Hei, ihmiset.
Itselläni on/oli 16 cm pitkä ja halkasia 3.5 cm Being merkkinen dildo, jonka imukuppi ei kestä ollenkaan ratsastamista ja irtoaa melkein pinimmästäkin kosketuksesta mistä tahansa pinnasta. Kun tämä huono turhake on poisheitetty niin:
Onko kenelläkään suositella keskikokoista dildoa jossa olisi hyvä imukuppi, jolla kestäisi ratsastaa?
N
Dildo hyvällä imukupilla?
7
1916
Vastaukset
- renkaallakiinni
Jos ratkaisu ei löydy imukupista niin yksi vaihtoehto olisi että kiinnität dildon renkaalla tai strap-on vyöllä johonkin muuhun alustaan. Silloin voit käyttää mitä tahansa dildoa johon kiinnitys sopii eikä tarvitse välittää imukupeista.
- Mairealiisa
Onhan sulla ollut imukupillisella dildolla puhdas alusta ja tasainen. Mä ostin ite verkkokaupasta ihanaa.fi viimeksi Real Rock imukupillisen dildon ja pysyy hyvin kun alusta on puhdas. Maksaa ehkä enemmän mutta on kyllä ollut hyvä. Mulla on ollut joitan halppis dildojakin ja ovat kyllä pysyneet, mutta ovat valmistettu jostain muusta kuin silikonista jolloin mun pipa saa järkyttävän ödeeman. Osta useampi dildo niin varmasti löydät sopivan ja pysyvän imukupillisen dildon kaalimato.com on kyllä tosi paljon vaihtoehtoja
- TakeARide
King Cock on tosi hyvä ja eikä mitään kiinankumia vaan made in USA.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-18
Omani pysyy ainakin hyvin kiinni sileällä pinnalla. - Layla65
Mä tykkään tälläisesta dildosta tarttuu kyllä pintaan ku pintaan suihkun seinään kun heittää kiinni ja ottaa dildon takaapäin https://ihanaa.fi/dildot/real-rapture-dildo-pinkki on muuten pysynyt seinässä.
- Munatykkää
No mulla tuon kokoinen, tai ehkä 4 cm paksuus. Mut luomu. Ja takuu tulee mukana :)
- Sauna-Satu
Löylykauhaa en suosittele.
- Anonyymi
Imukuppi pitää kastella ennen kiinnitystä seinään ym.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934