Epäilen huijausta Tori.fi

rva53

Kauan olet odottanut että olet saanut Tori.fi:n kautta postitetun tavaran?Maksoin laukun, myyjä sanoi vieneensä postiin. Kulunut nyt puolitoista vkoa.Myyjä ei vastaa s.pviesteihini eikä ole mulla puh.nroa. En ole saanut paketin seurantakoodiakaan. Postista ei voi kysellä kun ei koodia.Epäilen että nainen huijasi Marimelon laukun myynnissä minua.

5

273

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijattu16.3

Saman kokenut. Marimekon eppurepun ”ostin” ja maksoin myyjän tilille. Nyt myyjästä ei kuulu mitään, ei vastaa spostiin tai tori viesteihin. Myöskään seurantakoodia ei ole kuulunut. Oliko myyjäsi M Nurminen?

Mikäli myyjästä ei ala kuulua, teen rikosilmoituksen sekä ilmoituksen tori.fi palveluun ja sitä suosittelen sinullekkin!

• sejasama

Sanna Miina... oli.Sanoi tekevänsä muuttoa ja halusi päästä uudesta laukusta eroon...pystyykö tilinumeron kautta jäljittämään myyjää?

• Huijattu16.3

Tein silloin rikosilmoituksen ja poliisin mukaan saivat tilinumeron kautta myyjän kiinni. Nyt jatkotoimet menossa.

• ainoat-tavat

Niin kauan kun on tyhmiä ostajia on huijareitakin. Ikinä ei kannata tavaraa maksaa etukäteen ja ainoa lähetystapa on postiennakko jossa huomautus jotta ostaja saa tarkistaa tuotteen ennen maksua. Se onnistuu aina vaikka jotkut postitoimipaikat yrittää itkeä. Paras on hakea se ja tapaaminen ainoastaan julkisille paikoille jossa esim kameravalvonta. Muuren ryöstävät huonolla tuurilla.

• myös.huijattu

Aloittaja: oliko myyjän etukirjaimet SF?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      89
      1458
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      1144
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      941
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      846
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      737
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      675
    Aihe