Juoni-paljastukset

Shetti

Mä tiedän missä osoitteessa voi lukea kuudennen kauden sarjat, jos haluatta niin kysykää minä vastaan!

10

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansu:)

nii,mistä sivult voi lukee ne juonipaljastukset??

• Shetti

mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.

• ...
        Shetti kirjoitti:

mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

Mäpä tästä annan linkin. Jos hallitset engalntia niin suosittelen tätä www.thecharmedones.com

Suomalaisia sivuja en tiedä.

• .......
        Shetti kirjoitti:

Kirjoitusvirheen paholainen, "Sinkoni on noita".

• snow_cat

no missä se on???

• Shetti

No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa

• *Piper*
        Shetti kirjoitti:

No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa

Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.

• kovis
        *Piper* kirjoitti:

Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.

"Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä

• enkuli
        kovis kirjoitti:

"Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä

oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...

• Niitty*
        enkuli kirjoitti:

oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...

Ainakin henkisellä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe