monikulttuurisuus on rikkaus

eimullamuuta

21

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässäTotuus

      Asiahan on juuri päinvastoin! Eurooppa on (ainakin tähän asti!) ollut hyvin monikulttuurinen maanosa, jossa on kymmeniä eri kansoja ja kulttuureita suhteellisen pienellä alueella.

      Mutta EU:n ja muiden mamuttajatahojen tarkoitus on sekoittaa ensiksi Euroopan kansat ja kulttuurit keskenään. Sitten kansainvaelluksilla muista maanosista muuttaa koko väestö sekakansaiseksi ja sekakulttuuriseksi massaksi.

      Eli Euroopan monikulttuurinen värikäs mosaiikki pyritään muuttamaan yhdeksi harmaaksi kaakeloinniksi. Siis "monikultturistajat" ovat todellisuudessa yksikultturistajia eli monikulttuurisuuden pahimpia tuhoajia!

      • 7776432246790

        Jospa se monikultti tarkoitaisikin ihania maita ja kulttuurin kehtoja,! Ranskaa, Italias, Englantia, Pohjoismaita, Unkaria ja niin edelleen, muta kun sillä tarkoitetaan kurjista kurjimpia kehitysmaita! Ei hyvä.


      • OletOikeassa
        7776432246790 kirjoitti:

        Jospa se monikultti tarkoitaisikin ihania maita ja kulttuurin kehtoja,! Ranskaa, Italias, Englantia, Pohjoismaita, Unkaria ja niin edelleen, muta kun sillä tarkoitetaan kurjista kurjimpia kehitysmaita! Ei hyvä.

        Nimenomaan länsimaisten multikultien tarkoitus on monikulttuuristaa VAIN valkoisten hallitsemat maat. El tuhota valkoinen sivilisaatio ja samaan aikaan muut sivilisatiot vain vahvistuvat!


      • korjaus
        OletOikeassa kirjoitti:

        Nimenomaan länsimaisten multikultien tarkoitus on monikulttuuristaa VAIN valkoisten hallitsemat maat. El tuhota valkoinen sivilisaatio ja samaan aikaan muut sivilisatiot vain vahvistuvat!

        Piti olla "ELI tuhota..."


    • SuomenSampo
    • Maureen5

      Monilultturisuus millä tarkoitetaan m'uslimikulttuurisuutta on rikos.

    • Kultalusikkapersess
    • RobertKinty

      Monikulttuurisuus on jostain kummansyystä rikkaus stupille, ei kenellekään muulle meistä.

    • ammuuuuuu

      Niin millainen rikkaus ja kenelle?

    • niinväsynyt

      Narsismi on mielisairaus, ei mulla muuta ......

    • Anonyymi

      stubidon pitää ottaa kotiinsa 10 irakin miestä asumaan perheen rinnalle

      hoitavat kyllä kotityöt. kokoomuslaiset ei ymmärrä heidän tapojaan ja suhtautumista naisiin

      se pitää kokea

    • Anonyymi

      Jos on kyse monikulttuurista, johon kuuluu myös islam, ei onnistu. Jos ajatellaan monikulttuuriksi sekoitus, jossa on erilaisia mehuja sotkettu yhteen ja maku on ihan ok, niin islamin mukaantulo tähän on kuin pistäisi jäteöljyä sekaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rikkaus tai rikastuminen ei kuitenkaan itsessän ilman muuta aina tarkoita jotain hyvää ynnä suotavaa. Se vaan meinaa että jossain on paljon ja monipuolisesti jotain. Ravintoketjussa myrkytkin rikastuvat. Rikkaus tuo oikestaan mieleen rikat eli roskat tai rikkaisuuden eli roskaisuuden

    • Anonyymi

      Lähi-itähelsingissä asuu suomen varakkaimmat ihmiset, ihan kuin Monacossa..... paljon tummia ihmisiä eikä kenenkään tarvitse tehdä töitä.

    • Anonyymi

      rajat kiini juoksijoilta paperittomilta ja sassiin, eikä muutenkaan jo täälä maleksijoihin mitään yhteyksi piä pitää

    • Anonyymi

      On rikkaus Joop. Ei päästä mamu töihin akkaa. Tappavat jos eroaa.

    • Anonyymi

      Miksi maamme johdossa on jo pitkään ollut täysiä pölkkypätä Katainen Stub Sipilä Marin ??????

    • Anonyymi

      Jotkut eivät tiedä, mikä pannaan minnekin seksin aikana. Siksi hääyönä voi käydä niin, että mies yrittää työntyä vaimonsa napaan. Asiakkaat ovat yrittäneet panna minuakin napaan. Turkissa neitsyys on tärkeä asia, ja jos verta ei tule, mies luulee, ettei vaimo ole neitsyt ja tappaa hänet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      588
      3912
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2789
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2164
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2111
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2017
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1840
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1769
    Aihe