa olla vain opportunisteja. Tyyppi haluaa valtaa ja mikä tahansa asia jolla saa kannatusta kelpaa keppihevoseksi. Mutta seuraus on se, että monet ruohonjuuritason ääliöistä luulevat toimivansa jopa valtion lukuun tehdessään jotain ääliömäistä.
- Turakainen
Suvaitsevaisuudessa lilluminen pehmittää pään niinikään, ja naisilta kummatkin. Jos katsotaan tuloksia niin Uusi-Seelanti -50 ja risat siinä missä Suomessa on jo kaikkien elämä on tuhon oma.
- FaktatLöytyiTaas
Oldemme siis päätyneet yhteiseen tulokseen: Vihapuhe ja sen omakohtainen harjoittaminen pehmentää maahanmuuttokriittisen pään.
Kiitoksia Turakaiselle.- Hum.Fil.Kand
Oldemme = olla-verbin vanha kantasuomalainen taivutusmuoto. Sama muoto löytyy vielä luulajan saamesta. ;)))
- Hupiukkohan.lienet
Hum.Fil.Kand kirjoitti:
Oldemme = olla-verbin vanha kantasuomalainen taivutusmuoto. Sama muoto löytyy vielä luulajan saamesta. ;)))
Jätkä koettaa naamioida kirjoitustaidottomuutensa huonolla menestyksellä ja raivokkaasti niksutellen taas. Voi voi.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161