Haluaisiko joku teistä ottaa leydyn joka on ollut puutteessa pitkään ei haittaa vaikka olisit varattu kuhan ei tarvitse psykiatriana toimia huonolle parisuhteelle minä olen sinkku olen l kokoinen. Jos osaat pitää hyvänä naista ja kohdella hyvin vietetään intiimi hetki yhdessä. Eikä muistella menneitä. Tahdon normi seksiä en tykkää peppu leikeistä tai mistään mikä tuottaa kipuja. Olethan alle 60v ja yli 30v minä olen 43v.
Puutteessa
12
<50
Vastaukset
- kahden.salaisuus
Jos olet Turun suunnalta -100 km niin voisin pitää sua hyvänä😊 ota mun nimimerkki(myös piste) ät merkki ja lopuksi jippii.fi laita postia niin saadaan asiaa eteenpäin...
Jos et ole täältä päin, niin toivottavasti löytyy sieltä päin... ja muutkin voivat laittaa postia mulle, jos kiinnostaa olen 50 - Leydy76
Niin tosiaan olen itse itä-uusimaan suunnalla
- hardkuk
Täs olis 38v mies kans itä uusimaa. Mistä sä? Mä Loviisa.
- bcv
Mistä päin olet tarkemmin? Olen noin samanikäinen mies.
- 160119
Täällä yksinäinen lady eli täysinainen kuvailema sopii minuun sopivasti .
Miten sinut tavoittaa ?
Oletko todellinen mies ettet metsien mies joka hakee vain tilapäistä pika apua
vai pidempi aikaista todellista naista nainen i päälle.- Apuasinulle
Missä päin asut?
- Haluja
Laita tulee viestii [email protected] oon mies 30v
Tämä puute se on meillä kansantaati.
Viereiseltä paikkakunnalta mies täällä ilmoittautuu iloisesti.
[email protected]- Joojoo11
Laita viestiä 44v kundille. [email protected]
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922