Juoni-paljastukset

Shetti

Mä tiedän missä osoitteessa voi lukea kuudennen kauden sarjat, jos haluatta niin kysykää minä vastaan!

10

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansu:)

      nii,mistä sivult voi lukee ne juonipaljastukset??

      • Shetti

        mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

        Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.


      • ...
        Shetti kirjoitti:

        mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

        Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.

        Mäpä tästä annan linkin. Jos hallitset engalntia niin suosittelen tätä www.thecharmedones.com

        Suomalaisia sivuja en tiedä.


      • .......
        Shetti kirjoitti:

        mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

        Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.

        Kirjoitusvirheen paholainen, "Sinkoni on noita".


    • snow_cat

      no missä se on???

      • Shetti

        No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa


      • *Piper*
        Shetti kirjoitti:

        No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa

        Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

        "Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

        Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.


      • kovis
        *Piper* kirjoitti:

        Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

        "Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

        Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.

        "Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä


      • enkuli
        kovis kirjoitti:

        "Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä

        oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...


      • Niitty*
        enkuli kirjoitti:

        oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...

        Ainakin henkisellä tasolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe