Oliko se dokumentti elokuva vai toimintapainotteinen scifi elokuva.
Raamattu oli käsikirjoitus ja ohjaajana toimi pappi.
jumalasta tehtiin elokuva
8
116
Vastaukset
- Kirjakääröt
5Moos.4:12 Biblia (1776) Ja Herra puhui teille keskeltä tulta: puheen äänen te kuulitte, mutta ette yhtäkään kuvaa nähneet, van äänen kuulitte. Kol.1:15
- Eikiitosjeesus
Niinpä, kristityt palvovat poppamiesten ohjaamana yhä ukkosenjumalaa vaikka kyse on oikeasti vain hankaussähköstä.
- Lyssnare
Radiokuunnelma jumalasta? Sekö se on?
- keke187
Mel Gibsonin ohjaama passion of the chirst elokuvaako tarkoitatte?
- olitkovakuuttuneempi
Tarkoitin yleensä elokuvaa, vakuuttiko kyseinen elokuva sinut jeesuksen jumaluudesta.
- Seguro
olitkovakuuttuneempi kirjoitti:
Tarkoitin yleensä elokuvaa, vakuuttiko kyseinen elokuva sinut jeesuksen jumaluudesta.
Minut vakuutti jumalan julmuudesta: ristiinnaulitseminen. (Meinas oksennus tulla)
- päänleikkuutnähty
Seguro kirjoitti:
Minut vakuutti jumalan julmuudesta: ristiinnaulitseminen. (Meinas oksennus tulla)
Tarvitsee katsoa joskus, taitaa tulla aina pääsiäisenä.
- VapahtajaOletSinä
Ei fantasiakirjan pohjalta saa tehtyä dokumenttielokuvaa. Jotain psykedeelistä varmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319