Protuleirit täynnä

Protun www-sivu kertoo nyt, että joka ainoa ensi kesän leiri on täynnä. Koskee siis myös aivan viimeisiä erikoisleirejä.

Kurkkaus kristillapalloon: Ensi kesän ennätys rikotaan kesällä 2020.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikuisia ohjaajia tarvitaan lisää ensi vuodelle. Missä vaiheessa rekrytointi jaa perehdyttääminen alkaa?

      • Eikö ilmoittautuminen ohjaajaksi ala suunnilleen heti kun kesän leirit on leireilty?


      • Anonyymi

        On siinä vähän väliä. Joulukuun alussa alkaa ilmoittautuminen koulutuksiin. Sitä ennen pitää olla oma rooli haettuna. Esimerkiksi yli 20-vuotiaat ensimmäistä kertaa ohjaamaan lähtevät saavat roolin UO eli uusi ohjaaja. Heiltä ei vaadita Protun jäsenyyttä toisin kuin apuohjaajilta.


    • Anonyymi

      Prometheus-leirit rikkoivat osallistujaennätyksensä toista vuotta peräjälkeen! – ”Leiri on monelle vasta ensimmäinen askel protuelämässä”

      Tämän kesän Prometheus-leireillä eli protuleireillä rikottiin osallistujaennätys jo toisena vuonna peräkkäin, tällä kertaa 1011 leiriläisellä. Aikaisempi osallistujaennätys leireillä on vuodelta 2018, jolloin leiriläisiä oli 1002.

      Protuleirien vetovoima on ollut kasvussa erityisesti viime vuosina, mikä on näkynyt paitsi leiriläisten määrässä myös leirien täyttymisen aikaistumisessa.

      Kesän leireille annettu palaute on ollut aiempien vuosien tapaan lähes yksinomaan kiitettävää. Yhdistyksen toteuttamaan kyselyyn tähän mennessä vastanneista 500 leiriläisestä 99 % sanoi voivansa suositella leiriä. Protuleirille annettujen kouluarvosanojen keskiarvo oli 9,5. Kyselyyn vastanneista 344 huoltajasta 98,5 % sanoi voivansa suositella protuleiriä.

      Palautekyselyyn vastanneet pitivät tärkeimpinä asioina protuleirissä ryhmähenkeä ja uusien ystävien saamista sekä mahdollisuutta olla oma itsensä ja tuoda esiin omia mielipiteitään.

      Kesän aikana järjestettiin 65 protuleiriä 20 paikkakunnalla ympäri Suomea. Leirikesä huipentui Helsingin Alppipuistossa 10.8. järjestettyyn Puistotapahtumaan, joka keräsi yhteen lähes 1100 leiriläistä ja leirin vetäjää.

    • Anonyymi

      Voisikin olla hyvä harrastus, vapaaehtoistyn muoto, ryhtyä leirin ohjaajaksi. Siihen saa koulutusta, ja leiriä valmistellaan pitkin kevättä tiimin kanssa.

    • Anonyymi

      Haku ensi vuoden kesän leireillä käynnistyy jo tämän vuoden lopulla. Niinhän tekee kirkon rippikouukoneistokin, itse asiassa jo joskus lokakuussa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe