Mä tiedän missä osoitteessa voi lukea kuudennen kauden sarjat, jos haluatta niin kysykää minä vastaan!
Juoni-paljastukset
10
1506
Vastaukset
- ansu:)
nii,mistä sivult voi lukee ne juonipaljastukset??
- Shetti
mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!
Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti. - ...
Shetti kirjoitti:
mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!
Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.Mäpä tästä annan linkin. Jos hallitset engalntia niin suosittelen tätä www.thecharmedones.com
Suomalaisia sivuja en tiedä. - .......
Shetti kirjoitti:
Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.Kirjoitusvirheen paholainen, "Sinkoni on noita".
- snow_cat
no missä se on???
- Shetti
No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa
- *Piper*
Shetti kirjoitti:
No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa
Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:
"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
"Minkä?"
"No mene ite ostamaan se Mix sieltä"
Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
Se ei ole sana. - kovis
*Piper* kirjoitti:
Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:
"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
"Minkä?"
"No mene ite ostamaan se Mix sieltä"
Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
Se ei ole sana."Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä - enkuli
kovis kirjoitti:
"Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmäoikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...
- Niitty*
enkuli kirjoitti:
oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...
Ainakin henkisellä tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976