Mitä kabbala sanoo siitä miten ihmisen sielu on saanut alkunsa?
Sielunkehitysoppi kabbalassa
7
85
Vastaukset
- sielu-on
On erilaista kabballaa, mutta sellainen joka tunnustaa Tooran kirjoitukset siitä kuinka Jumala teki ihmisen omaksi kuvakseen ja puhalsi hänen hengen, elämän on vakuuttava.
Sielukin on Jumalasta uskon niin.
Sielunkiertokin on olemassa jossa sielu tulee takaisin maailmaan uuteen ruumiiseen.- sielunmatka
Olen kuullut että se menee kabbalassa jotenkin näin "kivikunnasta kasvikuntaan, kasvikunnasta eläinkuntaan, eläinkunnasta ihmiskuntaan ja lopulta jumalkuntaan." Mutta tuo kehitysprosessi kestää miljardeja vuosia.
- todistaja12
sielunmatka kirjoitti:
Olen kuullut että se menee kabbalassa jotenkin näin "kivikunnasta kasvikuntaan, kasvikunnasta eläinkuntaan, eläinkunnasta ihmiskuntaan ja lopulta jumalkuntaan." Mutta tuo kehitysprosessi kestää miljardeja vuosia.
Jos olet jotakin kuullut niin pidä omana tietonasi jos et pysty sitä todistamaan.
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin. - huom
todistaja12 kirjoitti:
Jos olet jotakin kuullut niin pidä omana tietonasi jos et pysty sitä todistamaan.
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin.Mielipidettä tai uskomusta ei tarvitse todistaa.
- Sielunmatka
todistaja12 kirjoitti:
Kirjallisia lähteitä tarvitaan todisteluihin.Anteeksi jos loukkkasin mutta kun halusin tietoa kun olin epävarma. Ajattelin että tämä olisi oikea paikka kysyä jos vaikka löytyisi kabbalan asiantuntija.
- plplkokoko
Sielunmatka kirjoitti:
Anteeksi jos loukkkasin mutta kun halusin tietoa kun olin epävarma. Ajattelin että tämä olisi oikea paikka kysyä jos vaikka löytyisi kabbalan asiantuntija.
Ei täällä ole ja koko Suomessa ole todellista kabbalan asiantuntijaa , koska se vaatii niin paljon opiskelua ja alkukielillä mielellään ja jos osaa alkukieliä ei sen suomentaminen luetettavasti ole helppoa.
- Anonyymi
"Mitä kabbala sanoo siitä miten ihmisen sielu on saanut alkunsa?"
Kun menet pikaruokalaan, tilaa ranskikset kabbalalla.
Syö ne ja odota, että pyhä henkäys hanurista ulos muljahtaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244