Oletko sinä harkinnut laatia manifestin Suomen valtion ylläpitämän viraston aiheuttamasta syrjinnästä joka aiheuttaa kohdallasi lopullista päätöstä siirtyä ikuiseen helvettiin? Minun kohdallani se on pian totta!
Manifesti ?
2
145
Vastaukset
- 9eFesti
sinnehän voi mennä vasara taskussa, äänieristetyt huoneet, jokainen omissa hommissaan. On aika tehdä viimeinen hakemus..
- yritetään-vahvistua
Jonkun tahon pitää kyllä puuttua ja pian siihen tosiasiaan, että valtiovallan siunauksella melko suuri osa kansalaisista syrjäytetään ja sairastutetaan psyykkisesti törkeällä kohtelulla virastoissa. Itse olen saanut halveksuntaa, alistamista, työ- ja koulutushistoriani mitätöimistä, irvailua oikein joukolla virkailijan huoneessa ym. ym. simputusta.
Tämä on johtanut henkiseen pahoinvointiin sekä parin sairauden puhkeamiseen, mitkä eivät todennäköisesti muuten olisi puhjenneet. Huonoon kohteluun on saatava muutos, ellei haluta että suurin osa suomalaisista syrjäytetään. Mielestäni meillä ei ole siihen varaa pienenä kansakuntana.
Jotenkin tuntuu siltä, että kiusaaminen alkaa jo päiväkodeissa ja koulussa. Itsekkäimmät ja röyhkeimmät jyräävät sitten aikuisena suhteilla itsensä sellaisille paikoille, missä voivat jatkaa ihmisten kiusaamista. Kilteimmät ja tunnollisimmat ja parhaimmat työntekijät ajetaan työttömäksi ja kiusattavaksi. Tätä on mielestäni jatkunut jo montakymmentä vuotta suomessa. Tähän on saatava loppu. Yksi keino on se, että me alistetut alamme pitää puoliamme ja emme hyväksy enää huonoa kohtelua. Yritetään olla vahvempia ja vastustetaan sortamistamme!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513515Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1042276Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892241Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192006- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431628KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar711586Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351481- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911390