Mitä kabbala sanoo siitä miten ihmisen sielu on saanut alkunsa?
Sielunkehitysoppi kabbalassa
7
53
Vastaukset
- sielu-on
On erilaista kabballaa, mutta sellainen joka tunnustaa Tooran kirjoitukset siitä kuinka Jumala teki ihmisen omaksi kuvakseen ja puhalsi hänen hengen, elämän on vakuuttava.
Sielukin on Jumalasta uskon niin.
Sielunkiertokin on olemassa jossa sielu tulee takaisin maailmaan uuteen ruumiiseen.- sielunmatka
Olen kuullut että se menee kabbalassa jotenkin näin "kivikunnasta kasvikuntaan, kasvikunnasta eläinkuntaan, eläinkunnasta ihmiskuntaan ja lopulta jumalkuntaan." Mutta tuo kehitysprosessi kestää miljardeja vuosia.
- todistaja12
sielunmatka kirjoitti:
Olen kuullut että se menee kabbalassa jotenkin näin "kivikunnasta kasvikuntaan, kasvikunnasta eläinkuntaan, eläinkunnasta ihmiskuntaan ja lopulta jumalkuntaan." Mutta tuo kehitysprosessi kestää miljardeja vuosia.
Jos olet jotakin kuullut niin pidä omana tietonasi jos et pysty sitä todistamaan.
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin. - huom
todistaja12 kirjoitti:
Jos olet jotakin kuullut niin pidä omana tietonasi jos et pysty sitä todistamaan.
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin.Mielipidettä tai uskomusta ei tarvitse todistaa.
- Sielunmatka
todistaja12 kirjoitti:
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin.Anteeksi jos loukkkasin mutta kun halusin tietoa kun olin epävarma. Ajattelin että tämä olisi oikea paikka kysyä jos vaikka löytyisi kabbalan asiantuntija.
- plplkokoko
Sielunmatka kirjoitti:
Anteeksi jos loukkkasin mutta kun halusin tietoa kun olin epävarma. Ajattelin että tämä olisi oikea paikka kysyä jos vaikka löytyisi kabbalan asiantuntija.
Ei täällä ole ja koko Suomessa ole todellista kabbalan asiantuntijaa , koska se vaatii niin paljon opiskelua ja alkukielillä mielellään ja jos osaa alkukieliä ei sen suomentaminen luetettavasti ole helppoa.
- Anonyymi
"Mitä kabbala sanoo siitä miten ihmisen sielu on saanut alkunsa?"
Kun menet pikaruokalaan, tilaa ranskikset kabbalalla.
Syö ne ja odota, että pyhä henkäys hanurista ulos muljahtaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039