Lohjan päättäjille kiitokset hyvintoteutetusta pakolaispolitiikasta.
Kuitenkin jotkin kuntalaiset etenkin jotkin yksinäiset naiset ovat rasistisilla kirjoituksillaan saaneet aikaan vainoja ja väkivallantekoja. Pakolaiset ovat hyvästä syystä meidän vieraanamme koska kokivat vainoa ja väkivaltaa kotimaassaan. Olen sitä mieltä että Lohjan pitää pikinmiten ottaa ainakin 100 uutta pakolaista ja huolehtia heidän hyvinvoinnistaan. Tämä on vähintä mitä voimme asian eteen tehdä.
Hävetkää ne vanhat akat jotka mustamaalaatte pakolaisia. Syy taitaa olla että tavaran markkina-arvo ei kiinnosta pakolaista vaan etsivät nuorempaa seuralaista.
Lohjan pakolaiset
10
237
Vastaukset
- oululainen1
Hyvin ovat nuorempia löytäneetkin, kuten mm. Oulusta on uutisoitu.
- antimätisäkki
Nuoria
Kyllä Lohjalla ainaskin näyttää olevan noin 50 kotirouvat joilla parastaennen päivä on mennyt aikapäiviä sitten tyrkyllä ja lähes hinnalla millä hyvänsä pitäisi temput päästä tekemään.
Sitten mokomat "mätisäkit" vielä kehtaa arvostella ja haukkua viattomia pakolaispoikia.
Kyllä pakolaispojalle jää varmaankin sielullisia traumoja moisesta käytöksestä kun Suomen "amatsoni" puskee päälle väkisin halusi pakolaispoika tai ei.
Kyllä "mätisäkit"pitää saada ensin kuriin .Josko sitten suhteet paranisivat..
- sinäpäätätäänestämällä
No, kummastipa ovat hiljentyneet haittamaahanmuuton halaajat palefacet ja vilkkumaatkin ! Äänestäkää perussuomalaiset hallitukseen saakka, loppuupa Suomea tuhoava haittamaahanmuuttokin !
- Kerrostalonmies
Totta, minä päätän äänestämällä. Ja se tarkoittaa SDPn ehdokasta.
- sentakiapersut
Minä en. Ymmärrän toki sympatiasi, mikäli tunnet samaa juurettomuutta kuin ylipäätään haittamaahanmuutto. SDP on sellainen haittamaahanmuuton halaaja että nykyinen kehitys johtaa Malmöön kaltaiseen kaaokseen täälläkin alta 10 vuodessa. Tahdin on muututtava ! Mikään muu puolue ei aja Suomen ja suomalaisten asiaa kuin perussuomalaiset.
- ääniPSlle
PS on ainoa vaihtoehto mikäli haluaa pysäyttää tämän matuinvaasion. Oli hauska seurata kun Halla-aho pisti YLE:n tentissä 100-0 sitä amisviikseä ja toista YLE:n toimittelijaa.
- soutumestari
Jesssss...
Tulevaisuus on Lohjalla turvattu.. Muutaman vuoden perästä on kylänraitilla hiukan tummempihipiäistä lasta liikkeellä.
Se on hyvä geeniperimälle.Myöhemmin selviää vaikuttaako se tämänhetkisiin avioliittoihin ??
No eifän se järvi soutaen kulu.
- ahkeriaovatjuu
Varmasti. Mm. Itäkeskuksessakin notkuu päivittäin satoja "työntekijöitä".
- Kyllä.Eurooppa.tietää
Taitaa notkua jo tuhansittain ja levittäytyä asemille ja muihinkin nojaamispaikkoihin. Perussuomalaiset sentään hyväksyy työperäisen harkinnanvaraisen itsenäisen siirtolaisuuden, mutta verovarojen syytäminen tuottamattomaan (!) haittamaahanmuuttoon on nyt vaan loputtava. Ja miksi syytää myöskään miljoonia kehitysapurahoihin aseisiin ja diktatuureihin, mitä kehitysapua sellainen on !
- Anonyymi
"Maahanmuuttokriitikkojen" kielenkäyttö on kyllä aivan omaa luokkaansa. Kukapa järkevä ihminen haluaisi osallistua tuollaiseen "dialogiin". Miten tuollaiseksi edes tulee? Naisvihaa, ikävihaa, ulkomaalaisvihaa täynnä olevia suomalaisia. Mistä on puute? Mitä olette ilman, kun ei kommentoinnissa ole koskaan mitään myönteistä? Kehuisitte edes toisianne. Todennäköisimmin reuhaatte ja räyhäätte myös ns samanmielisten kesken, kuten rajat kiinni -piireissä on tapana. Alkakaa elää normaalia elämää. Jos viha lähtisi vaikka saunassa ja grillin ääressä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569